Jeg aaaaner ikke, er ihvertfall fasinerende om ikke annetDet er vel et godt tegn?![]()
Hadde EL sist søndag, så er bare 6 dpoFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg aaaaner ikke, er ihvertfall fasinerende om ikke annetDet er vel et godt tegn?![]()
Hadde EL sist søndag, så er bare 6 dpoSpennende! Usikker på om det er skygge eller strek, men jeg ser! Mine var også sånn i startenNy skygge? (Ja, jeg ser en strek)
Jeg er 8dpo idag, så tidlig. Blir spennende å ta test imorgenSpennende! Usikker på om det er skygge eller strek, men jeg ser! Mine var også sånn i starten![]()
Spennende! Hvor mange dpo idag?Jeg har oppdaget noe merkelig i dag.
Jeg har ekstra med nupper på brystvortene, når brystvortene er "varme" og ikke stive også.
Dette er spesielt og et gaaanske typisk graviditetstegn så gleder meg til å teste til uka!
Jeg har oppdaget noe merkelig i dag.
Jeg har ekstra med nupper på brystvortene, når brystvortene er "varme" og ikke stive også.
Dette er spesielt og et gaaanske typisk graviditetstegn så gleder meg til å teste til uka!
Har du bilde av testen?Våknet med menssmerter og kvalme! Tok min siste babyplan tidligtest og der ser jeg strek. Utfloden er tynn som vann, den bruker tykne til og jeg blir tørr før mens. Hvordan utflod har dere som er gravid? Er 12dpo i dag! Men når har jeg ikke flere strimletester og apoteket i Sverige er stengt i dag.
Vanskelig å få på bilde pga lyset på bade. Men trur det er noe derHar du bilde av testen?
Eneste jeg husker ift når jeg har vært gravid er at utfloden har økt betraktelig.
Jeg ser noeVanskelig å få på bilde pga lyset på bade. Men trur det er noe der
Krysser fingrene for at det er babystrek
Spennende daVanskelig å få på bilde pga lyset på bade. Men trur det er noe der

Den der ser jo veldig positiv ut!!Melder meg forsiktig inn i testdiskusjonen. 12 dpo i dag, tror jeg. El 24/7.
Men blir så forvirret av de skyggestrekene dere snakker om. Her er det svake streker, så får vente å se. Har hatt festeblødning evt svak mensblødning siden i går.
Test til venstre er fra morgenurin og test til høyre 2.urin.
Disse strekene er jo rosa daMelder meg forsiktig inn i testdiskusjonen. 12 dpo i dag, tror jeg. El 24/7.
Men blir så forvirret av de skyggestrekene dere snakker om. Her er det svake streker, så får vente å se. Har hatt festeblødning evt svak mensblødning siden i går.
Test til venstre er fra morgenurin og test til høyre 2.urin.
skygger kan man ikke si om er rosa, ser mest grå ut 
Ååå takk for svarDisse strekene er jo rosa daskygger kan man ikke si om er rosa, ser mest grå ut
![]()
Jeg drister meg til å gratulereÅåå takk for svar