SkjønnerHer kom EL noen dager før tida. Forrige syklus var den 1 uke forsinka. Så ikke lett å bli klok på dette. Før vi bestemte oss for å prøve var syklusen helt stabil.
håper det klaffer for dere neste runde 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
SkjønnerHer kom EL noen dager før tida. Forrige syklus var den 1 uke forsinka. Så ikke lett å bli klok på dette. Før vi bestemte oss for å prøve var syklusen helt stabil.
håper det klaffer for dere neste runde 
Håper dere treffer gullegget neste rundeKan settes på TR. Begynte å blø lett nå. Og det føles helt greit egentlig. Vi er innstilt på ny pp, og har trua det skal klaffe da![]()

Vi fikk bare lagt inn aksjer en gang denne runden (natt til EL-dag) men jeg føler bare at jeg må slutte å håpe fordi jeg vet det ikke har klaffet.. Jeg tok tidligtest på morgenen i dag, digital så jeg skulle slippe å tyde evt streker, men den var negativ. 9 dpo idag
9 dpo er jo fortsatt tidligJeg har egentlig gitt opp, selv om det er veldig tidlig endaVi fikk bare lagt inn aksjer en gang denne runden (natt til EL-dag) men jeg føler bare at jeg må slutte å håpe fordi jeg vet det ikke har klaffet.. Jeg tok tidligtest på morgenen i dag, digital så jeg skulle slippe å tyde evt streker, men den var negativ. 9 dpo idag
![]()
ha is i magen litt tilKan settes på TR. Begynte å blø lett nå. Og det føles helt greit egentlig. Vi er innstilt på ny pp, og har trua det skal klaffe da![]()
Jeg har egentlig gitt opp, selv om det er veldig tidlig endaVi fikk bare lagt inn aksjer en gang denne runden (natt til EL-dag) men jeg føler bare at jeg må slutte å håpe fordi jeg vet det ikke har klaffet.. Jeg tok tidligtest på morgenen i dag, digital så jeg skulle slippe å tyde evt streker, men den var negativ. 9 dpo idag
![]()
Håpet er jo ikke ute før tr er herVi har også bare prøvd en gang, og det var kvelden før det står el i appen, men jeg vet jo ikke når det faktisk var jeg hadde el, så.. Jeg burde egentlig gi opp jeg også, men blir så revet med av positive tester her![]()

Er tr kommet?Venter på ikm uke 36!! Noen som vil starte?

Nei! Ikm tirsdagEr tr kommet?![]()
Har du gitt opp håpet helt?Nei! Ikm tirsdag

Jeg er også 10dpo og forrige syklus kom småblødningene 9dpo så lutealfasen kommer seg hvertfallIKM-dag i følge Flo-appen, men bare 10 dpo. Blir spennende å se de neste dagene. Foreløpig ingen mens og ingen positive tester![]()
![]()
Skjønner ingenting. Startet å blø litt i går, så stoppet det. Kan ikke tr bare komme skikkelig så jeg blir ferdig med det![]()