IKM uke 32 ❤️

Bestilte en del strimmeltester før sommeren. Blenda på søndag, 10 DPO. Fikk ett innfall nå når jeg var på toalettet.... 2 timer siden sist ca... 12 DPO og like blenda så bare å forberede seg på tanta til torsdag [emoji5]
61147560545855bbc6f95ace06b16420.jpg

Noen som vet med Lloyds Pharmacy testene? Er det vanlig med skygge på de?
Dagens test:
d9a6821a4d7014c296065a0ff485b0c1.jpg

c9852f443fe9ad5ab9f05677a56e67fe.jpg

Edit: til og med mannen klarte å se streken, men han var også usikker på om det er en skygge.

Last edited:
Jeg har brukt rfsu tidlig tester (for de skal jo være gode før ikm) og bare negative resultater denne mnd. Men nå ser jeg at det er mange som synes de er dårlige. Noen her som har erfaringer med at de har vært gravide selv om rfsu-testene sier noe annet? Ja, jeg prøver å vri og vende til håpet er på plass igjen. Og ja - jeg får tidsnok svar på ikm-dagen...

Jeg har brukt rfsu tidlig tester (for de skal jo være gode før ikm) og bare negative resultater denne mnd. Men nå ser jeg at det er mange som synes de er dårlige. Noen her som har erfaringer med at de har vært gravide selv om rfsu-testene sier noe annet? Ja, jeg prøver å vri og vende til håpet er på plass igjen. Og ja - jeg får tidsnok svar på ikm-dagen...

Har lest om flere som klager på dårlig fargestoff i RFSU-testene. Jeg har bare testet i uke 5-6 og da har de vært rimelig positive. 10% har jo negativ test på ikm dagen... så lenge det ikke er tr er det håp! Jeg krysser fingrene for deg. Har du noen symptomer utenom vanlig pms?

Har lest om flere som klager på dårlig fargestoff i RFSU-testene. Jeg har bare testet i uke 5-6 og da har de vært rimelig positive. 10% har jo negativ test på ikm dagen... så lenge det ikke er tr er det håp! Jeg krysser fingrene for deg. Har du noen symptomer utenom vanlig pms?

Ja, mener jo det selv, men det er vanskelig synes jeg. Ikke klarer jeg å huske hvilke symptomer jeg hadde i sist svangerskap FØR ikm. Da klarte jeg også å vente mer tålmodig. Tok den gang en test for moro skyld en uke før mens som var negativ og testet positivt med cb dig på ikm-dagen.

Fikk negativ test hos legen idag, så da kan jeg vel avskrive det jeg har fått hjemme som skygger? :/

Back
Topp