IKM uke 31 ❤️

Blir fort mer plikt enn gøy. Her er det mye opptatte dager, men tenker hvis vi greier to, tre ganger i uka, så burde det strengt tatt være innafor uansett. Om man har sex tre dager før, så skal det i teorien være greie sjanser. Vi har hatt litt problemer pga en liten rift (eller noe) hos mannen, så får se om vi greier ordne noe aksjeinnlegg i det hele tatt.

IVF er jo alltids et alternativ!

Neida, to av barna er naturlig. Et ved p-pillebytte dA jeg var 16. Nr2 etter 18mnd med prøving. Nr3 ble IVF.
Skal nevnes at det er ulike menn på alle tre barna. Før nr2 fikk vi undersøkt, men ingenting galt med noen av partene. Med mannen min nå, har kvaliteten vært litt under normalen (men ikke ELENDIG, så det skal gå selv. Sjansen er bare lavere enn normalt, så kan fort ta årevis å prøve selv)
Okei skjønner :happy: Får håpe dere får det til selv snart! Hvis ikke er det jo en trygghet at dere har muligheten til fryseforsøk.

Okei skjønner :happy: Får håpe dere får det til selv snart! Hvis ikke er det jo en trygghet at dere har muligheten til fryseforsøk.
Ja, er jo det. :) Og jeg er med all sannsynlighet gravid innen året er omme, med mindre innsettene går helt til H****, så.. Ikke noe særlig stress, sånn sett. Men hadde vært veldig gøy å få til selv.

Det.. kan ha en innvirkning. I følge en kjapp runde på google, kan KS øke risikoen for SA i senere svangerskap, ja. Vet ikke om denne risikoen utjevnes med tid, eller blir en konstant faktor; men livmorslimhinnen er nevnt som en av grunnene. Det må vel i så fall kunne være mulig å justere litt på ved hjelp av medisiner..?
Men! Får håpe det bare er dumme tilfeldigheter; neste spire må sitte..! :)

Hadde samtale med sykehuset pga alt vi hadde gått igjennom og sto i etter minste ble født og døde.. Men da jeg var der hadde jeg akkurat mistet første gang, så hun tok innvendig ultralyd for å se litt siden jeg var redd ikke alt hadde kommet ut. Og da sa hun ihvertfall at slimhinner og alt så kjempefint ut.:)

Håper det får snart, vil ha regnbuebabyen vår. :Heartpink

Hadde samtale med sykehuset pga alt vi hadde gått igjennom og sto i etter minste ble født og døde.. Men da jeg var der hadde jeg akkurat mistet første gang, så hun tok innvendig ultralyd for å se litt siden jeg var redd ikke alt hadde kommet ut. Og da sa hun ihvertfall at slimhinner og alt så kjempefint ut.:)

Håper det får snart, vil ha regnbuebabyen vår. :Heartpink

Krysser fingrene for deg. Høres ut som om dere har vært gjennom nok dritt for en stund, for å si det sånn.. :/

Det har bikket midnatt, så da er jeg på CD5 og vi har lagt inn de første aksjene :hilarious: Jeg får EL mellom CD10-13, så vi kan potensielt begynne rett etter TR drar. Nå har ikke mannen komt på noen dager, så tviler egentlig på at disse er med i løpet uansett, men greit å få det ut av systemet før vi legger flere aksjer som er bedre odds for :sign17:sign19

CD3 - Bruker ikke å spotte noe særlig før mensen men nå siste pp begynte jeg å spotte ved 11 dpo, tok seg opp 13 dpo og 14 dpo var det full blødning. Ble begeistra først og tenkte at det var festeblødning men den positive testen lot jo vente på seg så skjønte at det ikke var noe. Men den spottingen liker jeg ikke. Har gått opp i vekt i det siste og kan ikke si at jeg er i mye aktivitet heller, huff. Må prøve å gå ned i vekt og være mer i aktivitet

Er alltids hyggelig å bli med i en IKM gruppe. Greit å snakke med noen på samme sted i syklusen..!
Jeg var også først på KG, men fy flate så mange troll og sure hekser det er der, gitt. Kom inn her da jeg begynte prøve på nr2, og det er jo en helt annen verden. :p

Og, du kan lett endre navn om det ble helt feil :D Bare si fra om du endrer, sånn at jeg får redigert oppføringen din, hehe. :p

Lykke til denne runden!
Da har jeg endra navnet, ble feil det andre fra Baby2021 til BabyØnske2023

Hei!

Melder meg inn sammen med dere fine damer her :happy:
Etter et mislykket IVF-forsøk og 4 kjemiske, får vi håpe at en syklus med letrozol og ovitrelle på magisk vis funker. Skal til gyn på cd11, så regner med at jeg er good to go på eggløsningssprøyte enten der eller dagen etter. Det blir derfor litt gjetning fra min side, men sånn ca:

Kaffekoppen - 31 - B2 - PP13 - EL 24.07 - IKM 05.08

Det har bikket midnatt, så da er jeg på CD5 og vi har lagt inn de første aksjene :hilarious: Jeg får EL mellom CD10-13, så vi kan potensielt begynne rett etter TR drar. Nå har ikke mannen komt på noen dager, så tviler egentlig på at disse er med i løpet uansett, men greit å få det ut av systemet før vi legger flere aksjer som er bedre odds for :sign17:sign19

Godt med en utrensning ja :p

Hei!

Melder meg inn sammen med dere fine damer her :happy:
Etter et mislykket IVF-forsøk og 4 kjemiske, får vi håpe at en syklus med letrozol og ovitrelle på magisk vis funker. Skal til gyn på cd11, så regner med at jeg er good to go på eggløsningssprøyte enten der eller dagen etter. Det blir derfor litt gjetning fra min side, men sånn ca:

Kaffekoppen - 31 - B2 - PP13 - EL 24.07 - IKM 05.08

Velkommen inn! Da får vi krysse fingrene for denne runden;)

Ble plutselig veldig vått i trusa, tror det var siste rest fra aksjelegginga pluss TR. Sa det faktisk i natt at jeg var overrasket over at det ikke kom litt blod, det kom bare mange timer senere :hilarious:

Da mistet jeg dessverre igjen, så melder meg inn her i håp om at syklus hopper rett tilbake som før.
Spent på hvordan prøvingen blir da vi er bortreist på ferie med hele familien rundt EL, men håper på noe aksjelegging.
Gir snart opp, for skuffelsen er så stor hver gang..

Ljubav94- 27 - B4 - PP5 (3 SA) - EL - 24.07 - IKM - 07.08
Sniker her. Veldig kjedelig å lese at du har mistet så mange ganger.. Jeg vil bare fortelle at vi var gjennom det samme. 3 SA på tre prøveperioder. I PP6 satt spiren igjen og jeg er fremdeles gravid, 13+0 i dag. Jeg fikk progesteron og blodfortynnende av gynekolog. Jeg dro privat da ventetiden offentlig var neste tre måneder… Gynekologen fant ingen feil, så derfor vanskelig å si om støttemedisinene har hjulpet eller ikke. Det får jeg vel aldri et svar på :) Håper du får hjelp, og håper du har noen å prate med om dette. Det er en veldig tung byrde å bære alene.. :Heartred Sender deg en god klem og masse lykke til.

Heier på deg ❤️

Cd10, ser ikke ut som om EL kommer med det første ;) forventer den ikke på minst ei uke uansett, men.
Screenshot_2022-07-11-22-04-53-03_c117003b601ff3debd1e6b91429968c5~2.jpg

Back
Topp