IKM uke 31

Ikke hatt positiv test i det hele tatt? Det kommer jo gjerne noen dager før selve eggløsningen, så ville fortsatt å teste de neste dagene :happy:
Nei var sterke test i morges men har ikke hatt noe El smerter som jeg vanligvis har heller. Forsetter å teste. Håper El kommer før onsdag, torsdag bærer det avgårde på hytten med svigers. Hadde hvert greit om det skjedde før da!

Ser ut til at flo appen er rett denne gangen også. Negativ test i dag tidleg, men positiv no i kveld. Passa jo bra med aksjelegging annakvar dag også, men blir nok ein ny runde i morgon. Med både testing og aksjelegging :D

Vedlegg

• 20200712_232156.jpg
    20200712_232156.jpg
    8,3 KB · Visninger: 51
Nei var sterke test i morges men har ikke hatt noe El smerter som jeg vanligvis har heller. Forsetter å teste. Håper El kommer før onsdag, torsdag bærer det avgårde på hytten med svigers. Hadde hvert greit om det skjedde før da!
Mine tester bruker i hvert fall å bli sterkere og sterkere dagene før de blir positive, så tipper EL er rett rundt hjørnet! :happy: Kjedelig om EL skjer på hytten med svigers i hvert fall :hilarious:

Dagens test var tydlig sterkere enn i går. Premo klarer lese den som både 0.63 og 0.94.. Blir ikke helt klok på appen.. Vurdere teste igjen I kveld. Ingen tydlige El smerter ennda men håper de kommer i kveld, senest i morgen kveld. Bilde kvaliteten er grusom her inne

Vedlegg

• 20200713_054238.jpg
    20200713_054238.jpg
    7 KB · Visninger: 60
Last edited:
Dagens test var tydlig sterkere enn i går m. Premo kalrer lese den som både 0.63 og 0.94.. Blir ikke helt look på appen.. Vurdere teste igjen I kveld. Ingen tydlige El smerter ennda men håper de kommer i kveld, senest i morgen kveld. Bilde kvaliteten er grusom her inne
Så bra at den er sterkere! Ser veldig negativ ut enda, men veldig positivt at det er tydeligere strek enn i går:happy:

Jeg hadde nok eggløsning i dag, evt i går. Svakere EL-test/negativ i går kveld og i dag. Kan nok endre EL til 13.juli og IKM til 27.juli på meg :happy: Godt jeg har mye på agendaen disse to ukene, for hvis ikke tror jeg ventetiden til evt positiv test ville blitt lang

Last edited:
Blir ikkje heilt klok på detta. Metode sin test var veldig svak og viste 3.5 på LH nivå i følge premom, på morgenurin i går.
På kvelden viste cb digital positiv og på morgenurin no i sta, viste Metode stigning til 17.5 mens cb var negativ. Kanskje litt dumt at eg sparte den siste Metode testen til i dag og ikkje brukte den også på kvelden i går :p
Kan eg stole på cb eller bør kjøpe en ny pakke sticks for og sjå om streken blir sterkare eller svakare? Eller berre kjøre på med aksjer, det er nok det billegaste :hilarious:

Trudde testane ville vise positivt litt lenger, er ikkje gått 24t eingong sidan eg tok første testen i går, som var veldig lav, men det er kanskje feil? :wacky:

Vedlegg

• 20200713_074336.jpg
    20200713_074336.jpg
    10,2 KB · Visninger: 54
Blir ikkje heilt klok på detta. Metode sin test var veldig svak og viste 3.5 på LH nivå i følge premom, på morgenurin i går.
På kvelden viste cb digital positiv og på morgenurin no i sta, viste Metode stigning til 17.5 mens cb var negativ. Kanskje litt dumt at eg sparte den siste Metode testen til i dag og ikkje brukte den også på kvelden i går :p
Kan eg stole på cb eller bør kjøpe en ny pakke sticks for og sjå om streken blir sterkare eller svakare? Eller berre kjøre på med aksjer, det er nok det billegaste :hilarious:

Trudde testane ville vise positivt litt lenger, er ikkje gått 24t eingong sidan eg tok første testen i går, som var veldig lav, men det er kanskje feil? :wacky:
Ville heller stolt på cb enn metode. Noen kan noen ganger ha veldig kort LH-topp, og derfor tester noen x2 dgl. Jeg tror egget har sluppet, og at du nå bare må kjøre på :happy:

Eg pleier egentleg å teste om ettermiddagen, dei fleste skal visstnok ha mest LH i urinen då. Har du prøvd begge deler?
Tenker det blir ny test for min del i ettermiddag:happy:

Edit: ser på dagens at noko er på gong hos deg;)

Dagens test, fortsatt negativ:joyful: Trur eg tar ein igjen i ettermiddag og:happy:

Vedlegg

• IMG_20200713_090726.jpg
    IMG_20200713_090726.jpg
    10,1 KB · Visninger: 58
Håper testene mine kommer idag så jeg kan teste oftere, har bare en test igjen :p veldig negativ test i går :rolleyes: men kjenner det begynner å jobbe i livmorområdet :)

Her blir det også annenhver dag, og så mye avslapping som mulig - kanskje det er det som skal til :p
Ja :p Med de to første barna mine ble jeg gravid PP2. Den første PP følte jeg alle mulige symptom og følte meg så gravid:p Men på PP2 når jeg faktisk ble gravid kjente jeg ingenting. Ble også gravid pp2 når jeg fikk SA rett før barn 3. Ca 4 uker etter SA fikk jeg positiv test. Legen min lo litt når jeg kom inn igjen gravid så kort etter. Så kjenner dette blir spennende. Klarer vel ikke slappe av siden det er pp2 :smiley-ashamed004

Ja :p Med de to første barna mine ble jeg gravid PP2. Den første PP følte jeg alle mulige symptom og følte meg så gravid:p Men på PP2 når jeg faktisk ble gravid kjente jeg ingenting. Ble også gravid pp2 når jeg fikk SA rett før barn 3. Ca 4 uker etter SA fikk jeg positiv test. Legen min lo litt når jeg kom inn igjen gravid så kort etter. Så kjenner dette blir spennende. Klarer vel ikke slappe av siden det er pp2 :smiley-ashamed004
Prøver å la være å kjenne etter symptomer, blir bare lurt og skuffa :hilarious: hadde ingen symptomer med førstemann (som jeg husker da :rolleyes:) og ingen særlige symptomer i graviditeten som endte i MA :) har lært meg å akseptere at jeg har ømme pupper rundt en uke før tr (pms) :p
Sjønner godt du synes det er vanskelig å slappe av da :)

Da er el (og dpo land :nailbiting: ) rett rundt hjørnet:D Jeg er en av de få heldige denne pp’n uten svigers vegg i vegg, så aksjer blir lagt inn fortløpende:p

Vedlegg

• 5CC714C5-1AE4-407B-9796-122CFB82C51B.jpeg
    5CC714C5-1AE4-407B-9796-122CFB82C51B.jpeg
    15,8 KB · Visninger: 73
Prøver å la være å kjenne etter symptomer, blir bare lurt og skuffa :hilarious: hadde ingen symptomer med førstemann (som jeg husker da :rolleyes:) og ingen særlige symptomer i graviditeten som endte i MA :) har lært meg å akseptere at jeg har ømme pupper rundt en uke før tr (pms) :p
Sjønner godt du synes det er vanskelig å slappe av da :)
Ja, det er helt sant :p Jeg får også alltid ganske ømme pupper før tr:p Får bare krysse fingrene:Heartred

Eg pleier egentleg å teste om ettermiddagen, dei fleste skal visstnok ha mest LH i urinen då. Har du prøvd begge deler?
Tenker det blir ny test for min del i ettermiddag:happy:

Edit: ser på dagens at noko er på gong hos deg;)
Har bare tatt på kvelden før når den har hvert veldig sterk på morningen, vurdere ta en I kveld. Kjenne litt på kroppen sine signal og

Har bare tatt på kvelden før når den har hvert veldig sterk på morningen, vurdere ta en I kveld. Kjenne litt på kroppen sine signal og
Veldig greit om ein får signal frå kroppen. Her er det minimalt, av og til litt vondt i magen dagane før, så har liksom berre testane å gå etter:)

Veldig greit om ein får signal frå kroppen. Her er det minimalt, av og til litt vondt i magen dagane før, så har liksom berre testane å gå etter:)
Ja har pleid være veldig tydlig før.. Men etter aborten føler jeg det er mye mer konstant sårt så ikke like lett tolke. Ble en ny test, virket veldig svak til å begynne med men innen 5 min var den blitt mye sterkere men forsatt ikke positiv

Vedlegg

• 20200713_181311.jpg
    20200713_181311.jpg
    15,9 KB · Visninger: 55
Ja har pleid være veldig tydlig før.. Men etter aborten føler jeg det er mye mer konstant sårt så ikke like lett tolke. Ble en ny test, virket veldig svak til å begynne med men innen 5 min var den blitt mye sterkere men forsatt ikke positiv
Tror du får positiv i morgen jeg :)

Back
Topp