IKM uke 31

Uff, ekstra sårt å bruke tid etter MA vil eg tru. Eg kjenner vertfall sjølv på ein lett desperasjon etter å lukkast igjen:rolleyes:
Ja man leser jo om så mange som lykkes kort tid etter MA og man får opp forhåpningene, nå har det gått over et halvt år :rolleyes:

Har dere tenkt å prøve «noe ekstra» denne pp? Jeg har tenkt å prøve solvipect, rooibos-te, conceive plus, grapefruktjuice kanskje :)
Har noen El-tester, bestilte flere da TR var et faktum.. ble sendt fra babyplan mandag så håper bare de kommer før helgen.. :)

Har bestilt conceive plus frå babyplan, så håpar den kjem no før helga så vi faktisk får testa den ut. Vart sendt for 1 veke sidan, så burde vel i teorien vere her no snart? Og ananasjuice etter el :hilarious:
Las også noko om at C-vitamin var bra for mannens svømmere, så har laga C-vitamin bombe eit par dagar no. Appelsinjuice, kiwi og moden banan. Sambuar vart overraska over kor god og frisk den var, for det såg jo ut som eg hadde blanda sammen museskit og gras, meinte han :rolleyes::D

Har ikke satt meg inn i alle disse kjerring rådene og div men hva skal alt hjelpe for? Hvis noen orker svare!

Har bestilt conceive plus frå babyplan, så håpar den kjem no før helga så vi faktisk får testa den ut. Vart sendt for 1 veke sidan, så burde vel i teorien vere her no snart? Og ananasjuice etter el :hilarious:
Las også noko om at C-vitamin var bra for mannens svømmere, så har laga C-vitamin bombe eit par dagar no. Appelsinjuice, kiwi og moden banan. Sambuar vart overraska over kor god og frisk den var, for det såg jo ut som eg hadde blanda sammen museskit og gras, meinte han :rolleyes::D
Åh, da kommer sikkert ikke min pakke fra babyplan før neste uke, min var sendt denne mandagen :rolleyes:
Godt tips angående C-vitamin til mannen! Det skal jeg snike inn fremover :D

Åh, da kommer sikkert ikke min pakke fra babyplan før neste uke, min var sendt denne mandagen :rolleyes:
Godt tips angående C-vitamin til mannen! Det skal jeg snike inn fremover :D

Forge gong eg bestilte, vart pakken pakka og sendt søndagen (blir vel eigentleg ikkje sendt før mandag då?) og var ikkje framme før tirsdag/onsdag veka etter. Tok frykteleg lang tid syns eg :rolleyes: #utålmodig

Forge gong eg bestilte, vart pakken pakka og sendt søndagen (blir vel eigentleg ikkje sendt før mandag då?) og var ikkje framme før tirsdag/onsdag veka etter. Tok frykteleg lang tid syns eg :rolleyes: #utålmodig
Blir vel sendt med helt hjem eller noe, de er skikkelig treige.. samme med postnord :rolleyes: at jeg aldri lærer.. prøver å bruke posten så godt det lar seg gjøre, de er best synes jeg :) har heldigvis noen EL-tester liggende, 5-6 stk tror jeg :)

Blir vel sendt med helt hjem eller noe, de er skikkelig treige.. samme med postnord :rolleyes: at jeg aldri lærer.. prøver å bruke posten så godt det lar seg gjøre, de er best synes jeg :) har heldigvis noen EL-tester liggende, 5-6 stk tror jeg :)
Helt hjem er super tregt. Håper det kommer i tide!

Hei! Blir med i denne gruppa, er nok litt mindre aktiv inne her denne runden, men kommer inn nå og da :)

AliceInWonderland - 27 - pp6 - El ca 18.07 - IKM 28.07

Hmsbaby - 35 - pp 2 - b2- el ca 17 -ikm ca fredag 31.7.

Gleder meg til denne pp. Forrige pp var ikke ordentlig pp føler jeg, siden vi bare bestemte en dag for å prøve og prøvde bare en gang uten å vite når jeg hadde tr sist eller el. Denne pp er jeg mer "på" med el tester og kanskje temping :)

Begynner folk bli klart for å teste etter El?Håper inderlig El kommer litt før så jeg slipper styre med det på hytten med svigers :laughing025

Last edited:
Begynner folk bli klart for å teste etter El?Håper inderlig El kommer litt før så jeg slipper styre med det på hytten med svigers :laughing025
Tenker å begynne i morgon tidleg og eg er allerede på hytta med svigers:dead:

Lykke til! ikke så kjekt hoppe til køys med de i nærheten :nailbiting:Huff kjenner jeg gruer meg allerde i tillegg med sønnen vår på rommet :woot:

Er vi inne i ein slags svigers periode? Vi fikk besøk av svigers i dag, dei skal vere til søndag. Så her er testar og piller begravd i ei sokkeskuffa på badet, så eg har det i nærheten :hilarious:

Er vi inne i ein slags svigers periode? Vi fikk besøk av svigers i dag, dei skal vere til søndag. Så her er testar og piller begravd i ei sokkeskuffa på badet, så eg har det i nærheten :hilarious:
Tydligvis ferien med svigers fortiden. Vi treffer de ikke før på torsdag så håper El har hvert til da :angelic:

Lykke til! ikke så kjekt hoppe til køys med de i nærheten :nailbiting:Huff kjenner jeg gruer meg allerde i tillegg med sønnen vår på rommet :woot:
Uff då, me er i det minste aleine på rommet:D Men med knirkande seng vegg i vegg med svigers og MEGET tynne vegger så er det utfordrande nok:hilarious: EL er venta tirsdag eller onsdag dersom lik lengde som forrige syklus. Me reiser sikkert heim søndag, men vil jo helst legge inn aksjer før dess og:joyful:

Uff då, me er i det minste aleine på rommet:D Men med knirkande seng vegg i vegg med svigers og MEGET tynne vegger så er det utfordrande nok:hilarious: EL er venta tirsdag eller onsdag dersom lik lengde som forrige syklus. Me reiser sikkert heim søndag, men vil jo helst legge inn aksjer før dess og:joyful:
Vi er også i den situasjonen. Dvs forventer el neste fredag samme dag vi kommer til svigers og ligger vegg i vegg med papirtynne vegger. Så her blir det å legge inn aksjer i dagene før og håpe at el ikke er forsinket:joyful:

Då var eg i gong:joyful: heldigvis negativ enda:D
Begynte litt tidleg med testing denne gongen sidan el kom før forventa sist:)

Vedlegg

• IMG_20200710_085234.jpg
    IMG_20200710_085234.jpg
    40,1 KB · Visninger: 56
Då var eg i gong:joyful: heldigvis negativ enda:D
Begynte litt tidleg med testing denne gongen sidan el kom før forventa sist:)
Åh, får lyst til å begynne å teste selv! Men tror jeg venter til i kveld/ i morgen, siden testene mine ikke har kommet i posten enda og jeg har bare 4 tester :p

Back
Topp