Jeg har hatt typ mensmurringer i flere dager nå, og i tillegg sånne stikninger. Ligner som da jeg var gravid sist. Har også hatt veldig mye halsbrann i dag. Så er tydeligvis at kroppen min er i ulage etter MA. Blir ikke helt klok av dette
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Er du sikker på EL?Da har jeg har hoppet på testetoget ogsåer 4/5 pdo og tenkte att det her blir blenda.. men nei fekk en strek… heilt sikkert skygge .. kan ikkje være positiv test på 4 eller 5 pdo !!???
Ganske sikker, etter mens skulle eg egentlig hatt el på mandag 31 men fekk den lørdag eller søndag, var mest positiv lørdag 29 på morningen.Er du sikker på EL?
Det lover jo bra med symptomer!Jeg har litt kvalme på morgenen, og har nå ikveld suuuperømme boobs, og nipler. Auuuu!
er 4-5 dpo. ikm 13/8, så ligger i baktroppen på denne gruppa![]()

Spennende! Jeg hadde peak 28/7 - altså mest sannsynlig EL 29/7. Fortsatt blenda tester her!Ganske sikker, etter mens skulle eg egentlig hatt el på mandag 31 men fekk den lørdag eller søndag, var mest positiv lørdag 29 på morningen.
Ganske tydelig peak 29/7!
Litt oppblåst, ømme bryster, tett nese og litt mer sultenNoen som har symptomer å melde?
Her har kvalmen kommet sigende, jeg er konstant trøtt og det har murret godt i dag og i går kveld! 5DPO
Hvorfor 2. Urin? Ser det er nevt flere ganger...Nei. Tror jeg avventer til 2.urin i morgen. Mulig jeg faktisk venter til lørdag. Orker ikke så enormt mange flere skuffelser…

Da har jeg har hoppet på testetoget ogsåer 4/5 pdo og tenkte att det her blir blenda.. men nei fekk en strek… heilt sikkert skygge .. kan ikkje være positiv test på 4 eller 5 pdo !!???
Skal gi bedre resultat enn ved morgenurinHvorfor 2. Urin? Ser det er nevt flere ganger...
Jeg har hatt typ mensmurringer i flere dager nå, og i tillegg sånne stikninger. Ligner som da jeg var gravid sist. Har også hatt veldig mye halsbrann i dag. Så er tydeligvis at kroppen min er i ulage etter MA. Blir ikke helt klok av dette
Tre tester ja, da er det jo greit at de ikke kommer tidligere så du svir de av altfor fortMin originale plan var å vente på mensen og ikke teste. MEN; nå har jeg tre tester på vei i posten, så mulig det blir test når de kommer. Det blir kanskje rundt onsdag, tipper jeg. Da er jeg 12 DPO, så det burde passe fint som dommedag?![]()
Jeg har sikkert 20 tester liggende og kan derfor tillate meg å havne på testekjøret, selvom jeg helst vil vente
Lykke til, håper 12 dpo er en gledens dommedagTror jeg avventer til i morgen, ikke helt bestemt meg endaHar også hatt litt stikninger, men husker ikke hvordan det er til vanlig for meg..
Blir det test på deg i dag eller i holder du ut til i morgen?![]()
Haha! Skjønner følelsen. Jeg våkna idag og tenkte det kunne vært gøy med en test, men klarte å slå det fra meg. Er bare 5 dpoHar allerede testet 3DPO, 4DPO og 5DPO.. klarer ikke å dy meg!Har 3 barn, 1 EXU og 1 MA fra tidligere...
Vondt at det er så mange som må gjennom så mye for å få barna de ønsker seg. Lykke til denne runden