Ikm uke 32 <3

Det var tidlig. Bruke du ha så tidlig el? Lang syklus har du? Min forje var på 26
Jeg har aldri tracket syklusen min tidligere, og når jeg ble gravid med frøkna tok jeg el-test fra mensslutt til ikm (mnd det klaffet) Da hadde jeg eggløsning 5-6 dager etter mensslutt.

Kom på det nå den siste dagen med mens, så begynte å teste i går og ser jo at det stemte nå også!

Var gravid en gang tidligere også hvor jeg trodde appene hadde kontroll på el, og trodde jeg var trygg noen dager etter tr som da jeg ikke var :hilarious: :hilarious:

Har vanlig syklus på 28 dager.

Jeg har aldri tracket syklusen min tidligere, og når jeg ble gravid med frøkna tok jeg el-test fra mensslutt til ikm (mnd det klaffet) Da hadde jeg eggløsning 5-6 dager etter mensslutt.

Kom på det nå den siste dagen med mens, så begynte å teste i går og ser jo at det stemte nå også!

Var gravid en gang tidligere også hvor jeg trodde appene hadde kontroll på el, og trodde jeg var trygg noen dager etter tr som da jeg ikke var :hilarious: :hilarious:

Har vanlig syklus på 28 dager.
Etter 5 min på test. Nr 5 er siste som er tatt.

Vedlegg

• Snapchat-1557396251.jpg
    Snapchat-1557396251.jpg
    1,6 MB · Visninger: 73
Cd 9 her og el er ikke i nærheten enda. Heldigvis. For nå virker det som at samboer er litt i ulage :depressed:

Vedlegg

• 8476495E-FCAA-430C-8547-413C58B39028.jpeg
    8476495E-FCAA-430C-8547-413C58B39028.jpeg
    468,8 KB · Visninger: 58
Da har EL-test vært positiv og begynt å dale.
Positiv test sent i går kveld og nå er det ikke positiv test lenger.

Er på syklusdag 9.

Så får se om dette stemmer eller om kroppe prøver seg på en ny eggløsning om 5 dager som flo-appen sier :hilarious::hilarious:

I dag fikk jeg blinke smil på cb og stigning på babyplan. Så om noen dager dager. Premom mener el er søndag, vi begynte allerede med to runder i går ettermiddag!! Synd mannen har nattevakt i helga, fredag til mandag morgen. Men vi sender de store barna bort med de små barna bort på butikken for å kjøp is hver dag framover, det gi oss en god halvtime og to runder :hilarious: :cool:

Vedlegg

• IMG_0565.jpeg
    IMG_0565.jpeg
    600,2 KB · Visninger: 74
  • IMG_0564.png
    IMG_0564.png
    856,9 KB · Visninger: 68
Da har EL-test vært positiv og begynt å dale.
Positiv test sent i går kveld og nå er det ikke positiv test lenger.

Er på syklusdag 9.

Så får se om dette stemmer eller om kroppe prøver seg på en ny eggløsning om 5 dager som flo-appen sier :hilarious::hilarious:
Blir spennende å se! Har opplevd begge deler, tidlig el og kroppen som var litt rask på avtrekkeren og prøver igjen om noen dager :D Temper du så du får bekreftet el? Eller fortsetter du bare med el-tester i noen dager?

Blir spennende å se! Har opplevd begge deler, tidlig el og kroppen som var litt rask på avtrekkeren og prøver igjen om noen dager :D Temper du så du får bekreftet el? Eller fortsetter du bare med el-tester i noen dager?
Ja, jeg har visst ved ettertanke hatt el så tidlig i alle tre tidlige svangerskaper.

Jeg har ikke flere tester igjen nå, men har tatt to som har vist synkende el-test, så går utifra el nå.
I forhold til utflod og kropp så stemmer det overens. Har mye utflod nå :hilarious: :hilarious:

Har aldri tempet så det aner jeg ikke hvordan funker?

Regner med TR kommer i morgen så melder meg like gjerne inn i gruppa så får jeg heller hoppe ut hvis det :smiley-ashamed005 Og begynner ny syklus så blir det her å fortsette å tempe og kjøpe el tester og gtester. Har ikke testet med el test samtidig som jeg har tempet så det blir spennende

Juliiimamma - 28 - B2 - EL: 1.8 - ikm: 12.8

Ja, jeg har visst ved ettertanke hatt el så tidlig i alle tre tidlige svangerskaper.

Jeg har ikke flere tester igjen nå, men har tatt to som har vist synkende el-test, så går utifra el nå.
I forhold til utflod og kropp så stemmer det overens. Har mye utflod nå :hilarious: :hilarious:

Har aldri tempet så det aner jeg ikke hvordan funker?
Hvis du pleier å ha el til dette tidspunktet så er det jo ikke noe vits i å fortsette å fyre av tester, da har jo el med den aller største sannsynlighet vært :)

Til temping trenger du et termometer med 2 desimaler. Så måler du temp hver morning når du våkner, så vil man etter el se at tempen øker 0.2 - 0.5. Legger tempen inn i app, Fertility friend feks. Men er litt styrete, må tempe til samme tidspunkt hver dag (er litt ulikt hvor mye det spiller inn fra person til person), medisiner, søvnkvalitet, sovemiljø etc spiller også inn.
Og for min del har det ikke fungert i det siste, kombinasjon av dårlig søvn, våkner alt fra 05 - 07 og noen medisiner jeg måtte ta, så har tempen vært «all over», og gitt mer stress og styr. Og jeg nekter å sette alarm på kl 5 for å sikre meg temp til samme tid - søvn over temp :hilarious:

Hvis du pleier å ha el til dette tidspunktet så er det jo ikke noe vits i å fortsette å fyre av tester, da har jo el med den aller største sannsynlighet vært :)

Til temping trenger du et termometer med 2 desimaler. Så måler du temp hver morning når du våkner, så vil man etter el se at tempen øker 0.2 - 0.5. Legger tempen inn i app, Fertility friend feks. Men er litt styrete, må tempe til samme tidspunkt hver dag (er litt ulikt hvor mye det spiller inn fra person til person), medisiner, søvnkvalitet, sovemiljø etc spiller også inn.
Og for min del har det ikke fungert i det siste, kombinasjon av dårlig søvn, våkner alt fra 05 - 07 og noen medisiner jeg måtte ta, så har tempen vært «all over», og gitt mer stress og styr. Og jeg nekter å sette alarm på kl 5 for å sikre meg temp til samme tid - søvn over temp :hilarious:
Ja, er akkurat det. Er tom for tester for el så da gidder jeg ikke å kjøpe flere heller :hilarious: :hilarious:

Ah, ja da dropper jeg temping. Har en altfor variabel hverdag til å kunne tempe til fast tidspunkt :joyful::hilarious::hungover:

I dag har jeg kjent det jobbes inni der.. usikker om det bare er murringer eller om det er el symptomer som kommer snikende.

Håper el kommer før mandag, da reiser jeg bort 1 uke uten mannen.. i følge "normal" syklus så skal el komme på onsdag, håper Vitex gjør en god jobb!! Cd 16 i dag, utrolig kjedelig med lange sykluser...

Må bare beklage at jeg har vært litt fraværende den/de siste dagen(e),
Jeg har diabetes type 1 og har virkelig slitt litt med å holde blodsukkeret oppe, samtidig som at jeg tror jeg reagerer på noe mat.. Men håper å være med for fullt igjen nå :D
El test i går hadde minimal stigning, så må vel vente litt på el. Men så har jeg jo i teorien ikke el før om 1 uke :hilarious: litt utålmodig her da :angelic:

Må bare beklage at jeg har vært litt fraværende den/de siste dagen(e),
Jeg har diabetes type 1 og har virkelig slitt litt med å holde blodsukkeret oppe, samtidig som at jeg tror jeg reagerer på noe mat.. Men håper å være med for fullt igjen nå :D
El test i går hadde minimal stigning, så må vel vente litt på el. Men så har jeg jo i teorien ikke el før om 1 uke :hilarious: litt utålmodig her da :angelic:
Håper blodsukkeret stabiliserer seg!

Seriøst, jeg synes faktisk dagene mellom TR og el er de lengste! De er midt mellom nedtur fordi det ikke gikk og nytt håp.
Jeg tar første test søndag, gleder meg :hilarious: Da er man liksom i gang igjen - selv om vi ikke får lagt inn aksjer før tirsdag, så jeg blir forbanna hvis testen er positiv:bag:

Håper blodsukkeret stabiliserer seg!

Seriøst, jeg synes faktisk dagene mellom TR og el er de lengste! De er midt mellom nedtur fordi det ikke gikk og nytt håp.
Jeg tar første test søndag, gleder meg :hilarious: Da er man liksom i gang igjen - selv om vi ikke får lagt inn aksjer før tirsdag, så jeg blir forbanna hvis testen er positiv:bag:
Tiden mellom er så sinnsykt lang ja, føles jo ut som dobbelt så lang tid enn hva det egentlig er :hilarious: :hilarious: Håper egentlig at EL kan vente til over helga, da vi får overnattingsgjest i helga og det er litt lytt mellom rommene:bag: tviler på at søskenbarnet til samboerer så gira på å høre hva som skjer:hilarious: Men samtidig! Kan ikke EL bare komme sånn at jeg kan begynne nedtellingen til testinga

Jeg har aldri testa etter EL før, men tenkte å prøve denne perioden. Glemte å legge inn første testen den 19.,så den ble lagt inn i går sammen med gårsdagens. I følge apper og forrige syklus er ikke EL før om 6 dager . Men synes nå den siste begynner å nærme seg positiv... eller hva tenker dere som har gjort dette litt mer enn meg?

Vedlegg

• Screenshot_20230721_170044_Premom.jpg
    Screenshot_20230721_170044_Premom.jpg
    312,6 KB · Visninger: 73
Jeg har aldri testa etter EL før, men tenkte å prøve denne perioden. Glemte å legge inn første testen den 19.,så den ble lagt inn i går sammen med gårsdagens. I følge apper og forrige syklus er ikke EL før om 6 dager . Men synes nå den siste begynner å nærme seg positiv... eller hva tenker dere som har gjort dette litt mer enn meg?
Syns den ser positiv ut :)

Den ser veldig positiv ut :)

Her skjer nada. Cd11 og cb har blinket i to dager. Babyplan sine er enda ikke begynt å stige. Kanskje i morgen eller søndag. Vi har nu hatt sex både i går og i ettermiddag. Sånn tilfeller noe skjer mens han er på nattevakt i helga…

Vedlegg

• IMG_0602.jpeg
    IMG_0602.jpeg
    853,1 KB · Visninger: 65
Back
Topp