IKM uke 32 ❤️

Usikker men om jeg tar utgangspunkt fra forrige mens til siste mens:
ST30 - pp2 - EL 29/7 - prøver på 3 barnet - IKM 11/8

Vet det er tidlig enda, men er så spent på om noen her har fått noen symptomer enda:) Selv har jeg hatt murringer i noen dager. Vet ikke om det kan beskrives som det. Føler meg stram i magen på en måte:laughing002 En merkelig følelse jeg ikke har hatt før. Har i tillegg stikninger i brystvortene. Spesielt på ene siden. Vet ikke om dette betyr noe, men håper virkelig:shy: Noen flere som har merket noe?

Vet det er tidlig enda, men er så spent på om noen her har fått noen symptomer enda:) Selv har jeg hatt murringer i noen dager. Vet ikke om det kan beskrives som det. Føler meg stram i magen på en måte:laughing002 En merkelig følelse jeg ikke har hatt før. Har i tillegg stikninger i brystvortene. Spesielt på ene siden. Vet ikke om dette betyr noe, men håper virkelig:shy: Noen flere som har merket noe?

Her har jeg kjent murringer av og på fra 2 dpo. Litt små verk i det brystet og plutselig i det andre. Kjent litt små byger med kvalme men går fort over. Har litt tissetrangt følelse når det murrer. Er 5 dpo men det jeg har kjent rekner jeg ikkje som symptomer for egget har jo ikkje festa seg enda.

Det er jo lov og håpe og tro. Klarer ikkje og unngå det ein kjenner. Må være optimister og.

Jeg kjenner absolutt ingenting jeg. Normalt har jeg litt murringer og får brystvorter som klør og ømme pupper. Håper det er positivt at det er litt annerledes, men tviler[emoji12] 5 dpo i dag.

4 dpo i dag bare men jeg er konstant sulten[emoji85] Jeg pleier egentlig ikke kjenne på sulten før det har gått mange mange timer, men nå er jeg nesten sulten igjen med en gang jeg har spist... Haha[emoji28]
Også har jeg hatt noen skikkelige murringer nederst i magen i dag. Såpass at jeg har kjent det nedover i låret. Det er nytt for meg :)

Æsj...igjen trodde eg småkvalmen eg har var tegn på POTENSIELL GRAVIDITET. Men det slo ud fullt på Uvi. Andre gangen jeg er kjempekvalm siden EL. Kroppen er ikke fornøyd altså!!.
Liker ikke denne utviklingen...

Scratching gjennomført (til IVF neste syklus). Så sjansen er vel minimal for at jeg (for)blir gravid, men 3 dpo er jeg og testing skal det bli :P

I dag er niplene mine skikkelig "såre" [emoji28] Gjør vondt når toppen gnisser over om dere skjønner hva jeg mener. Litt småkvalm også. Hvordan går det med dere alle sammen? [emoji4]

Litt treg, da har vært på ferie. [emoji85] [emoji6] Men Milla_1981, barn 1, pp 18, EL 24/7, IKM 9/8.

Var hos gynekolog i dag, og fikk henvisning til fertilitetsklinikken på St. Olavs. Hun sa også at slimhinnen var veldig tykk, noe som enten kunne bety veldig tidlig graviditet, eller at mensen er på vei. Er nok helst det siste, positiv som jeg har blitt etter all denne prøvingen. [emoji12]

I dag er niplene mine skikkelig "såre" [emoji28] Gjør vondt når toppen gnisser over om dere skjønner hva jeg mener. Litt småkvalm også. Hvordan går det med dere alle sammen? [emoji4]

Fortsatt murringer/følelse av å være stram i magen her:P Litt ømme brystvorter også. Pleier aldri å ha murringer før dagen før tr, og pleier aldri å ha ømme brystvorter så håper virkelig dette er et godt tegn :)

Fortsatt murringer/følelse av å være stram i magen her:P Litt ømme brystvorter også. Pleier aldri å ha murringer før dagen før tr, og pleier aldri å ha ømme brystvorter så håper virkelig dette er et godt tegn :)

Krysser alt for deg:D Spennende:D

4 DPO og så kvalm i kveld, og var i går kveld å. Skyldes nok dessverre litt mye gjærbakst hos mamma i går og bursdagsselskap i dag med mye kake [emoji19]

Cd14.. enten har jeg hatt murringer i noen dager nå, eller så har jeg el nå [emoji28] jeg aner virkelig ikke! [emoji85] har vært litt kvalm, men det kommer nok av at jeg har vært utrolig sliten pga vi er midt i flytting.
Har veldig lite trua på denne pp'en, men vi har lagt inn aksjer i tilfelle el er nå.

Last edited:
Er litt usikker, var på ferie og ble litt dårlig med testing, men tror jeg er mellom 8 og 11 dpo.

Back
Topp