IKM uke 32 ❤️

Skjønner deg godt[emoji1] Spennende!
Jeg mistet litt håpet i dag.. Spottet litt brunt i dag tidlig. Ikke noe mer, men kviseutbrudd og skikkelig følsom/lett irritert. Sikkert tr som er på vei.

Får krysse fingrene for at du tar feil! Har du prøvd lenge?

Prøvd i ett år. 2 sa'er.. Så håper det blir vår tur snart[emoji85][emoji4]

Så trist å høre! Har hatt et par sa'er jeg også. Men har fått 3 barn for det og lett blitt gravid. Jeg er i pp1 nå, så har ikke store forventninger.. men håper det går raskt og uten sa denne gangen. Har du barn fra før?

Så trist å høre! Har hatt et par sa'er jeg også. Men har fått 3 barn for det og lett blitt gravid. Jeg er i pp1 nå, så har ikke store forventninger.. men håper det går raskt og uten sa denne gangen. Har du barn fra før?

Nei vi har ingen fra før :)
Jeg er spent på hvordan det går når vi får det til igjen. Kjenner at jeg er litt ekstra redd for en sa til.

vet ikke om det er innbilling eller ikke, men er på DPO 8 i dag og fikk blank test i mårrest og nå i kveld uten å ha vært på do på noen timer så fikk jeg en svaaaaaaaak rød strek. den er så svak at det er veldig vanskelig at den vises på bildet. den ble sterkere og sterkere etterhvert. så jeg håååååper det ikke bare er jeg som har sett meg "ihjel" på testen og innbiller meg streken <3

noen som vet om babyplan strimlene er kjent for skyggestrek?

vet ikke om det er innbilling eller ikke, men er på DPO 8 i dag og fikk blank test i mårrest og nå i kveld uten å ha vært på do på noen timer så fikk jeg en svaaaaaaaak rød strek. den er så svak at det er veldig vanskelig at den vises på bildet. den ble sterkere og sterkere etterhvert. så jeg håååååper det ikke bare er jeg som har sett meg "ihjel" på testen og innbiller meg streken <3

noen som vet om babyplan strimlene er kjent for skyggestrek?

Så spennende!![emoji1] Gleder meg til du skal teste igjen!
Jeg har fått skygge på alle mine babyplan tester, men det er forskjellig fra person til person:) Syns du streken ser rosa ut?[emoji1]

Så spennende!![emoji1] Gleder meg til du skal teste igjen!
Jeg har fått skygge på alle mine babyplan tester, men det er forskjellig fra person til person:) Syns du streken ser rosa ut?[emoji1]
Ja den så rosa ut:happy: men etterhvert som den ble sterkere og tørket ut ble den mer grå. Den ble så sterk at jeg til og med fikk det med på bilde til slutt:happy: men jeg måtte skynde meg ut døra for å nå butikken (i all ekstase glemte jeg at jeg skal bake kake til i morgen:smiley-bounce022) så jeg rakk ikke laste opp...laster opp så fort jeg er hjemme:woot:

Ja den så rosa ut:happy: men etterhvert som den ble sterkere og tørket ut ble den mer grå. Den ble så sterk at jeg til og med fikk det med på bilde til slutt:happy: men jeg måtte skynde meg ut døra for å nå butikken (i all ekstase glemte jeg at jeg skal bake kake til i morgen:smiley-bounce022) så jeg rakk ikke laste opp...laster opp så fort jeg er hjemme:woot:

Ååå gleder meg til å se [emoji1][emoji1]
Kake:o Det hørtes godt ut det[emoji85]

Ååå gleder meg til å se [emoji1][emoji1]
Kake:eek: Det hørtes godt ut det[emoji85]

her er bildene, redigerte litt på det ene. det vises litt bedre da ser jeg.
den øverste er fra i morrest, og den nederste er fra nå i kveld :woot:
den ble rosa først, men som nevnt så ble den gråere jo tørrere den ble.
håper og håper :Heartred

kake ja....ironisk nok skal jeg i babyshower i morgen :D:dummy1:
upload_2017-8-4_21-48-50.png

upload_2017-8-4_21-49-42.png

her er bildene, redigerte litt på det ene. det vises litt bedre da ser jeg.
den øverste er fra i morrest, og den nederste er fra nå i kveld :woot:
den ble rosa først, men som nevnt så ble den gråere jo tørrere den ble.
håper og håper :Heartred

kake ja....ironisk nok skal jeg i babyshower i morgen :D:dummy1:
Vis vedlegget 230168
Vis vedlegget 230169

Jeg ser strek på den nederste ja[emoji1] Ta en til i morgen tidlig[emoji1][emoji85] Såå spennende[emoji1]

1 grad høyere temp idag enn normalt! Blir spennende med test i morgen, selvom den kommer til å være blenda [emoji23][emoji23]

spenning i hverdagen det vettu :woot: hvor mange DPO er du?

Jeg bare spør... Ser flere i noen forum sier de skal drikke grapefruktjuice og solvipect, hva slags ønsket effekt har de?[emoji12]

For å få (mer) el-slim[emoji4] Man får vel egentlig ikke mer, men det blir litt tynnere, så det virker vel som at det er mer enn normalt. Skal vel hjelpe svømmerne å komme seg dit de skal[emoji4]

Back
Topp