IKM uke 32 ❤️

Ja det ska eg gjøre. Er jo enda noen dager til IKM. Alltid stolt på cb sine digitale jeg. Da det står Gravid. Hehe..

Time will show:)

Ja jeg også stoler mest på den. Da får man det liksom svart på hvitt :) Gleder meg til å se om noen dager[emoji1] Legg ut bilde etter du har tatt!:) Når tenker du ta en ny digital? Jeg hvisker ett gratulerer jeg altså[emoji1][emoji173]️

Ja jeg også stoler mest på den. Da får man det liksom svart på hvitt :) Gleder meg til å se om noen dager[emoji1] Legg ut bilde etter du har tatt!:) Når tenker du ta en ny digital? Jeg hvisker ett gratulerer jeg altså[emoji1][emoji173]️

Det står jo at den er fra 4 dager før 1 menstruasjonsdag på cb digital. Så jeg tenker jeg tar en på fredag. Men jeg har sånne billigtester fra to-streker så må iallefall ta en sånnen i morgen tidlig evnt..ja..! Driter jo på meg her snart...sorry uttrykket!

Det står jo at den er fra 4 dager før 1 menstruasjon på cb digital. Så jeg tenker jeg tar en på fredag. Men jeg har sånne billigtestee fra to-streker så må iallefall ta en sånnen i morgen...ja ikke hvis det ennå. Driter jo på meg her snart...sorry uttrykket!

Så spennende!!! Jeg har tro på at det der er minst en baby...

Det står jo at den er fra 4 dager før 1 menstruasjonsdag på cb digital. Så jeg tenker jeg tar en på fredag. Men jeg har sånne billigtester fra to-streker så må iallefall ta en sånnen i morgen tidlig evnt..ja..! Driter jo på meg her snart...sorry uttrykket!

Legg gjerne ut bilde i morgen også[emoji1] Dette er så spennende[emoji1][emoji1]

IMG_4036.JPG

8 dpo har ikkje troa denne mnd. 2 tester på 10 mlu og bilde er tatt 15 min etter test vart tatt.

Back
Topp