IKM uke 32 ❤️

7a330237cc6ade33a09c0f0b56665958.jpg

Måtte ta en til nå i kveld for å være sikker. Helt klart negativ og 1 dpo i morgen :)

Da ser det ut til at min el er sen også denne gangen, så det er bare å slette meg fra denne ikm-gruppa!
Lykke til, damer, måtte det bli mange positive tester her inne [emoji173]️

Ifølge FF er jeg 4 dpo i dag og hadde EL på CD14, men vet ikke om det stemmer.. trodde EL kom på dag 16 eller 17 når jeg går på letrozol, for det gjorde den de to første rundene. Noen som har hatt stor forskjell på EL-dag når de har gått på letrozol?
2afcdde8143da796b1dde235dc42e969.png

Ifølge FF er jeg 4 dpo i dag og hadde EL på CD14, men vet ikke om det stemmer.. trodde EL kom på dag 16 eller 17 når jeg går på letrozol, for det gjorde den de to første rundene. Noen som har hatt stor forskjell på EL-dag når de har gått på letrozol?
2afcdde8143da796b1dde235dc42e969.png

Det kan variere :) Tydelig at EL var dag 14 ;)

Ny uke, nye muligheter og for majoriteten av oss forhåpentligvis siste IKM-tråd før søsken ❤️ Skriv opp NAVN - PP - EL - IKM - HVILKET BARN så fører jeg deg inn. Litt dårlig med dekning til tider ut fredag 21/7, men kommer sterkere tilbake etter det.

Lykke til damer :smiley-angelic003

Mandag 7. august

Tirsdag 8. august

Lusemus71 - pp31 - EL 24/7
Nr3nåskaldetskje - pp1 - EL 22/7 - tredje barnet
Xena81 - pp1 - EL 24/7 - andre barnet

Onsdag 9. august
Fregnefanten - pp5 - EL 26/7 - første barnet
Rugenella - pp3 - EL 25/7 - første barnet
Frøyaprøverlykken - pp13 - EL 26/7 - første barnet

Torsdag 10. august
Miniknøttet - pp6 (etter MA) - EL 27/7 - første barnet
Mrs.J - pp1 - EL 26/7
Fisk84 - pp5 - EL 27/7 - andre barnet
Makr - pp3 - EL 27/7 - første barnet
Babynummerto - pp1 (etter SA) - andre barnet
VictoriaH - pp5 (etter SA) - EL 29/7 - første barnet

Fredag 11. august

Lørdag 12. august
Marthy - pp2 - EL 28/7
Mon25 - EL 29/07 - andre barnet

Søndag 13. august
Silje93 - pp6 - EL 30/7 - første barnet
Lilles - pp18 - EL 30/07

Kan du forandre og skrive alderrabalder istedenfor Nr3nåskaldetskje.. Tusen takk!

Tror jeg kan endres med ikm fra 9/8 til 12/8 [emoji4]

Har ingen anelse om hvor jeg er i syklus, men tror jeg har tatt steget inn i dpo-land [emoji4] har fått slappet av med hverandre litt, så mannen er glad for å ha sluppet jaget med eggløsning, hvilket har resultert i flere aksjeinnlegg [emoji1]
Symptomjakten er lagt på hylĺa også, og ingen nye tester kjøpt inn. Her har vi trua! [emoji23][emoji23]

Jeg er konstant sulten om dagen jeg... Flere som teller ned dpo som føler det samme?

Her telles det ned men det går jo så inderlig trææææææægt. Jeg kjenner murringer og som ein er tissetrengt heile tiden. Men egget har jo ikkje festa seg på 5 dpo. Sikker barre innbildninger av symptomer.

Sen el så melder meg inn her hos dere:)
Om det i det heletatt blir noen spire denne mnd..var på ferie med familien da jeg kjente el smerter, så ingen aksjer er lagt. Tok en eltest når jeg kom hjem som var ganske sterk, men ikke positiv så er jo et ørelite håp om at egget slapp kvelden før;) For aksjer ble lagt når vi kom hjem;) Tok el test dagen etter igjen som ble supersvak! Tipper jeg kanskje er 4-5 dpo i dag. Har så ustabil syklus så alt er litt sånn ca.

PP 5 - EL ca 25-26 jul. - IKM ca 9/8 - bebis nr 4

Back
Topp