Da må det ligge en gjeng der inni, klar til egget! Håper det klaffer for dere denne ppVi har hatt oss daglig nå siden onsdag. Så må da vær noen som når fram til egget. Regner med el er i kveld eller i morgen. Har stigning men ikke positiv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da må det ligge en gjeng der inni, klar til egget! Håper det klaffer for dere denne ppVi har hatt oss daglig nå siden onsdag. Så må da vær noen som når fram til egget. Regner med el er i kveld eller i morgen. Har stigning men ikke positiv
Her er det noe på gang, mulig du får positiv i kveld eller i morgen?Måtte jo ta en babyplanMen der er stigning så håper at den jeg skal ta i ettermiddag viser enda sterkere strek. Kjenner noe er på vei å skje. Hadde sex i morges og ble liggende i senga i 45min så de skulle ha mulighet å komme lengst mulig før de rant ut
Kan dette se ut som økning?

Det har jeg også opplevd en gang. Men så lenge du tisser når du røyser deg opp så skal det gå bra. Og sørg for at mannen er rein nedentil. 99% av alle uvi kommer av endetarmsbakterier og andre bakterier. Så det er en myte at om du fryser… Sist jeg ble gravid lå jeg ikke. Men denne gangen gjør jeg det siden han muligens ikke har full kvalitet enda etter refertilasjon for litt over en måned siden.Her er det noe på gang, mulig du får positiv i kveld eller i morgen?
Hehe, jeg har tenkt litt på d der å ligge lenge etter sex, virker det? Jeg lå en stund etter sex en gang, endte opp med UVI, så jeg er halv-redd![]()
Takk, da føler jeg meg litt tryggere med å ligge littDet har jeg også opplevd en gang. Men så lenge du tisser når du røyser deg opp så skal det gå bra. Og sørg for at mannen er rein nedentil. 99% av alle uvi kommer av endetarmsbakterier og andre bakterier. Så det er en myte at om du fryser… Sist jeg ble gravid lå jeg ikke. Men denne gangen gjør jeg det siden han muligens ikke har full kvalitet enda etter refertilasjon for litt over en måned siden.

Ser sånn ut ja. Jeg er du for tester. Men sex har vi for det og EL smerter vil komme for å bekrefte el.Tror jeg tolker det her som at el er ila det neste døgnet…![]()
Vi la inn aksjer sist i natt, så det er null stressSer sånn ut ja. Jeg er du for tester. Men sex har vi for det og EL smerter vil komme for å bekrefte el.
Så dere skal ikke ha mer sex nu?Vi la inn aksjer sist i natt, så det er null stressspent på om jeg kjenner noe til el denne gangen, kjente det godt forrige mnd
Jo selvfølgeligSå dere skal ikke ha mer sex nu?
Åja sånn. Vi har også en del sex. Men er litt mindre når han jobber natt. Vrient å få til sex på dagen. Men vi har klart det denne perioden og to ganger i dag. Så føles helt ok at han skal på jobb om noen timerJo selvfølgeligvi har sex jevnlig uavhengig av el. Men sånn sett skulle ikke jeg hatt el før om 3 dager ca
![]()

Du kan melde deg inn der om du vil det, men du skal gjerne få være med videre her om du ønskerMå jeg for resten bytte til ikm 33 nu når ikke el kom i dag?

Du er hjertelig velkommen til å være med her videre også om du ønskerMente 16![]()

Blir gjerne hvis det ikke er noe problemDu kan melde deg inn der om du vil det, men du skal gjerne få være med videre her om du ønsker![]()
Surrehue!!!Haha du fikk meg til å grubble skikkelig nå altså, for jeg hadde også kommet frem til denne beregningenNei nå tuller jeg. Jeg skal egentlig vært i 31 om den hadde kommer i dag. Kommer den i morgen så er det 32Surrehue!!!
Bare å bli værende her uansett duBlir gjerne hvis det ikke er noe problem![]()
drittsur i dag, glefser til på mann og barn, og sex frister ihvertfall IKKE!!!
skulle gjerne lagt inn aksjer en gang til idag...Du er hjertelig velkommen til å være med her videre også om du ønsker![]()
![]()