Ikm uke 32 <3

Må bare dele her inne; Jeg ble spådd av noen på etsy i april, og ble da spådd at jeg skulle bli gravid i juli/aug, og ble spådd på nytt igår av en annen, og hun så termin/fødsel rundt mars/april 2024. De klaffer med hverandre, merkelig nok! Med juni21 frøkena, ble jeg satt igang i uke 37, så liten sjanse for at jeg evt går til termin med nr 2:dance018

(Bortkasta penger, I know, klarte ikke dy meg)
Er pittelitt spennende da:happy Så utrolig gøy om det stemmer!

Det var dagens Sprettball filosofi, you're welcome!

Gruer med til dpo…tiden går sååå sakte!!! Først vente på el, så vente på ikm… :banghead: Så begynner jeg å lur på hvor mang ganger jeg skal måtte gjør det. Har bestandig blitt gravid på pp1. Men nå er jeg i pp2. Men så hadde mannen akkurat fått minimalt med sperm forje pp. Nå har det tatt seg opp og samme har håpet, men så er jeg samtidig pessimist:dead:

Æsj.. mange tanker nå! Jeg har vanligvis el på cd 22, lang lh-topp, og kjenner godt el symptomer. I dag var jeg veldig rar i magen, og kjente meg øm inni der under aksjelegging. Begynte også å blø litt. Tok el test som ble positiv. Men noen timer senere ble den negativ.
Jeg har tatt vitex i 18 dager nå, kanskje det gjør ting litt annerledes? Nå kjennes magen min ut som under el :confused005

Jeg må jo bare teste etter el videre de neste dagene. Men tror jeg dropper vitex vider, i tilfelle.

Veldig fint om el er nå, mtp jeg reiser på mandag uten mannen❤️

Æsj.. mange tanker nå! Jeg har vanligvis el på cd 22, lang lh-topp, og kjenner godt el symptomer. I dag var jeg veldig rar i magen, og kjente meg øm inni der under aksjelegging. Begynte også å blø litt. Tok el test som ble positiv. Men noen timer senere ble den negativ.
Jeg har tatt vitex i 18 dager nå, kanskje det gjør ting litt annerledes? Nå kjennes magen min ut som under el :confused005

Jeg må jo bare teste etter el videre de neste dagene. Men tror jeg dropper vitex vider, i tilfelle.

Så testene dine og det ser ut som at du har el nu og med tanke på smertene du har. Jeg får bestandig vondt under el og sex kan være grusomt men samtidig litt godt :rolleyes:

Blinke blinke stjerne lill, da har vi bare sex en gang til…mannen elsker å prøve for da får han seg så mye og ofte:hilarious: Har bare en testpinne igjen til den digitale og vet ikke om jeg skal spar den til i morgen tidlig eller i kveld. Sist hadde jeg el cd 13 på kvelden, positiv digital den morgene. I dag er cd 13, kanskje urinen var for tynn. Skulle ventet til formiddagurin.. har enda 2 strimler fra babyplan. Kanskje jeg sjekker med de før jeg bruker digital? Søndag er det ikke apotek å oppdrive her i Finnmark

Tenker at det er gode muligheter for at du har el nå da :) Og da er det jo flaks, mtp at mannen reiser bort!
Akkurat nå er det jo mye kluss med syklus og eggløsning for min del, men når vi prøvde på andremann og syklus var stabil opplevde jeg mange ulike «versjoner» av eggløsning/eggløsningstester - jeg hadde mnd hvor jeg fikk en rask økning tidlig, og så en større lh-stigning noen dager senere, mens andre mnd var det kun én lh-stigning som var over på litt over et døgn - poenget mitt er at hormonene varierer fra mnd til mnd, uten at det trenger å bety at en mnd er mer rett eller gal, ei heller at det har noe å si for sjansen for å bli gravid :)

CD 8 og ikke antydning til lh-stigning, som passer bra siden første sjanse til aksjeinnlegging blir tirsdag kveld! Jeg har kort lh-topp så eggløsningen kommer med et smell, men da tenker jeg at selv om lh-stigning skulle komme i morgen, så vil vi rekke det på hengende håret :D

Måtte jo ta en babyplan :banghead: Men der er stigning så håper at den jeg skal ta i ettermiddag viser enda sterkere strek. Kjenner noe er på vei å skje. Hadde sex i morges og ble liggende i senga i 45min så de skulle ha mulighet å komme lengst mulig før de rant ut:hilarious::sign17 Kan dette se ut som økning?

Vedlegg

• IMG_0629.jpeg
    IMG_0629.jpeg
    939 KB · Visninger: 77
Begynner å skje noe snart :D (ikke blinkende CB)

Vedlegg

• EDB390BE-4C05-4C04-BA3E-527A724A438D.png
    EDB390BE-4C05-4C04-BA3E-527A724A438D.png
    2,2 MB · Visninger: 75
  • 36B2D72B-1D08-4A1D-B66D-32F63E254A5E.jpeg
    36B2D72B-1D08-4A1D-B66D-32F63E254A5E.jpeg
    263,3 KB · Visninger: 70
Så testene dine og det ser ut som at du har el nu og med tanke på smertene du har. Jeg får bestandig vondt under el og sex kan være grusomt men samtidig litt godt :rolleyes:
Du har nok rett, el er nå. Flax jeg tok den el testen, ellers hadde jeg missa det :hilarious: må få inn en aksjelegging i dag også :shy:

Kan noen forklare meg hvorfor den buen blir høyere for hver dag jeg loggfører sex? Trudde den hadde med lh økning? Cd13 i dag

Vedlegg

• IMG_0630.jpeg
    IMG_0630.jpeg
    730 KB · Visninger: 63
Du har nok rett, el er nå. Flax jeg tok den el testen, ellers hadde jeg missa det :hilarious: må få inn en aksjelegging i dag også :shy:
Vi har hatt oss daglig nå siden onsdag. Så må da vær noen som når fram til egget. Regner med el er i kveld eller i morgen. Har stigning men ikke positiv

Tenker at det er gode muligheter for at du har el nå da :) Og da er det jo flaks, mtp at mannen reiser bort!
Akkurat nå er det jo mye kluss med syklus og eggløsning for min del, men når vi prøvde på andremann og syklus var stabil opplevde jeg mange ulike «versjoner» av eggløsning/eggløsningstester - jeg hadde mnd hvor jeg fikk en rask økning tidlig, og så en større lh-stigning noen dager senere, mens andre mnd var det kun én lh-stigning som var over på litt over et døgn - poenget mitt er at hormonene varierer fra mnd til mnd, uten at det trenger å bety at en mnd er mer rett eller gal, ei heller at det har noe å si for sjansen for å bli gravid :)
El er nok nå, og super flax med det :woot:
Trodde ikke kroppen kunne endre seg så mye :hilarious: veldig glad jeg tok den el testen som jeg egentlig ikke tenkte å ta, tok den for jeg har så mange, så ble den positiv! Jeg må virkelig følge med i neste pp da, om det ikke klaffer nå ❤️
Takk for du delte :)

Back
Topp