Ikm uke 32 <3

Henger meg litt sent på denne tråden

Bringebær- 32år-B2-PP1- EL rundt 25/26.07-ikm 09.08

Kastet meg tidlig på testingen
Ved 8 DPO fikk jeg første svake stek, og idag tok jeg digital ❤️
Gratulerer! Da setter jeg deg opp på gravid sammen med meg :D

Dumme meg som tok en kikk på testen jeg ikke rakk å kaste før (snart) 2 åringen forstyrra meg :bag: Føler jeg ser noe der, sannsynligvis ikke synlig på bildet, men det er jo uansett utenfor fristen til å kunne lese av:wacky:

8 dpo og sannsynligvis altfor tidlig uansett

1691425831031.jpeg

dagens test, synes jeg ser noe her.... Ser dere noe?

Vedlegg

• 20230807_184319.jpg
    20230807_184319.jpg
    1,7 MB · Visninger: 105
På lørdag, men det var enda tidlig.. men venter nok bare å ser om mensen kommer eller ikke
Skjønner! Det er nesten bedre å vente lengst mulig, slippe å tyde tester og lure. Jeg bruker å kaste testene med en gang jeg ikke ser antydning med en gang, men nå er jeg plutselig optimistisk og dette kan bli en skikkelig nedtur…

Skjønner! Det er nesten bedre å vente lengst mulig, slippe å tyde tester og lure. Jeg bruker å kaste testene med en gang jeg ikke ser antydning med en gang, men nå er jeg plutselig optimistisk og dette kan bli en skikkelig nedtur…
Samme her.. Kastet 6 gamle tester I søpla akkurat...

Liker egentlig godt tydingen, har et godt streksyn men er litt skrekkblandet fryd denne prøvingen, siden jeg har to tette. Har egentlig nok med de, men tanken på en 3. Klarer jeg ikke gi slipp på

Back
Topp