Jeg tok digital test 5 dager før IKM...cb sin
Oi! Det er jo imorgen for min del! Så spent og håper på å få være gravid igjen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tok digital test 5 dager før IKM...cb sin
Tror ikke det går veien. Må bruke tampong nå. Tok ny i mårrest og den er hakket mer synlig bare. Er 12dpo i dag. Er nok tanta [emoji57]Babysterk
Dårlig gjort altså![emoji30]
Bursdag i dag, og det jeg ønsket meg var 2 streker på testen! Men neida[emoji13]
Fortsatt 2 dager til ikm(12 dpo), så gir ikke opp enda[emoji16][emoji87][emoji85]
Gratulerer med dagen[emoji1][emoji322][emoji322]
Så dumt du ikke fikk det ene ønsket ditt oppfylt.. Men håpet er ikke over enda[emoji173]️ Ha en super bursdag[emoji254]
13 dpo og blenda test. Da var det bare å vente på tanta[emoji20]
Ikke gi opp håpet enda[emoji173]️
Jeg skal holde motet opp for deg litt til [emoji4]
Fikk en svak strek på testen i dag også. Ikke sovet mer enn litt over en time i natt da jeg bare lå å vrei meg. Super kvalm og skikkelig sulten.
Har egentlig MR time i morgen, men den fikk jeg utsatt en uke så jeg er 100% sikker. Tar ingen sjangser[emoji85]
Høres ut som en babystrek[emoji5] krysser fingrene!
Syntes det så ut som en fin strek jeg??
Heisann jenter! Ny her i denne tråden etter å ha mistet i uke 12 i slutten av juni. Ikke fått noe mens siden og aner derfor ikke hvor i syklus jeg er, blødde nesten nøyaktig i 4 uker etterpå.
Tok en RFSU tidligtest i morges, og lurer på om det er vanlig med skyggestreker på denne? Ser noen andre noe på bildene?
Bør vel teste igjen i morgen. Setter pris på tilbakemelding!
Hilsen meg
Jeg kan se en svak strek! Kan dessverre ikke svare på om det er vanlig med skyggestrek på den der, men krysser fingrene for at det er babystrek! Det gir håp for meg som ligger ca en mnd bak deg i løpet, med akkurat samme utgangspunkt...