Ikm uke 32 <3

Noen flere her som bruker clue? Jeg har brukt det en god stund, men da bare i menstruasjonsloggemodus. Der stod det forventet mens fredag 11. august, og det er da det jeg har brukt som ikm. Byttet nå til bli-gravid-modus, og da får jeg plutselig forventet mens torsdag 10. august. Hva i alle dager? :p Burde det ikke vært samme dato uavhengig av modus?

Noen flere her som bruker clue? Jeg har brukt det en god stund, men da bare i menstruasjonsloggemodus. Der stod det forventet mens fredag 11. august, og det er da det jeg har brukt som ikm. Byttet nå til bli-gravid-modus, og da får jeg plutselig forventet mens torsdag 10. august. Hva i alle dager? :p Burde det ikke vært samme dato uavhengig av modus?
Hehe jo.

Jeg har vel 3 apper tror jeg og alle gav meg forskjellige datoer. Men de må sikkert bare bli kjent med meg først. Apple health vant!

Vi er vel fortsatt noen som surrer inne på gruppen her!? Noen som har symptomer å melde? Jeg er utrolig kvalm, trøtt og har mye murringer! Foreløpig negative tester med unntak av den som ble tatt på morgenurin i går som viste svaaaaaakt positiv... sliter litt med å holde motet oppe!

Jeg har ømme brystvorter, hormonell/humørsvingninger, økt appetitt (får håpe kvalmen holder seg unna denne gangen!) og kjenner at livmora jobber på :)
Vi er vel fortsatt noen som surrer inne på gruppen her!? Noen som har symptomer å melde? Jeg er utrolig kvalm, trøtt og har mye murringer! Foreløpig negative tester med unntak av den som ble tatt på morgenurin i går som viste svaaaaaakt positiv... sliter litt med å holde motet oppe!

Jeg er heer!
Ikke ikm før søndag.
Jeg har idag stikkinger i venstre side, av og på kvalm og trøtt.Såre nipler, og tunge pupper.

Og usikker på om jeg så noe på testen igår, tar ny imorgen.

Jeg er heer!
Ikke ikm før søndag.
Jeg har idag stikkinger i venstre side, av og på kvalm og trøtt.Såre nipler, og tunge pupper.

Og usikker på om jeg så noe på testen igår, tar ny imorgen.
Legg gjerne ut bilder av testene, så kan vi være med å tyde :D

hvordan kjennes det ut? at "den jobber på"?
Kjenner at det stikker/minner litt om menssmerter, men samtidig anderledes :) vanskelig å forklare, men tror nok du kjenner det når du kjenner det

Legg gjerne ut bilder av testene, så kan vi være med å tyde :D

Kjenner at det stikker/minner litt om menssmerter, men samtidig anderledes :) vanskelig å forklare, men tror nok du kjenner det når du kjenner det
har vært såå plaga idag, stikker i venstre sida, så ubehagelig

Jeg er her inne :) Jeg er trøtt og har murringer, så har hatt litt forhåpninger, men etter negativ test i går (10 DPO), så har jeg gitt opp litt. Ser ikm 36 er oppretta, så venter på å kunne joine der :)

Lite symptomer utenom litt murring men det har egentlig gitt seg og positive graviditets tester da:p

Jeg er seriøst håpløs!!! Har svidd av 4 tester i dag... Alle frem til nå har vært blanke. Tok nok en Make Sure nå sammen med en RFSU Tidlig.. RFSU var negativ, men nok en gang får jeg noe som kan minne om strek på MS! Eller har jeg begynt å innbille meg ting? :wtf:

Vedlegg

• 20230808_213747.jpg
    20230808_213747.jpg
    1,3 MB · Visninger: 131
Jeg er seriøst håpløs!!! Har svidd av 4 tester i dag... Alle frem til nå har vært blanke. Tok nok en Make Sure nå sammen med en RFSU Tidlig.. RFSU var negativ, men nok en gang får jeg noe som kan minne om strek på MS! Eller har jeg begynt å innbille meg ting? :wtf:
Jeg seeeer :D

Back
Topp