Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Nei, tenkte å ta kontakt når vi kommer hjem fra ferie i august. Noe rart er det jo.. gravid blir jeg, men den vil jo aldri sitte..
Ikke Sant.. tolket det dithen at dere har hatt 3 SA; og det er vel der grensa ligger for å få hjelp mtp habituell abort..? Håper dog det bare er tilfeldig, og at neste spire sitter til mål..!
Trist, men også trygt, syns jeg.
Håper det er en «vanlig» syklus nå og ikke sånn som jeg hadde før der jeg hadde mensen i 4-10 uker og mensenfri i 3-7dager.
Hater virkelig det å vente på og teste etter EL. Det er den tiden i syklusen jeg synes går tregest
Men nå har jeg ofte sen EL, så da blir jo ventetiden ekstra lang. Kjenner jeg har vært litt negativ siste dagene. Mange her inne som har blitt gravide, samt et vennepar av oss fikk nettopp baby nr.2. Er selvfølgelig veldig glad for alle disse. Men veldig kjipt når jeg mistet min baby, og ikke er i nærheten av å være gravid på nytt
Selv om jeg har en fin gutt fra før, og har vært gravid 2 ganger føler jeg likevel på frykten for at jeg aldri skal bli gravid igjen. Flere som føler på det?
Har bestemt meg for at da skal jeg kose meg! Basta!
For det gjør det jo helt sikkert også! Føler meg nok bare ekstra frustrert og negativ nå som kroppen tuller så fælt etter aborten. Men om denne syklusen blir like tullete så tar jeg en tur til gynekolog for en grundig sjekk. Så får jeg kanskje svar på noe, eller blir betrygget på at alt er i orden.