Ikm uke 32 <3

Jeg har oppdaget noe merkelig i dag.

Jeg har ekstra med nupper på brystvortene, når brystvortene er "varme" og ikke stive også.

Dette er spesielt og et gaaanske typisk graviditetstegn så gleder meg til å teste til uka!

Jeg har ekstra med nupper på brystvortene, når brystvortene er "varme" og ikke stive også.

Dette er spesielt og et gaaanske typisk graviditetstegn så gleder meg til å teste til uka!
Spennende! Hvor mange dpo idag? :)

Spennende :D Blir en veldig spennende uke som kommer nå! :D

Våknet med menssmerter og kvalme! Tok min siste babyplan tidligtest og der ser jeg strek. Utfloden er tynn som vann, den bruker tykne til og jeg blir tørr før mens. Hvordan utflod har dere som er gravid? Er 12dpo i dag! Men når har jeg ikke flere strimletester og apoteket i Sverige er stengt i dag.

Våknet med menssmerter og kvalme! Tok min siste babyplan tidligtest og der ser jeg strek. Utfloden er tynn som vann, den bruker tykne til og jeg blir tørr før mens. Hvordan utflod har dere som er gravid? Er 12dpo i dag! Men når har jeg ikke flere strimletester og apoteket i Sverige er stengt i dag.
Har du bilde av testen?
Eneste jeg husker ift når jeg har vært gravid er at utfloden har økt betraktelig.

Har du bilde av testen?
Eneste jeg husker ift når jeg har vært gravid er at utfloden har økt betraktelig.
Vanskelig å få på bilde pga lyset på bade. Men trur det er noe der

Vedlegg

• IMG_1161.jpeg
    IMG_1161.jpeg
    1 MB · Visninger: 146
  • IMG_1179.jpeg
    IMG_1179.jpeg
    1.004,2 KB · Visninger: 135
  • IMG_1159.jpeg
    IMG_1159.jpeg
    1 MB · Visninger: 133
13 dpo og ser ingenting på tidligtest. (Tok riktig denne gangen) Regner med TR kommer om noen dager, men ingen tegn foreløpig.

Skal ha det gøy med testing og temping en syklus til før jeg tar en liten pause. Passer ikke helt supert å få barn midt i eksamensperioden:greet015
IMG_5467.jpeg

Nei, det er nok dessverre bare skygger jeg får :( og skikkelige menssmerter idag, så nå får vi se når tr dukker opp :bag: oh well, bedre lykke neste gang!

Vedlegg

• PXL_20230806_031219752.jpg
    PXL_20230806_031219752.jpg
    387,9 KB · Visninger: 90
Melder meg forsiktig inn i testdiskusjonen. 12 dpo i dag, tror jeg. El 24/7.
Men blir så forvirret av de skyggestrekene dere snakker om. Her er det svake streker, så får vente å se. Har hatt festeblødning evt svak mensblødning siden i går.
Test til venstre er fra morgenurin og test til høyre 2.urin.

Vedlegg

• PXL_20230806_065429027.jpg
    PXL_20230806_065429027.jpg
    819,9 KB · Visninger: 124
Men blir så forvirret av de skyggestrekene dere snakker om. Her er det svake streker, så får vente å se. Har hatt festeblødning evt svak mensblødning siden i går.
Den der ser jo veldig positiv ut!!

Disse strekene er jo rosa da :happy: skygger kan man ikke si om er rosa, ser mest grå ut :bag:

Burde ikke mine hatt stigning? Riktignok er dette babyplan staver.. aldri brukt de før, så aner ikke hvor følsomme de er. Har demontert de her da :hilarious: Får heldigvis make sure sine i posten i morgen.

Vedlegg

• 2514A9A5-F5A1-4C95-B82B-DC0314AFC8B2.jpeg
    2514A9A5-F5A1-4C95-B82B-DC0314AFC8B2.jpeg
    320,7 KB · Visninger: 105
Back
Topp