Tusen takk [emoji7]Grattis!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk [emoji7]Grattis!
16 dpo, fortsatt blenda test og ingen tr..
Vet ikke helt hvordan jeg skal tolke tempen, for i dag tidlig ble den tatt en del timer senere enn vanlig. Blir den høyere når man temper senere?
Tok denne nå nettopp....aldri fått opp strek på testene mine før, så trodde først jeg så syner. [emoji85] Tør ikke slippe løs jubelen helt enda da, skal ta en digital test så snart jeg må tisse igjen. [emoji5] *krysser fingrene*
Wiii! Sier forsiktig takk, selv om jeg har vansker for å tro helt på det enda. [emoji23] [emoji173]Gravid er du! Gratulerer så mye
Blir høyere ja
Tok denne nå nettopp....aldri fått opp strek på testene mine før, så trodde først jeg så syner. [emoji85] Tør ikke slippe løs jubelen helt enda da, skal ta en digital test så snart jeg må tisse igjen. [emoji5] *krysser fingrene*
Dersom jeg korrigerer med 0,1 per time er den under coverline, så tr kommer vel om ikke lenge da.
Så lenge varte den gleden. Fått positive tester til senest i dag. Men fått såpass mye blødning at her er det en sa eller kjemisk som har skjedd.
Så skriv TR på meg.
Så lenge varte den gleden. Fått positive tester til senest i dag. Men fått såpass mye blødning at her er det en sa eller kjemisk som har skjedd.
Så skriv TR på meg.
[emoji173][emoji173] klem!Så lenge varte den gleden. Fått positive tester til senest i dag. Men fått såpass mye blødning at her er det en sa eller kjemisk som har skjedd.
Så skriv TR på meg.
Ser antydning til strek. Når har du ikm?Vis vedlegget 230504 Vis vedlegget 230505 Skjønner ingenting. Blør, men svak strek og høyere temp enn normal TR-temp.
Ser antydning til strek. Når har du ikm?