Så lenge varte den gleden. Fått positive tester til senest i dag. Men fått såpass mye blødning at her er det en sa eller kjemisk som har skjedd.
Så skriv TR på meg.
Nei er det sant[emoji20] stor god klem[emoji173]️[emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så lenge varte den gleden. Fått positive tester til senest i dag. Men fått såpass mye blødning at her er det en sa eller kjemisk som har skjedd.
Så skriv TR på meg.
Da var det ingen tvil lenger! [emoji173] [emoji173] Tusen takk for gratulasjoner, har ikke gått opp for meg enda. [emoji6] [emoji178]
Da var det ingen tvil lenger! [emoji173] [emoji173] Tusen takk for gratulasjoner, har ikke gått opp for meg enda. [emoji6] [emoji178]
12dpo i dag og ingen tr enda.
Samme greia her... Blank test i dag og ingen tegn til trFortsatt blank test, og fortsatt ingen tr[emoji848]
Samme greia her... Blank test i dag og ingen tegn til tr
Jeg hadde også IKM på onsdag. Jeg skal på ny Femarkur, så vil jo bare ha tanta så jeg får kommet i gang med den.Er så kjedelig altså[emoji30][emoji30] Når har du ikm?
Jeg hadde på onsdag, og har fortsatt ikke fått tegn til tr[emoji29] Syntes ho kan komme, så man kan få begynt på ny pp i det minste[emoji12]
Jeg hadde også IKM på onsdag. Jeg skal på ny Femarkur, så vil jo bare ha tanta så jeg får kommet i gang med den.
Gratulerer!Jeg kan settes på gravid [emoji7]
Jeg kan settes på tr.. kom i dag ja..Hvordan går det med dere?
Mandag 7. august
Jentemamma - pp1 - EL 24/7 - fjerde barnet
Onsdag 9. august
Frøyaprøverlykken - pp13 - EL 26/7 - første barnet
Lappeteppemamma - pp5 - EL 25-26/7 - fjerde barnet
Lisabet86 - pp3 - EL 25/7 - andre barnet
Lindanni - pp3 (etter sa) - EL 26/7 - tredje barnet
Torsdag 10. august
Miniknøttet - pp6 (etter MA) - EL 27/7 - første barnet
Mrs.J - pp1 - EL 26/7
Babynummerto - pp1 (etter SA) - andre barnet
Fredag 11. august
ST30 - pp2 - EL 29/7 - tredje barnet
GRATULERER.Jeg kan settes på gravid [emoji7]
Her vart det gratulasjoner gitt.GRATULERER.
Tusen takkGratulerer!
Neeei!! Masse lykke til neste pp!Jeg kan settes på tr.. kom i dag ja..