Spentspire97
Flørter med forumet
Hei Hopper inn hit fra ikm uke 32 gruppa da el testene er nesten på peak idag og nå i kveld.
Rover7 - 23 år - PP7 - B1 - EL ca 17/7 - IKM ca 31/7
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
VelkommenHei Hopper inn hit fra ikm uke 32 gruppa da el testene er nesten på peak idag og nå i kveld.
Velkommen
Hmmm dagens test er svakere enn i går.. Premo mente peak var I går ettermiddag . Men jeg har forsatt ikke sett noen positiv test. Kjente litt lignende eggløsnings smerter i går men ikke noe som vanlig.. Ble ikke lagt inn aksjer i går heller. Håper inderlig ikke det skjedde i går kveld. Pleier å ha ganske sterk test dagen morningen etter jeg har kjent smertene. Hmmmm
Ikke godt si.. Nå hadde jeg antydninger til El slim igjen. I følge permo og en annen app er eggløsning først på torsdag. I følge siste ikke før i netse uke. Kan være det er for tidlig også.. Testene og appen er io ikke helt stabil. Og føler meg støl i livmor området nå. Hmmm får teste i morgen eventuelt i kveld om jeg kjenner mer stølhet og oppblåsthet.Hmm.. virker kanskje som du har hatt en kjapp peak eventuelt?
Jeg bruker å ha positiv test morgen/kveld, og deretter lavere utslag neste morgen/kveld (dvs 12 timer i mellom). Denne gangen har jeg fortsatt positiv i dag morges 24 timer etterpå ikke til å bli klok på detta
Dpo 1, detta kjem til og bli nokre lange dagar før testinga startar igjen
Dpo 1, detta kjem til og bli nokre lange dagar før testinga startar igjen
Enig, eg hatar dpo landSpennende! Jeg er 1 dpo i morgen ifølge premom, hadde peak igår kl 23.00 og fikk lagt inn aksjer da, og får gjøre en til gang i kveld. Disse to ukene å vente tar så lang tid
Men du er hvertfall på vei i dop land! Du får jo skikkelig gode bilder i appen din. Mine er helt elendige!Premom endret nettopp min el og ikm basert på el-testene... ny el er 15/7 og ny ikm er 29/7 jeg som var så klar for dpo land
Sol.i.hjertet - 27 - PP12 - B1 - EL 15/7 - IKM 29/7
jeg er forøvrig veldig prisgitt den appen, hadde aldri klart å se forskjell på de tre siste selv
Endra på ikm-listaPremom endret nettopp min el og ikm basert på el-testene... ny el er 15/7 og ny ikm er 29/7 jeg som var så klar for dpo land
Sol.i.hjertet - 27 - PP12 - B1 - EL 15/7 - IKM 29/7
jeg er forøvrig veldig prisgitt den appen, hadde aldri klart å se forskjell på de tre siste selv
Sjå der ja Reknar med du får positiv i morgon og mest sannsynleg el på torsdagFikk tester i posten idag, derfor hyppig testing idag
Får kanskje positiv i morgen tidlig, hva vil da blir EL-dag for min del da? Torsdag kanskje?