Okei skjønnerBlir fort mer plikt enn gøy. Her er det mye opptatte dager, men tenker hvis vi greier to, tre ganger i uka, så burde det strengt tatt være innafor uansett. Om man har sex tre dager før, så skal det i teorien være greie sjanser. Vi har hatt litt problemer pga en liten rift (eller noe) hos mannen, så får se om vi greier ordne noe aksjeinnlegg i det hele tatt.
IVF er jo alltids et alternativ!
Neida, to av barna er naturlig. Et ved p-pillebytte dA jeg var 16. Nr2 etter 18mnd med prøving. Nr3 ble IVF.
Skal nevnes at det er ulike menn på alle tre barna. Før nr2 fikk vi undersøkt, men ingenting galt med noen av partene. Med mannen min nå, har kvaliteten vært litt under normalen (men ikke ELENDIG, så det skal gå selv. Sjansen er bare lavere enn normalt, så kan fort ta årevis å prøve selv)
Får håpe dere får det til selv snart! Hvis ikke er det jo en trygghet at dere har muligheten til fryseforsøk.

Jeg får EL mellom CD10-13, så vi kan potensielt begynne rett etter TR drar. Nå har ikke mannen komt på noen dager, så tviler egentlig på at disse er med i løpet uansett, men greit å få det ut av systemet før vi legger flere aksjer som er bedre odds for 

Ikke er jeg gravid heller. Spent på når neste pp blir