Ikm uke 32 <3

Jeg har egentlig gitt opp, selv om det er veldig tidlig enda :confused005 Vi fikk bare lagt inn aksjer en gang denne runden (natt til EL-dag) men jeg føler bare at jeg må slutte å håpe fordi jeg vet det ikke har klaffet.. Jeg tok tidligtest på morgenen i dag, digital så jeg skulle slippe å tyde evt streker, men den var negativ. 9 dpo idag:grumpy:

Jeg har egentlig gitt opp, selv om det er veldig tidlig enda :confused005 Vi fikk bare lagt inn aksjer en gang denne runden (natt til EL-dag) men jeg føler bare at jeg må slutte å håpe fordi jeg vet det ikke har klaffet.. Jeg tok tidligtest på morgenen i dag, digital så jeg skulle slippe å tyde evt streker, men den var negativ. 9 dpo idag:grumpy:
9 dpo er jo fortsatt tidlig :Heartred ha is i magen litt til

Vi har også bare prøvd en gang, og det var kvelden før det står el i appen, men jeg vet jo ikke når det faktisk var jeg hadde el, så.. Jeg burde egentlig gi opp jeg også, men blir så revet med av positive tester her :P

Vi har også bare prøvd en gang, og det var kvelden før det står el i appen, men jeg vet jo ikke når det faktisk var jeg hadde el, så.. Jeg burde egentlig gi opp jeg også, men blir så revet med av positive tester her :p
Håpet er jo ikke ute før tr er her :) :hilarious:

10dpo og negativ test :( men fornøyd med at lutealfasen er en dag lenger enn forrige syklus foreløpig :)

Skjønner ingenting. Startet å blø litt i går, så stoppet det. Kan ikke tr bare komme skikkelig så jeg blir ferdig med det :hilarious:

Skjønner ingenting. Startet å blø litt i går, så stoppet det. Kan ikke tr bare komme skikkelig så jeg blir ferdig med det :hilarious:

Har du tatt noen flere tester? :)

Jeg sitter jevnlig og følger med i postenappen for å se om pakka mi med tester skal bevege noe mer på seg snart. :P

Back
Topp