IKM uke 31

Dagens:happy:

Vedlegg

• IMG_20200711_095943.jpg
    IMG_20200711_095943.jpg
    12 KB · Visninger: 63
Stigning fra siste test? :) Tenker jeg tester i kveld igjen :woot: utrolig hvor gøy det er å stikke en pinne i tisset sitt :joyful:
Haha, såå enig:hilarious:

Ja det ser ut som stigning, men brukte andregongsurin i dag utan at eg hadde drukke noko så urinen var meir konsentrert enn i går. Håpar positiv test lar vente på seg litt lenger, for ikkje søren om me får noko aleinetid på hytta med svigers:dead: Kjenner det stresser meg litto_O

Ja det ser ut som stigning, men brukte andregongsurin i dag utan at eg hadde drukke noko så urinen var meir konsentrert enn i går. Håpar positiv test lar vente på seg litt lenger, for ikkje søren om me får noko aleinetid på hytta med svigers:dead: Kjenner det stresser meg litto_O
Krysse fingrene. Her var det antydning til litt sterke enn i går kveld. Så satser på El kommer i før onsdag. Så slipper vi styre med svigers i nabo rommet :hug003

Ja det sjønner jeg! Foreslå at de kan gå seg en tur :D eller vær muusestille, eller gå en tur selv og finn et skjulested :bag:

Krysse fingrene. Her var det antydning til litt sterke enn i går kveld. Så satser på El kommer i før onsdag. Så slipper vi styre med svigers i nabo rommet :hug003
Bilde?:woot: Elsker testar med to strekar på:joyful:

Ja det sjønner jeg! Foreslå at de kan gå seg en tur :D eller vær muusestille, eller gå en tur selv og finn et skjulested :bag:
Me har prøvd, men dei lar seg ikkje påverkao_O
Trur ikkje eg tar sjansen på ein quicky ute, vil ikkje risikere flått på plassar lyset aldri slepp til:hilarious:

Bilde?:woot: Elsker testar med to strekar på:joyful:
Begynt tørke litt så sterke enn før de 5 første min men mobil konket for strøm og ville ikke lade. Så ble lit styr i morges

Vedlegg

• 20200711_084209_002.jpg
    20200711_084209_002.jpg
    40,9 KB · Visninger: 76
God strek der då! Trur absolutt den blir positiv før onsdag :joyful:

Hmm, lurer på å begynne å teste snart selv. Såvidt begynt innlegg av aksjer, men tror ikke jeg har el før fredag i neste uke. Men litt stresset mtp mulighet for å kose oss når man bor vegg i vegg med andre..

Hmm, lurer på å begynne å teste snart selv. Såvidt begynt innlegg av aksjer, men tror ikke jeg har el før fredag i neste uke. Men litt stresset mtp mulighet for å kose oss når man bor vegg i vegg med andre..
Her tenker vi å legge inn aksjer annenhver dag til et stykke forbi EL for å være på den sikre siden :) bor dere så nært andre? :)

Testene denne syklusen så langt. Vet det er tidlig :) skimter en økning fra i går, men ikke nok til at premom fanger det opp :) begynte aksjeleggingen i går, så blir det annenhver dag fremover, kanskje litt ekstra når el-testene er positive :p

Vedlegg

• 5D9A5B41-5539-49FA-B1EE-91146A9C436F.jpeg
    5D9A5B41-5539-49FA-B1EE-91146A9C436F.jpeg
    28,7 KB · Visninger: 53
Jeg hører visst til her etter å ha fått positiv eggløsningstest etter en MA+medisinsk abort i dag :happy: Fjellfrøken - 25 år - PP1 (etter MA) - B1 - EL 13.juli - IKM 28.juli

Baby2016tru - 30 - P7 - B3 - 14.07 - 01.08

forrige runde endte med SA, så nå følger jeg bare Flo sin forutsigbarhet ang eggløsning. Jeg hadde vært på min 4.runde med letrozol, men det blir litt anderledes pga SA. Så denne PP er jeg ganske sikker på at jeg ender med TR

Baby2016tru - 30 - P7 - B3 - 14.07 - 01.08

forrige runde endte med SA, så nå følger jeg bare Flo sin forutsigbarhet ang eggløsning. Jeg hadde vært på min 4.runde med letrozol, men det blir litt anderledes pga SA. Så denne PP er jeg ganske sikker på at jeg ender med TR
Så vondt å høre at du har mistet :Heartred håper du blir positivt overrasket denne pp :Heartred

Dagens test var hvertfall mye sterke enn i går men forsatt litt igjen før eggløsning

Vedlegg

• 20200712_083320.jpg
    20200712_083320.jpg
    11 KB · Visninger: 61
Litt uklart bilde når eg opnar, men syns den nesten ser positiv ut:joyful: Tester du igjen seinare i dag? :woot:

Langt fra positiv synes jeg . Promo registrerte den som 0.61 eller noe slikt. Tester nok ikke før i morgen tidlig men aksjer blw lagt i går og blir nok lagt hver dag fremover. Burde sikkert hvert annen hver dag med tanke på svømmerne men tar ikke sjangsen på det. Pleier kjenne godt når eggløsning er og.

Her tenker vi å legge inn aksjer annenhver dag til et stykke forbi EL for å være på den sikre siden :) bor dere så nært andre? :)
Nå er ferien bor vi vegg i vegg med svigers de mest fruktbare dagene. Hadde planer om annenhver dag her også men litt usikker på om vi får det til pga feriesituasjonen rett og slett:confused:

Back
Topp