IKM uke 31

Regner og med at el kommer iløpet av et par dager nå. Har hatt første pp på pergo så spent om syklusen holder seg sånn ca som den pleier.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Velkommen skal du være. Håper det klaffer for oss alle her inne. Det hadde vært noe det. ;);)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Blææ tror jeg har gitt opp denne pp allerede. Veldig mye slim i disse dager og smerter i eggstokkene, men kom litt brunlig utflod i mårrest da jeg var på do (rest fra siste mens som ikke kom før nå?:s) har el fredag, torsdag reiser vi 20 mil for å dra i begravelse til ett familiemedlem av meg, og blir borte da til søndag. Sengekos i går og i dag satser på i kveld og onsdags kveld. :p så får d bare gå sin gang :p

Første gang eg bruker eggeløsningstest har kjøpt slik pakke med billige ikke strimler. Men slik stokk, hehe :) når på dagen skal jeg teste og hvor mange ganger dagelig? Er det bare 1 om dagen vi ska ta?

Første gang eg bruker eggeløsningstest har kjøpt slik pakke med billige ikke strimler. Men slik stokk, hehe :) når på dagen skal jeg teste og hvor mange ganger dagelig? Er det bare 1 om dagen vi ska ta?
Mange anbefaler å teste ca ved 12-tiden, etter å ikke ha drukket eller tisset siden morgenen. Jeg tester med morgenurin, og har aldri hatt problemer med å finne EL sånn. Når testene nærmer seg positiv, tester jeg noen ganger 2-3 ganger om dagen, mest for å vite litt mer nøyaktig når EL er, og det er nok egentlig ganske unødvendig ;)

Mange anbefaler å teste ca ved 12-tiden, etter å ikke ha drukket eller tisset siden morgenen. Jeg tester med morgenurin, og har aldri hatt problemer med å finne EL sånn. Når testene nærmer seg positiv, tester jeg noen ganger 2-3 ganger om dagen, mest for å vite litt mer nøyaktig når EL er, og det er nok egentlig ganske unødvendig ;)
Tusen takk for svar da får vi prøve så godt som vi kan;)

Hvordan går det jenter. Tror jeg er 1 eller 2 dpo nå. La inn aksjer annenhver dag i tiden før og en ekstra dagen jeg fikk positiv test. Nå er det vel bare å vente på ikm for å se om det klaffet. Er kanskje flere som driver å leter etter el nå?

Hvordan går det jenter. Tror jeg er 1 eller 2 dpo nå. La inn aksjer annenhver dag i tiden før og en ekstra dagen jeg fikk positiv test. Nå er det vel bare å vente på ikm for å se om det klaffet. Er kanskje flere som driver å leter etter el nå?

Ja, det kan du trygt si. Min el er forsinket i hvertfall. Tror sa'en har ødelagt min vanligvis normale og regelmessige syklus. Venter og venter på el. Ikm blir nok forskjøvet noen dager.

Sent from my iPhone using BV Forum

Heldige deg, her ventes det fortsatt på el :rolleyes:

Ferdig med tr idag. Begynner å teste etter El på søndag tror eg :-) Da er eg cd10.

Gyn sa at jeg får el i dag eller i morgen. Vi får se hva tempen sier de neste dagene. Med de utfordringene det er å tempe på ferie

fra app

Heldige deg, her ventes det fortsatt på el :rolleyes:

Fordelen med å være førstemann ut på ikm lista. ;) kan være ikm er søndag også, men ikke helt sikker på når el var siden jeg var tom for tester den dagen jeg fikk positiv. Holder på mandag. Dumt å bytte ikm-gruppe når det er jeg som styrer denne. :p:p

Gyn sa at jeg får el i dag eller i morgen. Vi får se hva tempen sier de neste dagene. Med de utfordringene det er å tempe på ferie

fra app
Spennende. Håper tempen din har steget i morgen. ;)

Blææ tror jeg har gitt opp denne pp allerede. Veldig mye slim i disse dager og smerter i eggstokkene, men kom litt brunlig utflod i mårrest da jeg var på do (rest fra siste mens som ikke kom før nå?:s) har el fredag, torsdag reiser vi 20 mil for å dra i begravelse til ett familiemedlem av meg, og blir borte da til søndag. Sengekos i går og i dag satser på i kveld og onsdags kveld. :p så får d bare gå sin gang :p

Blod sammen med el-slim er jo tegn på at du er veldig fruktbar. :cool:

Ja, det kan du trygt si. Min el er forsinket i hvertfall. Tror sa'en har ødelagt min vanligvis normale og regelmessige syklus. Venter og venter på el. Ikm blir nok forskjøvet noen dager.

Du får si fra hvis du vil endre på ikm dag når du har hatt el, eller om du ønsker å skifte gr. Til 32. Håper den kommer snart. :)

Flytter inn hit jeg, i håp om at dette el-slimet indikerer en snarlig el:) Har slutta å amme nå, så da satser jeg på ikm ca. den 30 juli:rolleyes:

Velkommen skal du være. Tester du etter el?

Blod sammen med el-slim er jo tegn på at du er veldig fruktbar. :cool:

Får håpe d :p el test er ikke positiv ennå. Men har aldri brukt det før heller, er første pp med el test, så vet ikke egentlig hvor sterk den streken blir :p

Har jaktet på el i flere dager nå og endelig ser det ut til at den er på vei. Øverste testen er fra idag tidlig, og den under er fra nå i kveld. Morsomt å se hvor mye sterkere den kan bli på så få timer :) endelig litt action!

ImageUploadedByBV Forum1405454673.492512.jpg

Har begynt å teste etter el jeg også etter sa :( men den er fortsatt svak men begynner p få skim og vondt i underlivet så satser på i løpet av denne uka eller helga. Er første gang jeg tester for el så skjønner egentlig ikke så stort og hvor mye og hvor ofte jeg skal teste, og når på dagen :) sp tester 1 gang om dagen i 17-18 tiden på kvelden har lest litt rundt og de fleste steder står det fra 17-20 i kl slett men ikke vet jeg, kom hvertfall en svak strek i dag :) og i går var det ingen strek så skjer vel noe nedi der ;)

Back
Topp