Frøyaprøverlykken
Glad i forumet
Da blør jeg mer i dag, så da har tr kommet og dette ble nok en periode med lurestreker[emoji29]
Ånei[emoji20]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da blør jeg mer i dag, så da har tr kommet og dette ble nok en periode med lurestreker[emoji29]
Noen som vet med Lloyds Pharmacy testene? Er det vanlig med skygge på de?
Dagens test:
Hjertet løper i hundre selvom hodet ikke tør å tro på det enda! [emoji23]Vet ikke angående skyggestrek, men det der ser veldig lovende ut!!
15 dpo og fortsatt blenda test, så tanta kommer nok som forventet i dag[emoji4]
Krysser fingrene for deg jeg også! [emoji173]15 dpo og fortsatt blenda test, så tanta kommer nok som forventet i dag[emoji4]
Jeg har brukt rfsu tidlig tester (for de skal jo være gode før ikm) og bare negative resultater denne mnd. Men nå ser jeg at det er mange som synes de er dårlige. Noen her som har erfaringer med at de har vært gravide selv om rfsu-testene sier noe annet? Ja, jeg prøver å vri og vende til håpet er på plass igjen. Og ja - jeg får tidsnok svar på ikm-dagen...
Har lest om flere som klager på dårlig fargestoff i RFSU-testene. Jeg har bare testet i uke 5-6 og da har de vært rimelig positive. 10% har jo negativ test på ikm dagen... så lenge det ikke er tr er det håp! Jeg krysser fingrene for deg. Har du noen symptomer utenom vanlig pms?
Fikk negativ test hos legen idag, så da kan jeg vel avskrive det jeg har fått hjemme som skygger? :/
Fikk negativ test hos legen idag, så da kan jeg vel avskrive det jeg har fått hjemme som skygger? :/