IKM uke 32 ❤️

Er 6 dpo i dag, har vært kvalm/uggen og var for lukter de siste dagene.. Ømme bryster og generelt trøtt.. men i dag har jeg knapt merket noe.. tok en test og den hadde sklidd rett inn i reklame for blenda [emoji28] Men er veldig tidlig, så tar ny om noen dager igjen [emoji4]

Etter natt skift satt jeg og slappet av hjemme. Mens jeg satt der var den ingen symptomer av noen slag. Merker ingen ting no heller. Tror magefølelsen har rett den sier ikkje positive ting.

Lindanni: pp3 (etter sa), el 26/7 3. barnet

Får teste i morgon men rekner med blank.
Kor vart det av murringen,små kvalmen og stikningen i brysta som har vert av og på siden 2 dpo. Når det forsvant var det som jeg vart lei meg og mistet alt av teste trang. Er jeg blitt heil tullerusk eller ?

Er det sånn at man kun kan få positiv test før IKM på de super sensitive testene? Jeg vet at de man kjøper på butikken kan gi svar 4 dager før IKM, men er de da mer sensitiv enn vanlige tester man kjøper på apoteket?

Er det sånn at man kun kan få positiv test før IKM på de super sensitive testene? Jeg vet at de man kjøper på butikken kan gi svar 4 dager før IKM, men er de da mer sensitiv enn vanlige tester man kjøper på apoteket?

Jeg sjekket det i dag faktisk. Kremt...
Rfsu sine hadde 10 blant annet. Men det var på Boots apotek. Aner ikke hva andre har :):)

Har helt sykt mye murring i magen, korsryggen/hofter verker, det iler i lysken og brystvortene er så ømme at det er kun én spesiel bh jeg orker å ha på! Dessverre har jeg hatt det sånn andre perioder også, etterfulgt av en helt hinsidig hissig tr:mad: Så trur at det er tanta som kommer med all sin kraft neste uke. Er jo i dag bare 7dpo, men siden mannen og jeg skal ut og spise i kveld fant jeg ut at jeg måtte teste. Selvfølgelig glemte jeg det første gang jeg var på do. Så 3. gang jeg tisset (på under 3 timer) husket jeg å ta det. Kan jo egentlig ikke regne den som reell så tidlig da... og like skuffet over nok en blenda test:( Vet det er tidlig, utvannet osv... men dere vet følelsen...
Så ta på solbriller før dere ser på bildet av testen :cool01 Det står i fare for å bli blendet av alt det hvite;)
IMG_4711.JPG

jeg var i utredning hos en fertilitetsklinikk i går og alt var normalt, hun kunne se at det hadde vært en eggløsning så det er bare å vente å se nå.
og i dag på DPO 6 har jeg mye stikking i høyre side av nedre del av magen..usikker på om det er helt i eggstokk-området men det stikker/iler ihvertfall mye. håper det er en spire som graver seg ned og fester seg godt :Heartred

Jeg må bare få si at det var virkelig en positiv opplevelse å dra på fertilitetsklinkikken (Spire). jeg fikk forklart så godt og mye på hva alle prøver betydde og under den innvendige ultralyd undersøkelsen forklarte hun hva alt inni der var og hvordan det så ut og hva det også betydde. jeg føler meg så mye mer beroliget og mindre stresset når jeg nå forstår litt mer av hvordan kroppen min funker. og ikke minst nå som jeg vet at det ikke er noe galt, men jeg skal alikevell begynne med progesteronkrem så fort jeg får en positiv test for det kunne være en årsak til at jeg har mistet tidligere. så greit å ta for sikkerhetsskyld :happy8

jeg var i utredning hos en fertilitetsklinikk i går og alt var normalt, hun kunne se at det hadde vært en eggløsning så det er bare å vente å se nå.
og i dag på DPO 6 har jeg mye stikking i høyre side av nedre del av magen..usikker på om det er helt i eggstokk-området men det stikker/iler ihvertfall mye. håper det er en spire som graver seg ned og fester seg godt :Heartred

Jeg må bare få si at det var virkelig en positiv opplevelse å dra på fertilitetsklinkikken (Spire). jeg fikk forklart så godt og mye på hva alle prøver betydde og under den innvendige ultralyd undersøkelsen forklarte hun hva alt inni der var og hvordan det så ut og hva det også betydde. jeg føler meg så mye mer beroliget og mindre stresset når jeg nå forstår litt mer av hvordan kroppen min funker. og ikke minst nå som jeg vet at det ikke er noe galt, men jeg skal alikevell begynne med progesteronkrem så fort jeg får en positiv test for det kunne være en årsak til at jeg har mistet tidligere. så greit å ta for sikkerhetsskyld :happy8

Hei! Sniker over fra IKM uke 34 :) Et spørsmål angående progesteronkremen du skal bruke, sjekket de deg for progesteronhormon mangel? eller hvorfor skal du ta den? Jeg har selv 2 SA bak meg, og har tenkt tanken at jeg muligens har lave progesteronhormon verdier, eller østrogendominans som dem kaller det. Vet jo ikke da, legen mener det bare er uflaks at det var to SA på rappen, men allikevell. Tankene vandrer jo.. :-)
Forøvrig godt at du fikk bekreftet at ingenting var galt, masse lykke til :) :)

Hei! Sniker over fra IKM uke 34 :) Et spørsmål angående progesteronkremen du skal bruke, sjekket de deg for progesteronhormon mangel? eller hvorfor skal du ta den? Jeg har selv 2 SA bak meg, og har tenkt tanken at jeg muligens har lave progesteronhormon verdier, eller østrogendominans som dem kaller det. Vet jo ikke da, legen mener det bare er uflaks at det var to SA på rappen, men allikevell. Tankene vandrer jo.. :)
Forøvrig godt at du fikk bekreftet at ingenting var galt, masse lykke til :) :)

Jeg husker ikke helt hva hun sa om akkurat det (ble mye informasjon på en gang) men alt i alt så var alt normalt, men hun sa at HVIS det kunne være noe som gjorde at jeg mistet så er det sannsynlig at det kan være det.
Men det kan også være at det har vært feil med fostrene/embryone som har gjort det også. så man vet jo ikke helt sikkert. kan du ikke ta det opp med legen din? kanskje det er mulig å få resept på det uten å ha fått utredning? det skader jo ikke å prøve :) du har forøvrig rett på utredning for habituell abort (det jeg fikk) etter å ha mistet 3 ganger.
takk for det :) håper det ordner seg for deg snart også :dummy1::dummy:

Jeg husker ikke helt hva hun sa om akkurat det (ble mye informasjon på en gang) men alt i alt så var alt normalt, men hun sa at HVIS det kunne være noe som gjorde at jeg mistet så er det sannsynlig at det kan være det.
Men det kan også være at det har vært feil med fostrene/embryone som har gjort det også. så man vet jo ikke helt sikkert. kan du ikke ta det opp med legen din? kanskje det er mulig å få resept på det uten å ha fått utredning? det skader jo ikke å prøve :) du har forøvrig rett på utredning for habituell abort (det jeg fikk) etter å ha mistet 3 ganger.
takk for det :) håper det ordner seg for deg snart også :dummy1::dummy:
Ja, det forstår jeg godt at det ble mye info! :-) Ja, jeg tenkte å ta det opp med legen når jeg skal der på en rutineundersøkelse neste gang. Dette med muligens progesteron mangler har jeg bare googlet meg til selv altså, men det skader ikke å snakke om det med fagpersonnel :-) Jeg satser på at det "bare" var uflaks, så får vi ta resten som det kommer. Men takk for svar, og takk for det! Baby blir det på oss uansett ;-)

Noen som ser antydning til strek eller bare lurer jeg meg selv?

Vedlegg

• IMG_6081.PNG
    IMG_6081.PNG
    986,4 KB · Visninger: 134
Hei. Har lest så masse om gravditetstester i det siste. Hva tester dere med? Lest så mye om at RFSU SINE ikke er bra og gir mye falske streker. ..confused!

Hei. Har lest så masse om gravditetstester i det siste. Hva tester dere med? Lest så mye om at RFSU SINE ikke er bra og gir mye falske streker. ..confused!

Jeg føler egentlig at alle tester kan gi skyggestrek. Men jeg er mest fornøyd med strips fra tostreker.no :) De med blått "skaft" [emoji106]
Jeg er minst fornøyd med RFSU strimler og A1 sine tester. Clearblue sine er jeg heller ikke så fornøyd med. Kun digital[emoji4]

Jeg føler egentlig at alle tester kan gi skyggestrek. Men jeg er mest fornøyd med strips fra tostreker.no :) De med blått "skaft" [emoji106]
Jeg er minst fornøyd med RFSU strimler og A1 sine tester. Clearblue sine er jeg heller ikke så fornøyd med. Kun digital[emoji4]

Ok. For jeg tok test fra rfsu i stad. Men vet ikke om jeg tør tro på resultatet. Er IKM 7 eller 8 august. Aner ikke hvordan jeg legger ved bilde. Tok en cb digital den sa ikke gravid. Den andre viste en strek.

Ok. For jeg tok test fra rfsu i stad. Men vet ikke om jeg tør tro på resultatet. Er IKM 7 eller 8 august. Aner ikke hvordan jeg legger ved bilde. Tok en cb digital den sa ikke gravid. Den andre viste en strek.

Trykk på ikonet som er ved siden av kameraikonet når du quoter en melding :) Da skal du kunne velge bilde og legge det ved teksten din :) Vil gjerne se bilde av testen din [emoji1]

Back
Topp