Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så deilig!! Kjekt når kroppen jobber på lag med degÅh, jeg er så fornøyd! 10dpo og enda ikke fått mensen! Begynte å blø 9dpo forrige gang, så kommer seg etter pilleslutt
Men jeg lurer på om jeg skal svi av en makesure nå snart,hmmmbare fordi, liksom
*har ikke troen*
Ble så skuffet sist da tr dukket opp 9dpo, så veldig fornøyd selv om det ikke skulle være spireSå deilig!! Kjekt når kroppen jobber på lag med deg
Håper det er en spire som har satt seg, at det er derfor tr ikke kommer![]()

Veldig kjekt om du kan få en god lutealfase, så egget i det minste får en sjangseBle så skuffet sist da tr dukket opp 9dpo, så veldig fornøyd selv om det ikke skulle være spire
Tok en makesure, temmelig negativ, klarte ikke å dy meg![]()
da får vi bare håpe videre Jeg føler selv at jeg har innfunnet meg at det ikke gikk denne pp, og tror nok jeg kjenner mer på at det er skikkelig kjipt hvis det går mer enn 6mnd (begge de to andre satt på sjette pp)Veldig kjekt om du kan få en god lutealfase, så egget i det minste får en sjangse
Åå så kjedeligda får vi bare håpe videre
![]()
Begge mine satt i pp 1, nå er jeg i pp 5, så du kan tro jeg er skuffetJeg føler selv at jeg har innfunnet meg at det ikke gikk denne pp, og tror nok jeg kjenner mer på at det er skikkelig kjipt hvis det går mer enn 6mnd (begge de to andre satt på sjette pp)![]()

Ser den, og jeg hadde blitt skikkelig frustrert hvis jeg hadde opplevd rotet du er midt oppi nåBegge mine satt i pp 1, nå er jeg i pp 5, så du kan tro jeg er skuffet
Særlig pp 4, da ble jeg skikkelig lurt av kroppen, det var et hardt slag med negative tester da..
Så nå er jeg i pp 5 og aaaaaner ikke hva kroppen holder på med![]()

Jeg er veeldig frustrert, oppgitt og skuffet. Fatter ikke denne kroppen! Ikke klarer den å bli gravid, å den klarer heller ikke å holde en grei syklus!Ser den, og jeg hadde blitt skikkelig frustrert hvis jeg hadde opplevd rotet du er midt oppi nå![]()

Fikk ganske tydelig positiv test 10 dpo med frøkna, så hadde nok testa positivt 9 dpo om jeg hadde prøvd da. Forskjellen nå er at jeg ikke tester etter EL, går bare ut fra smerter, så jeg vet jo ikke nøyaktig hvor mange dpo jeg er. Forhåpentligvis er det bare for tidlig 
Så leit! Men godt en avklaring... Lykke til neste PP!DER KOM TR!
Det kan jo være festeblødning...2 dager til ikm. Blenda test, også når eg skulle tørke meg var det rosa slim? Antar det er spotting som er begynt, men trodde ikke det skulle være slim da? Er vel bare ønsket som overgår fornuften, men...![]()

Ja, får se om det tar seg opp eller ikke.Det kan jo være festeblødning...![]()
Har aldri spottet før jeg begynte å prøve på baby me 2, da ble det regelmessig. Veldig kjedelig