Er en god gjeng fra uke 27, er jo dobbelt så mange gravide som ikke nåBeste er jo om man greier komme flere sammen til samme terminforum, da! 8)

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er en god gjeng fra uke 27, er jo dobbelt så mange gravide som ikke nåBeste er jo om man greier komme flere sammen til samme terminforum, da! 8)

Får håpe den hopper rett i rute.
Med første skulle jeg bytte p-piller bare, men endte opp gravid før jeg fikk mensen, så...Kan ha flaks sånn og
![]()
Det er jo herligEr en god gjeng fra uke 27, er jo dobbelt så mange gravide som ikke nå![]()
Får håpe det samme skjer her!Det er jo herlig![]()
Krysse fingrene!Ikke sant, plutselig så skjer det bare![]()
Ja!Får håpe det samme skjer her!![]()
Får vel slenge meg med her da
Lykke2023 - 34 - B2 - pp5 - EL 22.07 - IKM 02.08
Denne runden blir det masse vitaminer og Q10 på både meg og mannen! Prøver pyridoksin fra EL for å forlenge lutealfasen
Jeg er på CD 8 i dagEndelig ferdig å blø! Hadde bare litt spotting i går, nå er jeg på CD7 og det er bare å vente på EL.
Skal prøve finne ut fra når jeg må begynne med ELtester denne gang. Regner ikke med EL før cd18-20? Tror jeg.. kan begynne rundt CD..13?? Jeg får ikke eggløsning FØR det i alle fall! Ser at ved syklus på 33 dager er det anbefalt på cd16, men.. ikke helt sikker at den er helt stabil enda .
Men å risikere sen EL og kort lutealfase.. hm..
Vente på EL er pyton
Så er redd for å gå glipp av EL om jeg starter å teste for sent. Så tenkte å teste fra CD 10, selv om det sikkert er alt for tidlig
Nå har jeg kjøpt sånne dyre digitale EL-tester også. Men tenkte ikke å bruke de før de andre EL testene blir sterke/positive. Så slipper jeg å tyde streken for mye
Temper også for første gang, så spent på når EL kommer i følge temp.Jeg er på CD 8 i dagVente på EL er pyton
Etter medisinsk abort har jeg hatt sen EL og kort lutealfase...så jeg forventer ikke EL før rundt CD20 - 22 en gang. Men før aborten kunne jeg ha sykluser på alt fra 26 til 36 dager
Så er redd for å gå glipp av EL om jeg starter å teste for sent. Så tenkte å teste fra CD 10, selv om det sikkert er alt for tidlig
Nå har jeg kjøpt sånne dyre digitale EL-tester også. Men tenkte ikke å bruke de før de andre EL testene blir sterke/positive. Så slipper jeg å tyde streken for mye
Temper også for første gang, så spent på når EL kommer i følge temp.

Ja jeg bruker de EL-strimlene fra Make sure. Så bruker de frem til streken på de er sterk/positiv. Så tenkte jeg å ta de digitale for å se om jeg får maksimal på den daJeg har bestilt billige EL tester, men har noe dyre liggende. Jeg tenkte bruke dem da vi hadde IVF innsett; for trodde kanskje vi ville ha naturlig syklus. Men så ble det hormonstyrt, så da ble de overflødige. Enda god dato på dem da, så kan egentlig vente med dem. Det er jo bare 10stk, og jeg er redd for om det plutselig ikke blir nok om jeg starter for tidlig. Men MÅ da få utslag før cd23, så.. cd13 burde gå.. hm
Temping er fint! Jeg hadde gått for det, om det ikke var for at all søvn blir litt hellig med en liten en liggende i sengen.Funket veldig fint for meg tidligere, men kjenner ikke at jeg orker akkurat nå
![]()
Kan fort bli dyrt når man har lange ustabile sykluser, og man må teste lenge
Ja spent på om jeg får til tempinga. Prøvde sist måned også, men da var jeg og guttungen syk i 2 uker, så da funka det ikke. Hender nettene blir litt uforutsigbare her også med en 3 åring. Men jeg prøver også ser vi, har jo EL-testene også. Men er litt nysgjerrig på å finne ut når EL faktisk skjer etter jeg får positiv EL test. Om det er 12, 24 eller 48 timer liksom. For det har jo litt å si for når man bør legge inn aksjer!Ja jeg bruker de EL-strimlene fra Make sure. Så bruker de frem til streken på de er sterk/positiv. Så tenkte jeg å ta de digitale for å se om jeg får maksimal på den daKan fort bli dyrt når man har lange ustabile sykluser, og man må teste lenge
Ja spent på om jeg får til tempinga. Prøvde sist måned også, men da var jeg og guttungen syk i 2 uker, så da funka det ikke. Hender nettene blir litt uforutsigbare her også med en 3 åring. Men jeg prøver også ser vi, har jo EL-testene også. Men er litt nysgjerrig på å finne ut når EL faktisk skjer etter jeg får positiv EL test. Om det er 12, 24 eller 48 timer liksom. For det har jo litt å si for når man bør legge inn aksjer!
Jeg hopper på her etter å ha fulgt dere andre en stundJeg tenkte at jeg blir vel gravid snart så da trengs ikke en gruppe men det tar en stund så da blir jeg med
Jeg er migrant fra Kvinneguiden og føler at her er det mye bedre miljø. Jeg er 13 dpo i dag og forventer mensen i morgen. Har spotta rosa i flere dager og negative tester.
Skjønner ikke hvorfor det står baby i 2021 her, det har jeg ikke. De er litt eldre enn som så. Oppdatering: jeg fant ut av det
Håper på masse positive tester i denne gruppa
Baby2021 - 35 - B3 - PP10 - EL 24.07 - IKM 07.08
Da mistet jeg dessverre igjen, så melder meg inn her i håp om at syklus hopper rett tilbake som før.
Spent på hvordan prøvingen blir da vi er bortreist på ferie med hele familien rundt EL, men håper på noe aksjelegging.
Gir snart opp, for skuffelsen er så stor hver gang..
Ljubav94- 27 - B4 - PP5 (3 SA) - EL - 24.07 - IKM - 07.08
Nei, tenkte å ta kontakt når vi kommer hjem fra ferie i august. Noe rart er det jo.. gravid blir jeg, men den vil jo aldri sitte..Så kjedeligHatt noe kontakt med lege?