Dette er rfsu sin test..
Du er nok gravid! Gratulerer så mye
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette er rfsu sin test..
Ja der ser jeg også strek på begge to[emoji1] Så spennende! Krysser alt jeg har for at det er babystrek[emoji1]
Dette er rfsu sin test..
Dette er rfsu sin test..
Forsinket eggløsning med 3-4 daga, så høre vell ikke hjem her lengere . Ønske alle sammen masse lykke til [emoji4]
I dag klarte jeg ikke motstå fristelsen så jeg tok en test[emoji85] Helt blenda såklart.. Kan jo ikke forvente noe annet da jeg er 7 dpo[emoji28] Får se om jeg klarer la vær i morgen da... Uff når den testetrangen kommer[emoji85] Umulig....
Godt jeg ikke er aleine[emoji87][emoji85] Min var også blenda hvit, 6 dager til ikm, så hadde ikke ventet noe annet[emoji12][emoji28]
Rart med det altså. Men med en gang jeg slår opp øya er det det første jeg tenker på[emoji23]
Selv om jeg 99% vet at den blir negativ. Men den 1 prosenten.... Den får meg til å tenke " Jammen det kan jo hende at du får positiv tidlig " [emoji23]
Lykke til!!Lykke til videre til deg også
Hei dere.
Først må jeg bare si at jeg kan føle det er litt urettferdig når jeg får positiv gravid test i pp1.
Håper virkelig at dere andre som prøver klaffer denne måneden også!
Jeg var alene uten mann i nesten 4 år. Og det har ikke vært lett. At jeg i en alder av snart 38 kan få en til baby med min nåværende kjæreste er ikke er selvfølge.
Så nå legger jeg ved dagens test og håper det kan glede andre og ikke miste motet!!
Ååå!![emoji1][emoji1] Nå smiler jeg fra øre til øre her! Gratulerer sååå masse til dere begge[emoji1][emoji173]️
Hei dere.
Først må jeg bare si at jeg kan føle det er litt urettferdig når jeg får positiv gravid test i pp1.
Håper virkelig at dere andre som prøver klaffer denne måneden også!
Jeg var alene med 2 barn 60%uten mann i nesten 4 år. Og det har ikke vært lett. At jeg i en alder av snart 38 kan få en til baby med min nåværende kjæreste er ikke er selvfølge.
Så nå legger jeg ved dagens test og håper det kan glede andre og ikke miste motet!!
Vis vedlegget 230127
Bilde er tatt når testane er 10 min gamle.
Jeg har 0,0 symptomer ikkje såre bryst. Kroppen og magefølelsen sier at det ikkje er noko på gang. Magefølelsen min har mykje rett.
Jeg er ikkje lykkelig og se resultatet pga det er noe som ikkje stemmer. Grusom følelse eller er jeg heilt på tryne ?
Beklager utbruddet. Noe som forstår meg.