Ikm uke 32 <3

Våknet skikkelig sår i halsen her gitt. Kjennes ut som piggtrå i halsen :shifty: så tett nese er vel kanskje bare pga forkjølelse?:hilarious:

11 Dpo. Jeg snakket om å teste i dag, men nå føler jeg meg så flink at jeg vil se om jeg klarer å vente til søndag.
Jeg har bare to igjen og vil helst ikke stå på ikm uten noe.
Skulle ønske jeg kunne klare å finne noe jeg har skrevet fra forrige graviditeter om når testene ble positive, men husker hverken forum eller brukernavn. Og det er så lenge siden.

God bedring Malskj12!

Tre tester ja, da er det jo greit at de ikke kommer tidligere så du svir de av altfor fort :hilarious: Jeg har sikkert 20 tester liggende og kan derfor tillate meg å havne på testekjøret, selvom jeg helst vil vente:shy: Lykke til, håper 12 dpo er en gledens dommedag:)

Hehe, nei, sant. Har evt én som kan svis av for tidlig da, men helst vil jeg prøve å vente :P Lurt å ha flere klart :D

Føler den er mer blå enn grå! Men rart ikke babyplan reagerer da. Flere som er «plaget» med strek på cb?

Vedlegg

• IMG_1104.jpeg
    IMG_1104.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 90
  • IMG_1101.jpeg
    IMG_1101.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 94
Ser noe på metode…med og uten blits…

Vedlegg

• IMG_1107.jpeg
    IMG_1107.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 124
  • IMG_1109.jpeg
    IMG_1109.jpeg
    1.021,8 KB · Visninger: 134
S

Da jeg tok ut spiralen var tanken min: skjer det noe så skjer det noe. Skjer det ikke så skjer det ikke. Jeg skulle i hvert fall ikke styre med tester og temperaturer osv. :rolleyes:
Det varte vel ca 2 uker :hilarious:

Men godt mulig jeg tar noen pauser innimellom. Jeg liker ikke pliktsex, men vil det skal skje naturlig. Men følger jeg mine egne råd og ønsker? Nei!
Og hvorfor gjør jeg ikke det? Kanskje fordi det blir siste mulighet og det er litt gøy også?
Kjenner til det. Akkurat sånn med meg også. Tok ut spiralen i mars :hilarious:

Fikk plutselig murringer da jeg var på badet.
Det har jeg aldri hørt før... og jeg hat vært gravid 5 ganger.. :excited001 :smiley-bounce022
Første gang jeg hører om det også. Står alltid første urin i bruksanvisningen eller ikke drikke vann på fire timer. Men jeg elsker vann og drikker hele tiden så det skjer ikke.

Kjøpt feil! Skulle ha 10 pakning med metode tidlig Men kom ut med 2 pakning stav test

Vedlegg

• IMG_1117.jpeg
    IMG_1117.jpeg
    2,1 MB · Visninger: 96
Back
Topp