IKM uke 32 ❤️

Har IKM komande laurdag el søndag, og i motsetnad til dei siste månadane, har eg NULL symptom. Så påfallande at eg nesten lurer på om null symptom faktisk kan vere eit symptom, liksom? :wacky:
Tok ein test i dag formiddag, og der var det sjølvsagt ikkje teikn til strek...

Dagens IKMer, hvordan gikk det med deg?

Mandag 7. august
Jentemamma - pp1 - EL 24/7 - fjerde barnet

Her fikk jeg denne. Ser strek, men er nok skygge av erfaring.. 10 dpo.

IMG_6966.JPG

Dårlig gjort altså![emoji30]
Bursdag i dag, og det jeg ønsket meg var 2 streker på testen! Men neida[emoji13]
Fortsatt 2 dager til ikm(12 dpo), så gir ikke opp enda[emoji16][emoji87][emoji85]

Dårlig gjort altså![emoji30]
Bursdag i dag, og det jeg ønsket meg var 2 streker på testen! Men neida[emoji13]
Fortsatt 2 dager til ikm(12 dpo), så gir ikke opp enda[emoji16][emoji87][emoji85]

Gratulerer med dagen[emoji1][emoji322][emoji322]
Så dumt du ikke fikk det ene ønsket ditt oppfylt.. Men håpet er ikke over enda[emoji173]️ Ha en super bursdag[emoji254]

Gratulerer med dagen[emoji1][emoji322][emoji322]
Så dumt du ikke fikk det ene ønsket ditt oppfylt.. Men håpet er ikke over enda[emoji173]️ Ha en super bursdag[emoji254]

Tusen takk[emoji16][emoji253]
Er jo ikke det, så jeg godtar en forsinket gave fra kroppen også[emoji12][emoji87][emoji85]

Fikk en svak strek på testen i dag også. Ikke sovet mer enn litt over en time i natt da jeg bare lå å vrei meg. Super kvalm og skikkelig sulten.
Har egentlig MR time i morgen, men den fikk jeg utsatt en uke så jeg er 100% sikker. Tar ingen sjangser[emoji85]

Fikk en svak strek på testen i dag også. Ikke sovet mer enn litt over en time i natt da jeg bare lå å vrei meg. Super kvalm og skikkelig sulten.
Har egentlig MR time i morgen, men den fikk jeg utsatt en uke så jeg er 100% sikker. Tar ingen sjangser[emoji85]

Høres ut som en babystrek[emoji5] krysser fingrene!

Heisann jenter! Ny her i denne tråden etter å ha mistet i uke 12 i slutten av juni. Ikke fått noe mens siden og aner derfor ikke hvor i syklus jeg er, blødde nesten nøyaktig i 4 uker etterpå.

Tok en RFSU tidligtest i morges, og lurer på om det er vanlig med skyggestreker på denne? Ser noen andre noe på bildene?

Bør vel teste igjen i morgen. Setter pris på tilbakemelding!

Hilsen meg :)

8fdfe30394474de7e311643fb878d1fe.jpg
b16200641e307a1972b4563609beeea7.jpg

Heisann jenter! Ny her i denne tråden etter å ha mistet i uke 12 i slutten av juni. Ikke fått noe mens siden og aner derfor ikke hvor i syklus jeg er, blødde nesten nøyaktig i 4 uker etterpå.

Tok en RFSU tidligtest i morges, og lurer på om det er vanlig med skyggestreker på denne? Ser noen andre noe på bildene?

Bør vel teste igjen i morgen. Setter pris på tilbakemelding!

Hilsen meg :)

8fdfe30394474de7e311643fb878d1fe.jpg
b16200641e307a1972b4563609beeea7.jpg

Jeg kan se en svak strek! Kan dessverre ikke svare på om det er vanlig med skyggestrek på den der, men krysser fingrene for at det er babystrek! Det gir håp for meg som ligger ca en mnd bak deg i løpet, med akkurat samme utgangspunkt...

Jeg kan se en svak strek! Kan dessverre ikke svare på om det er vanlig med skyggestrek på den der, men krysser fingrene for at det er babystrek! Det gir håp for meg som ligger ca en mnd bak deg i løpet, med akkurat samme utgangspunkt...

Takk for svar! Er fortsatt ganske knust, så tør lissom ikke håpe på at den er positiv :( - fint å få noen andres synspunkt! Har lite erfaring med å tolke svake streker, alle andre tester har vært blendahvite unntatt den som ble veldig positiv sist.

Krysser fingrene for deg også! :)

Back
Topp