Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En svak strek 3 dager før ikm [emoji7][emoji108]
Tredje testen i dag.
Sett svak strek på alle og ser den tydeligere nå på den siste jeg tok. (Ikke like lett å få den med på bilde[emoji85])
Vet noen av dere om en blodprøve i morgen vil gi meg ett tydeligere svar?
Har fått MR-time på tirsdag så jeg lurer på om jeg kanskje må avlyse den.
Tenker ta kontakt med fastlegen i morgen og høre.
Blodprøve vil nok enten vise over eller under 3
Ja, er de realistiske så vil blodprøven være >3Så det vil kanskje vises på blodprøven siden jeg allerede får svake streker? ( med mindre det bare er lurestreker jeg får da[emoji85])
Så det vil kanskje vises på blodprøven siden jeg allerede får svake streker? ( med mindre det bare er lurestreker jeg får da[emoji85])
Når er IKM forresten? Du er ikke på lista
Fikk forresten denne i dag men tør ikke håpe på noe da jeg har fått mye skygge på disse testene tidligere...
En svak strek 3 dager før ikm [emoji7][emoji108]
Fikk forresten denne i dag men tør ikke håpe på noe da jeg har fått mye skygge på disse testene tidligere...
Sniker meg inn her.
Pp2 etter SA i juni. EL 26 juli - svake positive tester i går og i dag, men blør. Noen i samme båt? Øverste test er i mårrest, nederste er fra nå. Vet ikke IKM da luteafase er ustabil.
Sommerkroppen her! EL 28/7 - ikm 12/8 - 2. Barnet. Testet idag med rsfu tidlig test og den var negativ som bare det. Nå må jeg ut å kjøpe flere så spørs det hvor lenge jeg klarer å vente før jeg tester igjen... ble gravid sist på første forsøk så jeg er veldig bortskjemt på denne fronten vet jeg. Krysser for at der er noe likevel! Når kan man ta digital test?