Ja man leser jo om så mange som lykkes kort tid etter MA og man får opp forhåpningene, nå har det gått over et halvt årUff, ekstra sårt å bruke tid etter MA vil eg tru. Eg kjenner vertfall sjølv på ein lett desperasjon etter å lukkast igjen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja man leser jo om så mange som lykkes kort tid etter MA og man får opp forhåpningene, nå har det gått over et halvt årUff, ekstra sårt å bruke tid etter MA vil eg tru. Eg kjenner vertfall sjølv på ein lett desperasjon etter å lukkast igjen
Har dere tenkt å prøve «noe ekstra» denne pp? Jeg har tenkt å prøve solvipect, rooibos-te, conceive plus, grapefruktjuice kanskje
Har noen El-tester, bestilte flere da TR var et faktum.. ble sendt fra babyplan mandag så håper bare de kommer før helgen..
Har ikke satt meg inn i alle disse kjerring rådene og div men hva skal alt hjelpe for? Hvis noen orker svare!
Åh, da kommer sikkert ikke min pakke fra babyplan før neste uke, min var sendt denne mandagenHar bestilt conceive plus frå babyplan, så håpar den kjem no før helga så vi faktisk får testa den ut. Vart sendt for 1 veke sidan, så burde vel i teorien vere her no snart? Og ananasjuice etter el
Las også noko om at C-vitamin var bra for mannens svømmere, så har laga C-vitamin bombe eit par dagar no. Appelsinjuice, kiwi og moden banan. Sambuar vart overraska over kor god og frisk den var, for det såg jo ut som eg hadde blanda sammen museskit og gras, meinte han
Åh, da kommer sikkert ikke min pakke fra babyplan før neste uke, min var sendt denne mandagen
Godt tips angående C-vitamin til mannen! Det skal jeg snike inn fremover
Blir vel sendt med helt hjem eller noe, de er skikkelig treige.. samme med postnord at jeg aldri lærer.. prøver å bruke posten så godt det lar seg gjøre, de er best synes jeg har heldigvis noen EL-tester liggende, 5-6 stk tror jegForge gong eg bestilte, vart pakken pakka og sendt søndagen (blir vel eigentleg ikkje sendt før mandag då?) og var ikkje framme før tirsdag/onsdag veka etter. Tok frykteleg lang tid syns eg #utålmodig
Helt hjem er super tregt. Håper det kommer i tide!Blir vel sendt med helt hjem eller noe, de er skikkelig treige.. samme med postnord at jeg aldri lærer.. prøver å bruke posten så godt det lar seg gjøre, de er best synes jeg har heldigvis noen EL-tester liggende, 5-6 stk tror jeg
Tenker å begynne i morgon tidleg og eg er allerede på hytta med svigersBegynner folk bli klart for å teste etter El?Håper inderlig El kommer litt før så jeg slipper styre med det på hytten med svigers
Lykke til! ikke så kjekt hoppe til køys med de i nærheten Huff kjenner jeg gruer meg allerde i tillegg med sønnen vår på rommetTenker å begynne i morgon tidleg og eg er allerede på hytta med svigers
Begynner folk bli klart for å teste etter El?Håper inderlig El kommer litt før så jeg slipper styre med det på hytten med svigers
Tenker å begynne i morgon tidleg og eg er allerede på hytta med svigers
Tydligvis ferien med svigers fortiden. Vi treffer de ikke før på torsdag så håper El har hvert til daEr vi inne i ein slags svigers periode? Vi fikk besøk av svigers i dag, dei skal vere til søndag. Så her er testar og piller begravd i ei sokkeskuffa på badet, så eg har det i nærheten
Lykke til! ikke så kjekt hoppe til køys med de i nærheten Huff kjenner jeg gruer meg allerde i tillegg med sønnen vår på rommet
Uff då, me er i det minste aleine på rommet Men med knirkande seng vegg i vegg med svigers og MEGET tynne vegger så er det utfordrande nok EL er venta tirsdag eller onsdag dersom lik lengde som forrige syklus. Me reiser sikkert heim søndag, men vil jo helst legge inn aksjer før dess ogEr vi inne i ein slags svigers periode? Vi fikk besøk av svigers i dag, dei skal vere til søndag. Så her er testar og piller begravd i ei sokkeskuffa på badet, så eg har det i nærheten
Vi er også i den situasjonen. Dvs forventer el neste fredag samme dag vi kommer til svigers og ligger vegg i vegg med papirtynne vegger. Så her blir det å legge inn aksjer i dagene før og håpe at el ikke er forsinketUff då, me er i det minste aleine på rommet Men med knirkande seng vegg i vegg med svigers og MEGET tynne vegger så er det utfordrande nok EL er venta tirsdag eller onsdag dersom lik lengde som forrige syklus. Me reiser sikkert heim søndag, men vil jo helst legge inn aksjer før dess og
Åh, får lyst til å begynne å teste selv! Men tror jeg venter til i kveld/ i morgen, siden testene mine ikke har kommet i posten enda og jeg har bare 4 testerDå var eg i gong heldigvis negativ enda
Begynte litt tidleg med testing denne gongen sidan el kom før forventa sist