Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stigning fra siste test? Tenker jeg tester i kveld igjen utrolig hvor gøy det er å stikke en pinne i tisset sittDagens
Haha, såå enigStigning fra siste test? Tenker jeg tester i kveld igjen utrolig hvor gøy det er å stikke en pinne i tisset sitt
Krysse fingrene. Her var det antydning til litt sterke enn i går kveld. Så satser på El kommer i før onsdag. Så slipper vi styre med svigers i nabo rommetHaha, såå enig
Ja det ser ut som stigning, men brukte andregongsurin i dag utan at eg hadde drukke noko så urinen var meir konsentrert enn i går. Håpar positiv test lar vente på seg litt lenger, for ikkje søren om me får noko aleinetid på hytta med svigers Kjenner det stresser meg litt
Ja det sjønner jeg! Foreslå at de kan gå seg en tur eller vær muusestille, eller gå en tur selv og finn et skjulestedHaha, såå enig
Ja det ser ut som stigning, men brukte andregongsurin i dag utan at eg hadde drukke noko så urinen var meir konsentrert enn i går. Håpar positiv test lar vente på seg litt lenger, for ikkje søren om me får noko aleinetid på hytta med svigers Kjenner det stresser meg litt
Bilde? Elsker testar med to strekar påKrysse fingrene. Her var det antydning til litt sterke enn i går kveld. Så satser på El kommer i før onsdag. Så slipper vi styre med svigers i nabo rommet
Me har prøvd, men dei lar seg ikkje påverkaJa det sjønner jeg! Foreslå at de kan gå seg en tur eller vær muusestille, eller gå en tur selv og finn et skjulested
Bilde? Elsker testar med to strekar på
Begynt tørke litt så sterke enn før de 5 første min men mobil konket for strøm og ville ikke lade. Så ble lit styr i morges
Krysser fingrene!God strek der då! Trur absolutt den blir positiv før onsdag
Her tenker vi å legge inn aksjer annenhver dag til et stykke forbi EL for å være på den sikre siden bor dere så nært andre?Hmm, lurer på å begynne å teste snart selv. Såvidt begynt innlegg av aksjer, men tror ikke jeg har el før fredag i neste uke. Men litt stresset mtp mulighet for å kose oss når man bor vegg i vegg med andre..
Så vondt å høre at du har mistet håper du blir positivt overrasket denne ppBaby2016tru - 30 - P7 - B3 - 14.07 - 01.08
forrige runde endte med SA, så nå følger jeg bare Flo sin forutsigbarhet ang eggløsning. Jeg hadde vært på min 4.runde med letrozol, men det blir litt anderledes pga SA. Så denne PP er jeg ganske sikker på at jeg ender med TR
Litt uklart bilde når eg opnar, men syns den nesten ser positiv ut Tester du igjen seinare i dag?Dagens test var hvertfall mye sterke enn i går men forsatt litt igjen før eggløsning
Litt uklart bilde når eg opnar, men syns den nesten ser positiv ut Tester du igjen seinare i dag?
Nå er ferien bor vi vegg i vegg med svigers de mest fruktbare dagene. Hadde planer om annenhver dag her også men litt usikker på om vi får det til pga feriesituasjonen rett og slettHer tenker vi å legge inn aksjer annenhver dag til et stykke forbi EL for å være på den sikre siden bor dere så nært andre?