IKM uke 32 ❤️

Jeg har skikkelig menssmerter. Såpass at jeg ikke tørr å gå uten å ha med ob tilfelle tanta plutselig bestemmer seg for å bryte ut[emoji85] Kommer i sånne tak liksom. Blir også ekstremt kvalm om jeg ikke spiser "hele tiden" (Ja føles som heletiden for jeg pleier ikke spise så mange ganger om dagen[emoji28]). Med en gang jeg rekker kjenne på sulten kommer kvalmen.

Nå har jeg vært på testshopping. 10 dpo nå. Kjøpte en cb tidligtester og måtte selvfølgelig ta den med en gang - klarte ikke å vente til imorgentidlig. Skikkelig negativ var den... Lurer kroppen min meg? Fikk skikkelig ømme boobs i går og dette har jeg ikke kjent siden sist jeg var gravid. Men klart - man lytter så intenst på kroppen etter signaler på graviditet og ALT kan jo være et symptom. Skal prøve en digital test i morgen tidlig. Kryssekrysse.

Litt lyst blod på papiret når jeg var på do nå. Muligens kjemisk igjen da?. Kommer nok tanta for fullt straks tenker jeg. Buu

Litt lyst blod på papiret når jeg var på do nå. Muligens kjemisk igjen da?. Kommer nok tanta for fullt straks tenker jeg. Buu

Ikke ta sorgene på forskudd! Det er vanlig med bittelitt blod rundt ikm før kroppen skjønner at den er gravid. Jeg heier på deg!!

Ikke ta sorgene på forskudd! Det er vanlig med bittelitt blod rundt ikm før kroppen skjønner at den er gravid. Jeg heier på deg!!

Men jeg har jo skikkelig menssmerter:/
Kan ikke huske sist jeg hadde så sterke smerter. Kan minne litt om SA smertene [emoji29] Vanskelig å holde motet oppe[emoji85]

Men jeg har jo skikkelig menssmerter:/
Kan ikke huske sist jeg hadde så sterke smerter. Kan minne litt om SA smertene [emoji29] Vanskelig å holde motet oppe[emoji85]

Jeg har hatt menssmerter i flere uker de gangene jeg har vært gravid, og bittelitt blødning rundt ikm og i uke 8 (neste ikm). Ikke gi opp ennå!!!

Takk for svar! Er fortsatt ganske knust, så tør lissom ikke håpe på at den er positiv :( - fint å få noen andres synspunkt! Har lite erfaring med å tolke svake streker, alle andre tester har vært blendahvite unntatt den som ble veldig positiv sist.

Krysser fingrene for deg også! :)

Bare vær obs på at det kan være hcg som henger igjen fra forige graviditet:) håper derimot at den blir sterkere de neste dagene:)

Bare vær obs på at det kan være hcg som henger igjen fra forige graviditet:) håper derimot at den blir sterkere de neste dagene:)

Jeg burde kanskje ha skrevet at jeg fikk en negativ test 5 uker etter aborten (det var da jeg fikk beskjed om å teste). Så jeg tror at en positiv test fremover må bety ny spire. Eller? :)

Takk skal du ha :)

Heisann jenter! Ny her i denne tråden etter å ha mistet i uke 12 i slutten av juni. Ikke fått noe mens siden og aner derfor ikke hvor i syklus jeg er, blødde nesten nøyaktig i 4 uker etterpå.

Tok en RFSU tidligtest i morges, og lurer på om det er vanlig med skyggestreker på denne? Ser noen andre noe på bildene?

Bør vel teste igjen i morgen. Setter pris på tilbakemelding!

Hilsen meg :)

8fdfe30394474de7e311643fb878d1fe.jpg
b16200641e307a1972b4563609beeea7.jpg
Ser ut som en fin strek i mine øyne! [emoji3] syns den ser rosa ut også [emoji173]

Ser ut som en fin strek i mine øyne! [emoji3] syns den ser rosa ut også [emoji173]

Takk for svar! Uææ, nå er jeg ennå mer spent [emoji1] Det hadde vært så fantastisk, det tok 9 mnd før jeg fikk en eneste positiv test før MA'en. Må stikke og kjøpe flere tester i kveld [emoji4]

Fikk svakt idag tidlig (øverst) og nå, men avfeier det som skygger foreløpig.. 9-10 dpo idag.

IMG_6966.JPG
IMG_6980.JPG

Begynner å se streker der det ikke er noen. Ønsketenkning.. Sikkert fordi jeg har stirret på den ene lilla streken altfor lenge IKM 13/8, altså om seks dager. Og ettermiddagsurin. Klarte ikke vente..

Vedlegg

• IMG_0641.JPG
    IMG_0641.JPG
    916 KB · Visninger: 125
Begynner å se streker der det ikke er noen. Ønsketenkning.. Sikkert fordi jeg har stirret på den ene lilla streken altfor lenge IKM 13/8, altså om seks dager. Og ettermiddagsurin. Klarte ikke vente..
Ser en svaaak strek. Tok meg friheten til å redigere litt [emoji85]
1c6df90a2a4d56bc92cc01a2ef3af499.jpg
de174ef7c7c753124258d20bbe68815b.jpg

Noen som har opplevd blødning etter sex før? Har IKM om ca to dager og pleier vanligvis ikke spotte noe før tr kommer. Hadde sex i morges og da kom det litt rosa på papiret etterpå. Noen som har opplevd noe sånt før? Det kan vel ikke være et godt tegn? Vil ikke teste før IKM, for er så redd det er tr som er på vei..

Back
Topp