xena81
Forelsket i forumet
Fruktbare dere to Gratulerer så mye
Haha ja hvem skulle ha trodd at det skulle gå så greit
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fruktbare dere to Gratulerer så mye
Jeg burde kanskje ha skrevet at jeg fikk en negativ test 5 uker etter aborten (det var da jeg fikk beskjed om å teste). Så jeg tror at en positiv test fremover må bety ny spire. Eller?
Takk skal du ha
Leste nylig...ikke arrester meg. .men hvia man er gravid er slimhinnene veldig tørre og man kan få småblødninger....Noen som har opplevd blødning etter sex før? Har IKM om ca to dager og pleier vanligvis ikke spotte noe før tr kommer. Hadde sex i morges og da kom det litt rosa på papiret etterpå. Noen som har opplevd noe sånt før? Det kan vel ikke være et godt tegn? Vil ikke teste før IKM, for er så redd det er tr som er på vei..
Da blør jeg mer i dag, så da har tr kommet og dette ble nok en periode med lurestreker[emoji29]
Neiiiii!! Det var synd. Det var jo så fine streker!!! Stor klem til deg [emoji173]️
Tredje pp på rad hvor jeg har fått streker men tr kommer[emoji29] Jaja sånn er det[emoji4] Får prøve igjen[emoji85]
Tredje pp på rad hvor jeg har fått streker men tr kommer[emoji29] Jaja sånn er det[emoji4] Får prøve igjen[emoji85]
Mai-baby er veldig kjekt da (vi har en av den sorten). [emoji1303]
Så trist! Håpe den fester seg godt neste periode [emoji4][emoji173]️
Ja er en fin mnd det også[emoji4] Vurderer og teste ut babyklister neste pp. Se om det kanskje hjelper.
Hva er babyklister?[emoji848][emoji85][emoji87]
Ville tatt en ny. Denne er ødelagtVis vedlegget 230391
Noen som har liknende opplevelse med cb tidlig? Første minuttet ble det en blå loddrett strek som gikk over til dette blå virvarret. Flyter utover i testvinduet. 5 dager før IKM.
Hmmm, ikm i morgen og fortsatt blenda hvite tester[emoji30] Heller ingen tegn på at tr er i anmars heller[emoji848]