Gratulerer!Henger meg litt sent på denne tråden
Bringebær- 32år-B2-PP1- EL rundt 25/26.07-ikm 09.08
Kastet meg tidlig på testingen
Ved 8 DPO fikk jeg første svake stek, og idag tok jeg digital![]()
Jammen meg godt å se flere positive i gruppen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer!Henger meg litt sent på denne tråden
Jeg får ikke redigert innlegg, men om jeg får fikset problemet kan jeg ser om jeg får gjort noe.Kan ikke noe opprette ikm36?
Gratulerer! Da setter jeg deg opp på gravid sammen med megHenger meg litt sent på denne tråden
Tusen takkGratulerer!
Jammen meg godt å se flere positive i gruppen!
Takk og gratulerer til deg ogsåGratulerer! Da setter jeg deg opp på gravid sammen med meg![]()

Føler jeg ser noe der, sannsynligvis ikke synlig på bildet, men det er jo uansett utenfor fristen til å kunne lese av
Gratulerer så mye!Henger meg litt sent på denne tråden
Garantert rosa strek i morgen!Dumme meg som tok en kikk på testen jeg ikke rakk å kaste før (snart) 2 åringen forstyrra megFøler jeg ser noe der, sannsynligvis ikke synlig på bildet, men det er jo uansett utenfor fristen til å kunne lese av
8 dpo og sannsynligvis altfor tidlig uansett
Vis vedlegget 411964
Åh, som jeg håper! Har du testa noe?Garantert rosa strek i morgen!
På lørdag, men det var enda tidlig.. men venter nok bare å ser om mensen kommer eller ikkeÅh, som jeg håper! Har du testa noe?
Det er noe her ja, men ta gjerne en ny testDumme meg som tok en kikk på testen jeg ikke rakk å kaste før (snart) 2 åringen forstyrra megFøler jeg ser noe der, sannsynligvis ikke synlig på bildet, men det er jo uansett utenfor fristen til å kunne lese av
8 dpo og sannsynligvis altfor tidlig uansett
Vis vedlegget 411964

Ser en svaaaaaaak strek, blir spennede å se i morgendagens test, synes jeg ser noe her.... Ser dere noe?
Ja, mener jeg ser en strekdagens test, synes jeg ser noe her.... Ser dere noe?
takk for svar! ny test om 2 dagerJa, mener jeg ser en strek

Skjønner! Det er nesten bedre å vente lengst mulig, slippe å tyde tester og lure. Jeg bruker å kaste testene med en gang jeg ikke ser antydning med en gang, men nå er jeg plutselig optimistisk og dette kan bli en skikkelig nedtur…På lørdag, men det var enda tidlig.. men venter nok bare å ser om mensen kommer eller ikke
Samme her.. Kastet 6 gamle tester I søpla akkurat...Skjønner! Det er nesten bedre å vente lengst mulig, slippe å tyde tester og lure. Jeg bruker å kaste testene med en gang jeg ikke ser antydning med en gang, men nå er jeg plutselig optimistisk og dette kan bli en skikkelig nedtur…
Liker egentlig godt tydingen, har et godt streksyn men er litt skrekkblandet fryd denne prøvingen, siden jeg har to tette. Har egentlig nok med de, men tanken på en 3. Klarer jeg ikke gi slipp påSkjønner! Det er nesten bedre å vente lengst mulig, slippe å tyde tester og lure. Jeg bruker å kaste testene med en gang jeg ikke ser antydning med en gang, men nå er jeg plutselig optimistisk og dette kan bli en skikkelig nedtur…