IKM uke 31

Hmmm dagens test er svakere enn i går.. Premo mente peak var I går ettermiddag . Men jeg har forsatt ikke sett noen positiv test. Kjente litt lignende eggløsnings smerter i går men ikke noe som vanlig.. Ble ikke lagt inn aksjer i går heller. Håper inderlig ikke det skjedde i går kveld. Pleier å ha ganske sterk test dagen morningen etter jeg har kjent smertene. Hmmmm

Vedlegg

• 20200714_063841.jpg
    20200714_063841.jpg
    8 KB · Visninger: 73
Last edited:
Hmm, hadde trudd/håpt eg skulle få positiv test ila dagen, men ser ut som det lar seg vente litt til:)

Vedlegg

• IMG_20200714_085847.jpg
    IMG_20200714_085847.jpg
    11,1 KB · Visninger: 64
Hmmm dagens test er svakere enn i går.. Premo mente peak var I går ettermiddag . Men jeg har forsatt ikke sett noen positiv test. Kjente litt lignende eggløsnings smerter i går men ikke noe som vanlig.. Ble ikke lagt inn aksjer i går heller. Håper inderlig ikke det skjedde i går kveld. Pleier å ha ganske sterk test dagen morningen etter jeg har kjent smertene. Hmmmm

Hmm.. virker kanskje som du har hatt en kjapp peak eventuelt?
Jeg bruker å ha positiv test morgen/kveld, og deretter lavere utslag neste morgen/kveld (dvs 12 timer i mellom). Denne gangen har jeg fortsatt positiv i dag morges 24 timer etterpå:bookworm: ikke til å bli klok på detta:hilarious:

Jeg har blitt forkjølet! Skikkelig redd for at kroppen ikke skal klare å bli gravid denne pp også.... Skal teste meg for covid-19 i morgen, håper på det beste :) Så typisk da jeg startet ferien min i går, og vi har masse av tid til å ha sex rundt el.. Jeg har selvfølgelig også bare to el tester igjen, og kan ikke dra på apoteket nå:woot: Får bare holde oss til annenhver dag ut helga og satse på at det klaffer :)

Hmm.. virker kanskje som du har hatt en kjapp peak eventuelt?
Jeg bruker å ha positiv test morgen/kveld, og deretter lavere utslag neste morgen/kveld (dvs 12 timer i mellom). Denne gangen har jeg fortsatt positiv i dag morges 24 timer etterpå:bookworm: ikke til å bli klok på detta:hilarious:
Ikke godt si.. Nå hadde jeg antydninger til El slim igjen. I følge permo og en annen app er eggløsning først på torsdag. I følge siste ikke før i netse uke. Kan være det er for tidlig også.. Testene og appen er io ikke helt stabil. Og føler meg støl i livmor området nå. Hmmm får teste i morgen eventuelt i kveld om jeg kjenner mer stølhet og oppblåsthet.

Litt stigning på testen i ettermiddag, satsar på positiv i morgon:joyful:

Vedlegg

• IMG_20200714_171638.jpg
    IMG_20200714_171638.jpg
    9,5 KB · Visninger: 59
Premom endret nettopp min el og ikm basert på el-testene... ny el er 15/7 og ny ikm er 29/7 :confused005 jeg som var så klar for dpo land:schocked028

Sol.i.hjertet - 27 - PP12 - B1 - EL 15/7 - IKM 29/7

jeg er forøvrig veldig prisgitt den appen, hadde aldri klart å se forskjell på de tre siste selv:hilarious:

Vedlegg

• F732E493-659F-44E1-B600-46FB3DA854E5.jpeg
    F732E493-659F-44E1-B600-46FB3DA854E5.jpeg
    39,7 KB · Visninger: 76
Premom endret nettopp min el og ikm basert på el-testene... ny el er 15/7 og ny ikm er 29/7 :confused005 jeg som var så klar for dpo land:schocked028

jeg er forøvrig veldig prisgitt den appen, hadde aldri klart å se forskjell på de tre siste selv:hilarious:
Men du er hvertfall på vei i dop land! Du får jo skikkelig gode bilder i appen din. Mine er helt elendige!

Endra på ikm-lista :Heartred

enig, eeelsker den appen! dette er bare andre syklusen jeg bruker den og jeg er helt frelst :p

Fikk tester i posten idag, derfor hyppig testing idag :p
Får kanskje positiv i morgen tidlig, hva vil da blir EL-dag for min del da? Torsdag kanskje? :)

Vedlegg

• EF005D19-517D-4170-B78E-9B93A3CC2DCA.jpeg
    EF005D19-517D-4170-B78E-9B93A3CC2DCA.jpeg
    47,9 KB · Visninger: 79
Fikk tester i posten idag, derfor hyppig testing idag :p
Får kanskje positiv i morgen tidlig, hva vil da blir EL-dag for min del da? Torsdag kanskje? :)
Sjå der ja:joyful: Reknar med du får positiv i morgon og mest sannsynleg el på torsdag:rolleyes:

Måtte teste på nytt nå. Og den var veldig negativ. Svakeste test siden fredag. Så enten var El i går eller så kommer den senere. Men ble ikke lagt inn aksje verken i går eller i dag siden vi jobber motsatt av hverandre. Trodde han skulle ha fri. Sist på søndag. Så hvis ikke El kommer senere er jeg ikke noe opptimistisk.. Men krysser fingrene for at den kommer. Lov håpe hverfall.

Back
Topp