Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når jeg ble gravid sist hadde jeg EL akkurat 6 dager etter tr så denne gangen skal vi legge inn aksjer hver dag helt til IKM for å ikke miste noen dager!Da begynner testing etter EL og testen i dag var sterkere enn jeg trodde den skulle bli så spørs om jeg får EL tidligere denne gangen!
!)
Kjenner til følelsenHer dro vi på ferie uten at jeg tok med en eneste test fordi jeg trudde jeg skulle være i dpo-land. Fikk el CD10 forrige syklus, og CD10 blir første mulige denne runden for å legge inn aksjer, så håper vi skal rekke det (eller aller helst at el kommer et par dager senere!)
Prøving i ferietid altså![]()

Jeg er på syklusdag 7.
Så er spent på el fremover nå.
Det sies vel at egget slipper 12-48 timer etter positiv test. Jeg kan ha positiv test i 3 dager, men egget slippes dagen etter positiv test. (Sjekket med temping)Da har jeg fått vanlige tester også. Tenkte sjekke med de også i tillegg til digital. Er det når de blir negative igjen at egget har sluppet? Sikkert enda 4 dager til noe skjer…
Oki. Jeg får som regel el bare noen timer etter positiv test. Bruker ha sånne sinnsyke smerterDet sies vel at egget slipper 12-48 timer etter positiv test. Jeg kan ha positiv test i 3 dager, men egget slippes dagen etter positiv test. (Sjekket med temping)
Var ferdig med tr for 4 dager siden!Ettermiddagens og kveldens el-test.
Nå er den straks positiv vil jeg tro?
Hvilken cd er du på?Var ferdig med tr for 4 dager siden!
Syklusdag 8Hvilken cd er du på?
Det var tidlig. Bruke du ha så tidlig el? Lang syklus har du? Min forje var på 26Syklusdag 8