Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tre tester ja, da er det jo greit at de ikke kommer tidligere så du svir de av altfor fortJeg har sikkert 20 tester liggende og kan derfor tillate meg å havne på testekjøret, selvom jeg helst vil vente
Lykke til, håper 12 dpo er en gledens dommedag
![]()
Jeg ser en strekSer noe på metode…med og uten blits…
6DPO her. Blenda test og tett/rennende nese!Vis vedlegget 411713Vis vedlegget 411714
Blenda test fra meg på morgenen i dag, 7 dpo. Våknet med supertett nese, håper det kan være en start på noe og ikke en forkjølelse som er på vei. Det har jeg ikke tid til midt i oppstart av jobb og flytting![]()

Ser definitivt strek!Ser noe på metode…med og uten blits…
Det har jeg aldri hørt før... og jeg hat vært gravid 5 ganger..Skal gi bedre resultat enn ved morgenurin

Kjenner til det. Akkurat sånn med meg også. Tok ut spiralen i marsS
Da jeg tok ut spiralen var tanken min: skjer det noe så skjer det noe. Skjer det ikke så skjer det ikke. Jeg skulle i hvert fall ikke styre med tester og temperaturer osv.
Det varte vel ca 2 uker
Men godt mulig jeg tar noen pauser innimellom. Jeg liker ikke pliktsex, men vil det skal skje naturlig. Men følger jeg mine egne råd og ønsker? Nei!
Og hvorfor gjør jeg ikke det? Kanskje fordi det blir siste mulighet og det er litt gøy også?

Første gang jeg hører om det også. Står alltid første urin i bruksanvisningen eller ikke drikke vann på fire timer. Men jeg elsker vann og drikker hele tiden så det skjer ikke.Det har jeg aldri hørt før... og jeg hat vært gravid 5 ganger..![]()
![]()
Hører man bedre da?Det har jeg aldri hørt før... og jeg hat vært gravid 5 ganger..![]()
![]()
Ikke jeg heller før jeg joina forumet herDet har jeg aldri hørt før... og jeg hat vært gravid 5 ganger..![]()
![]()

Enten ser jeg antydning til noe, eller så ser jeg kun hvor streken skal gåKjøpt feil! Skulle ha 10 pakning med metode tidlig Men kom ut med 2 pakning stav test

Man ser vel det man vil seEnten ser jeg antydning til noe, eller så ser jeg kun hvor streken skal gå![]()
![]()
om ikke testene blir positiv innen i morgen så er løpet kjørt..når fikk du positiv?Jeg hadde vel antydning 9 dpo men klarte først å lese av positiv i går, 10 dpo. Men forrige gang hadde jeg ikke positiv før 12 dpoMan ser vel det man vil seom ikke testene blir positiv innen i morgen så er løpet kjørt..når fikk du positiv?
Jeg er 10 i dag, føler tiden går så sykt sakte og føler egentlig at det aldri kommer til å skje.Jeg hadde vel antydning 9 dpo men klarte først å lese av positiv i går, 10 dpo. Men forrige gang hadde jeg ikke positiv før 12 dpo