Regner og med at el kommer iløpet av et par dager nå. Har hatt første pp på pergo så spent om syklusen holder seg sånn ca som den pleier.
Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Velkommen skal du være. Håper det klaffer for oss alle her inne. Det hadde vært noe det.
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Mange anbefaler å teste ca ved 12-tiden, etter å ikke ha drukket eller tisset siden morgenen. Jeg tester med morgenurin, og har aldri hatt problemer med å finne EL sånn. Når testene nærmer seg positiv, tester jeg noen ganger 2-3 ganger om dagen, mest for å vite litt mer nøyaktig når EL er, og det er nok egentlig ganske unødvendigFørste gang eg bruker eggeløsningstest har kjøpt slik pakke med billige ikke strimler. Men slik stokk, hehenår på dagen skal jeg teste og hvor mange ganger dagelig? Er det bare 1 om dagen vi ska ta?
Tusen takk for svar da får vi prøve så godt som vi kanMange anbefaler å teste ca ved 12-tiden, etter å ikke ha drukket eller tisset siden morgenen. Jeg tester med morgenurin, og har aldri hatt problemer med å finne EL sånn. Når testene nærmer seg positiv, tester jeg noen ganger 2-3 ganger om dagen, mest for å vite litt mer nøyaktig når EL er, og det er nok egentlig ganske unødvendig![]()
Hvordan går det jenter. Tror jeg er 1 eller 2 dpo nå. La inn aksjer annenhver dag i tiden før og en ekstra dagen jeg fikk positiv test. Nå er det vel bare å vente på ikm for å se om det klaffet. Er kanskje flere som driver å leter etter el nå?
Heldige deg, her ventes det fortsatt på elHvordan går det jenter. Tror jeg er 1 eller 2 dpo nå. La inn aksjer annenhver dag i tiden før og en ekstra dagen jeg fikk positiv test. Nå er det vel bare å vente på ikm for å se om det klaffet. Er kanskje flere som driver å leter etter el nå?
Heldige deg, her ventes det fortsatt på el![]()
Spennende. Håper tempen din har steget i morgen.Gyn sa at jeg får el i dag eller i morgen. Vi får se hva tempen sier de neste dagene. Med de utfordringene det er å tempe på ferie
fra app
Blææ tror jeg har gitt opp denne pp allerede. Veldig mye slim i disse dager og smerter i eggstokkene, men kom litt brunlig utflod i mårrest da jeg var på do (rest fra siste mens som ikke kom før nå?:s) har el fredag, torsdag reiser vi 20 mil for å dra i begravelse til ett familiemedlem av meg, og blir borte da til søndag. Sengekos i går og i dag satser på i kveld og onsdags kveld.så får d bare gå sin gang
![]()
Du får si fra hvis du vil endre på ikm dag når du har hatt el, eller om du ønsker å skifte gr. Til 32. Håper den kommer snart.Ja, det kan du trygt si. Min el er forsinket i hvertfall. Tror sa'en har ødelagt min vanligvis normale og regelmessige syklus. Venter og venter på el. Ikm blir nok forskjøvet noen dager.
Sent from my iPhone using BV Forum
Flytter inn hit jeg, i håp om at dette el-slimet indikerer en snarlig elHar slutta å amme nå, så da satser jeg på ikm ca. den 30 juli
![]()
Blod sammen med el-slim er jo tegn på at du er veldig fruktbar.