Ikm uke 32 <3

Jeg har hatt typ mensmurringer i flere dager nå, og i tillegg sånne stikninger. Ligner som da jeg var gravid sist. Har også hatt veldig mye halsbrann i dag. Så er tydeligvis at kroppen min er i ulage etter MA. Blir ikke helt klok av dette

Jeg har litt kvalme på morgenen, og har nå ikveld suuuperømme boobs, og nipler. Auuuu!

er 4-5 dpo. ikm 13/8, så ligger i baktroppen på denne gruppa:angelic:

Da har jeg har hoppet på testetoget også :hilarious: er 4/5 pdo og tenkte att det her blir blenda.. men nei fekk en strek… heilt sikkert skygge .. kan ikkje være positiv test på 4 eller 5 pdo !!???

Vedlegg

• IMG_6427.jpeg
    IMG_6427.jpeg
    415,9 KB · Visninger: 92
  • IMG_6426.jpeg
    IMG_6426.jpeg
    470,9 KB · Visninger: 93
IMG_9824.jpeg
IMG_9825.jpeg

Blenda test fra meg på morgenen i dag, 7 dpo. Våknet med supertett nese, håper det kan være en start på noe og ikke en forkjølelse som er på vei. Det har jeg ikke tid til midt i oppstart av jobb og flytting :laughing002

Jeg har hatt typ mensmurringer i flere dager nå, og i tillegg sånne stikninger. Ligner som da jeg var gravid sist. Har også hatt veldig mye halsbrann i dag. Så er tydeligvis at kroppen min er i ulage etter MA. Blir ikke helt klok av dette

Har også hatt litt stikninger, men husker ikke hvordan det er til vanlig for meg.. :P

Blir det test på deg i dag eller i holder du ut til i morgen? :)

Min originale plan var å vente på mensen og ikke teste. MEN; nå har jeg tre tester på vei i posten, så mulig det blir test når de kommer. Det blir kanskje rundt onsdag, tipper jeg. Da er jeg 12 DPO, så det burde passe fint som dommedag? :)
Tre tester ja, da er det jo greit at de ikke kommer tidligere så du svir de av altfor fort :hilarious: Jeg har sikkert 20 tester liggende og kan derfor tillate meg å havne på testekjøret, selvom jeg helst vil vente:shy: Lykke til, håper 12 dpo er en gledens dommedag:)

Har allerede testet 3DPO, 4DPO og 5DPO.. klarer ikke å dy meg!:wtf: Har 3 barn, 1 EXU og 1 MA fra tidligere...
Haha! Skjønner følelsen. Jeg våkna idag og tenkte det kunne vært gøy med en test, men klarte å slå det fra meg. Er bare 5 dpo :hilarious: Vondt at det er så mange som må gjennom så mye for å få barna de ønsker seg. Lykke til denne runden ❤️

Back
Topp