Ikm uke 32 <3

Da begynner testing etter EL og testen i dag var sterkere enn jeg trodde den skulle bli så spørs om jeg får EL tidligere denne gangen!

Vedlegg

• 1689660119558152276272724100563.jpg
    1689660119558152276272724100563.jpg
    800,4 KB · Visninger: 67
Da begynner testing etter EL og testen i dag var sterkere enn jeg trodde den skulle bli så spørs om jeg får EL tidligere denne gangen!
Når jeg ble gravid sist hadde jeg EL akkurat 6 dager etter tr så denne gangen skal vi legge inn aksjer hver dag helt til IKM for å ikke miste noen dager!

Basert på utflod, høyden på livmorhalsen og foreløpig temperaturkurve, ser det ut som el kan ha vært søndag/mandag. Dropper el-tester denne syklusen og følger med på andre tegn istede.

Her dro vi på ferie uten at jeg tok med en eneste test fordi jeg trudde jeg skulle være i dpo-land. Fikk el CD10 forrige syklus, og CD10 blir første mulige denne runden for å legge inn aksjer, så håper vi skal rekke det (eller aller helst at el kommer et par dager senere :smiley-angelic001!)
Prøving i ferietid altså :hilarious:

Her dro vi på ferie uten at jeg tok med en eneste test fordi jeg trudde jeg skulle være i dpo-land. Fikk el CD10 forrige syklus, og CD10 blir første mulige denne runden for å legge inn aksjer, så håper vi skal rekke det (eller aller helst at el kommer et par dager senere :smiley-angelic001!)
Prøving i ferietid altså :hilarious:
Kjenner til følelsen :hilarious: :hilarious: :hilarious:

Her er formen fortsatt litt opp og ned, så tror jeg drøyer starten på å teste etter EL :yuck: Men får vurdere å legge inn litt aksjer i dag likevel, så lenge jeg holder meg feberfri:hilarious:

Føler jeg har kjent litt ømhet innimellom i dag, håper det er starten på noe! Jeg pleier å bli veldig øm 3 dager før el.. har startet litt med el testing, spent på de neste dagene :) Screenshot_20230718_211409_Premom.jpg

Da har jeg fått vanlige tester også. Tenkte sjekke med de også i tillegg til digital. Er det når de blir negative igjen at egget har sluppet? Sikkert enda 4 dager til noe skjer…

Vedlegg

• IMG_0559.jpeg
    IMG_0559.jpeg
    91,9 KB · Visninger: 84
Da har jeg fått vanlige tester også. Tenkte sjekke med de også i tillegg til digital. Er det når de blir negative igjen at egget har sluppet? Sikkert enda 4 dager til noe skjer…
Det sies vel at egget slipper 12-48 timer etter positiv test. Jeg kan ha positiv test i 3 dager, men egget slippes dagen etter positiv test. (Sjekket med temping)

Ettermiddagens og kveldens el-test.

Nå er den straks positiv vil jeg tro?

Vedlegg

• Snapchat-806742771.jpg
    Snapchat-806742771.jpg
    1,6 MB · Visninger: 71
Back
Topp