Sto opp i dag og dro på spontantur til Sverige med familien. Gidder ikke sitte hjemme å vente på at en test som ikke kommer til å bli positiv blir positiv
Så blir vel to dager der, bare en evighet å kjøre…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bedre å få tankene på noe annet ja tenker jegSto opp i dag og dro på spontantur til Sverige med familien. Gidder ikke sitte hjemme å vente på at en test som ikke kommer til å bli positiv blir positivSå blir vel to dager der, bare en evighet å kjøre…
Fort gjortJeg fant plutselig ut at de testene jeg tok tidligere ikke er tidligtester. Hadde to forskjellige. Så nå føler jeg meg dust.
Her har mannen mer PMS enn meg. Alt er galt for han idag.
Jeg er utslitt og blir varm av den minste aktivitet, men orker ikke gjøre ingenting heller.
Men har tatt med noen babyplan testerBedre å få tankene på noe annet ja tenker jeg![]()

Trangen til å teste er smittsomJeg var en tur på kjøpesenter tidligere i dag, og det var veeeeldig fristende å gå innom apoteket og kjøpe med en test, meen jeg klarte å la vær. Nå sitter jeg og angrer litt på den beslutninga![]()

Trangen til å teste er smittsom![]()
Sikkert greit å vente et par dager til jaJa, det er det virkelig! Men 8 DPO er vel kanskje litt tidlig for positiv uansett? Eller?![]()
Sikkert greit å vente et par dager til ja![]()
For de fleste er det for tidlig,jaJa, det er det virkelig! Men 8 DPO er vel kanskje litt tidlig for positiv uansett? Eller?![]()

For de fleste er det for tidlig,jajeg fikk denne testen 9dpo forrige gang, og den svakere 10dpo, så stor forskjell på testene også
![]()
Da sparte du de pengeneDa får jeg prøve å slå meg til ro med at det var rett av meg å ikke kjøpe en test i dag![]()

Det er vel et godt tegn?Jeg har denne pp, helt sykt synlige blodårer på boobsa! Ene blodåra buler liksom... i all verden.
Jeg bruker å få tydeligere blodårer i dpo land bestandig, egentlig. Men mer fremtedende ved mens eller ved graviditet.Det er vel et godt tegn?![]()
Okey, kan hende jeg ikke studerer mine ordentligJeg bruker å få tydeligere blodårer i dpo land bestandig, egentlig. Men mer fremtedende ved mens eller ved graviditet.