IKM uke 31 ❤️

Lillafrosk

Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Hei hei! Lenge siden jeg har ordnet IKMgruppe, men.. kjører på!
Blir noen prøve-selv-runder på oss, så da får vi bare gjøre det beste ut av det.

Håper på masse fine tester på alle denne runden, lykke til ❤️❤️

Okei; for å føre deg opp på listen;
Fyll ut: Nick - Alder - Barnet du prøver på - PP - EL - IKM
Eksempel; Lillafrosk - 29 - B4 - PP1 - EL 20.07 - IKM 04.08

• Mandag 01. August •
• Tirsdag 02. August •
• Onsdag 03. August •
• Torsdag 04. August •
• Fredag 05. August •
• Lørdag 06. August •
• Søndag 07. August •

:smiley-bounce022 Gravid !

° Smågoth - 27 - B1 - PP6 - EL 17.07. - IKM 03.08.
° Jenny1414 - 29 - B2 - PP1 - EL ca 17.07 - IKM 01.08
° Babydrøm94 - 27 - B2 - PP2 - EL 20.07.22 - IKM 04.08.22
° Kaffekoppen - 31 - B2 - PP13 - EL 24.07 - IKM 05.08
° BabyØnske2023 - 35 - B3 - PP10 - EL 23.07 - IKM 06.08
° Trekløver89 - 32- B4 - PP2 - EL 23. 07 - IKM 6.08




:angry6 TR
° Lykke2023 - 34 - B2 - pp5 - EL 22.07 - IKM 02.08
° NyttKapittel - 35 - B4 - PP4 - EL 20.07 - IKM 03.08
° Hirka89 - 32 - B2 - PP5 - EL 22.07 - IKM 03.08
° Ljubav94- 27 - B4 - PP5 (3 SA) - EL - 24.07 - IKM - 07.08
° Izzlylean - 37 - B2 - PP4 - EL 22.07 eller 23.07 - IKM 05.08 eller 06.08
° Vil ha nummer tre-30-B3-PP2- EL kanskje 24.07- ikm kanskje 07.08
° Rapunzell - 33 - B2 - PP1 - EL 16.07 - IKM 04.08
° Maggie86-35-b2-pp7? Husker ikke-el22/7-ikm 6/8
° Lillafrosk - 29 - B4 - PP1 - EL NEI!! - IKM 04.08






:wtf???
° Prøverlykken! - 24 - B1 - PP2 (etter SA) - EL 23.07 - IKM 06.08
 
Last edited:
Takk for at du ordnet, akkurat tidsnok for min del! Ble TR på meg i dag, en dag før IKM. Har laget de to siste gruppene jeg har vært i, så nå er det på tide at noen andre gjorde det :p

Smågoth - 27 - B1 - PP6 - EL 17.07. - IKM 03.08.

Blir faktisk 28 rett etter, så håper på verdens beste bursdagsgave :angelic:
 
Så fint at du lagde gruppe! :love2
Med litt lange sykluser er jeg ikke sikker på når EL kommer, men om den kommer samme dag som forrige syklus hører jeg til her!

Prøverlykken! - 24 - B1 - PP2 (etter SA) - EL 23.07 - IKM 06.08
 
Usikker på hvordan neste syklus blir, ikke fått tr enda heller men tror jeg hører til her etterhvert!

Lil_sol2 - 29 - B2 - PP7 - EL ca 24.07. - IKM ca 06.08.
Kan oppdatere dette senere evt fjerne det haha :happy:
 
Takk for at du ordnet, akkurat tidsnok for min del! Ble TR på meg i dag, en dag før IKM. Har laget de to siste gruppene jeg har vært i, så nå er det på tide at noen andre gjorde det :p

Smågoth - 27 - B1 - PP6 - EL 17.07. - IKM 03.08.

Blir faktisk 28 rett etter, så håper på verdens beste bursdagsgave :angelic:

Haha, jeg er kanskje litt tidlig på med IKMgruppa, men.. syklus på 33 dager, visstnok, så da blir jo jeg nesten ferdig med mens, før "alle andre" i min gruppe får sin :p
CD5 her, håper på å slutte å blø i kveld/morgen! Har hatt så ekstreme blødninger at jeg har gått på medisiner denne runden. :p såå lei av tr
 
Så fint at du lagde gruppe! :love2
Med litt lange sykluser er jeg ikke sikker på når EL kommer, men om den kommer samme dag som forrige syklus hører jeg til her!

Prøverlykken! - 24 - B1 - PP2 (etter SA) - EL 23.07 - IKM 06.08

Får håpe den kommer når den skal! Kjedelig å vente i halvveis uvisshet ><
 
Usikker på hvordan neste syklus blir, ikke fått tr enda heller men tror jeg hører til her etterhvert!

Lil_sol2 - 29 - B2 - PP7 - EL ca 24.07. - IKM ca 06.08.
Kan oppdatere dette senere evt fjerne det haha :happy:

Lagt til, du får bare quote meg om det blir noe store endringer :))
 
Haha, jeg er kanskje litt tidlig på med IKMgruppa, men.. syklus på 33 dager, visstnok, så da blir jo jeg nesten ferdig med mens, før "alle andre" i min gruppe får sin :p
CD5 her, håper på å slutte å blø i kveld/morgen! Har hatt så ekstreme blødninger at jeg har gått på medisiner denne runden. :p såå lei av tr
Tidlig er bare bra, det! Jeg vil jo ha IKMgruppe før EL også, så har man et sted å henge :hilarious:
Uff, det hørtes ikke bra ut! :eek: Håper det går over snart.
 
Hadde egentlig ikke tenkt til å melde meg inn i noe IKM gruppe før jeg fikk positiv EL test :playful: Men jeg klarer ikke la vær :hilarious: Syklusene mine er fortsatt på bærtur etter medisinsk abort, med sen EL og alt for kort lutealfase. Dette blir PP 4 etter aborten, så er jo lov å håpe. 1-2-3, på det fjerde skal det skje!

Tar utgangspunkt i de to siste syklusene, så får vi se hva det blir til denne gangen :playful:

Hirka89 - 32 - B2 - PP5 - EL 22.07 - IKM 03.08
 
Jeeej. Jeg kommer hit snart. Ikm i dag ifølge ff, men i følge Flo i morgen:) negativ test i dag. Så heksa kommer vel snart. Håper den kommer i kveld ❤️❤️ Men tempen min har ikke sunket helt ennå. Så venter litt med å melde meg inn. Gravid er jeg jo ikke tydeligvis☺️
 
Tidlig er bare bra, det! Jeg vil jo ha IKMgruppe før EL også, så har man et sted å henge :hilarious:
Uff, det hørtes ikke bra ut! :eek: Håper det går over snart.

Er jo greit å prate om ting FØR EL også!

Jeg har akkurat bestilt meg bidronning gele og flere EL-tester, f.eks! :)
Nå vet jeg jo at det ikke er meg det står på, men gubben har endret kostholdet, så jeg har et håp om at svømmerne skal ha fått mer futt i seg, i forhold til for to år siden :) Så da vil jeg legge til rette for eggene også.
Selv om kartleggingen i hovedsak er for å finne litt ut hvordan jeg ligger nå, i forhold til innsett i naturlig syklus senere i høst
 
Jeeej. Jeg kommer hit snart. Ikm i dag ifølge ff, men i følge Flo i morgen:) negativ test i dag. Så heksa kommer vel snart. Håper den kommer i kveld ❤️❤️ Men tempen min har ikke sunket helt ennå. Så venter litt med å melde meg inn. Gravid er jeg jo ikke tydeligvis☺️

Du er hjertelig velkommen i alle fall ;)
 
Rapunzell - 33 - B2 - PP1 - EL 16.07 - IKM 04.08

Sluttet nylig på prevensjon og vet egentlig ikke syklusen min. Den ble lang etter MA i 2018 og syklusen jeg ble gravid på fikk jeg ikke positiv test før CD42 eller noe sånt:bag: Så, veldig gjetting her, men hyggelig å være med i en ikmgruppe :D
 
Rapunzell - 33 - B2 - PP1 - EL 16.07 - IKM 04.08

Sluttet nylig på prevensjon og vet egentlig ikke syklusen min. Den ble lang etter MA i 2018 og syklusen jeg ble gravid på fikk jeg ikke positiv test før CD42 eller noe sånt:bag: Så, veldig gjetting her, men hyggelig å være med i en ikmgruppe :D

Hyggelig å ha deg her ;)

Kan vel fort bli litt rot etter prevensjonsslutt. Jeg fikk syklusen tilbake sånn noenlunde relativt fort da jeg slutta i -15, men merket at hormonene tullet med meg i 6mnd etter slutt..!!
 
Hyggelig å ha deg her ;)

Kan vel fort bli litt rot etter prevensjonsslutt. Jeg fikk syklusen tilbake sånn noenlunde relativt fort da jeg slutta i -15, men merket at hormonene tullet med meg i 6mnd etter slutt..!!

Ja, den var tullete sist jeg sluttet også. Hjalp lite med MA, da kjente jeg ikke kroppen igjen. Så jeg vil anta at den vil være noe tullete nå også siden jeg har hatt et svangerskap og begynte rett på prevensjon igjen 2 mnd etter fødsel:hilarious: Men spennende å være i gang igjen uansett :)
 
Ja, den var tullete sist jeg sluttet også. Hjalp lite med MA, da kjente jeg ikke kroppen igjen. Så jeg vil anta at den vil være noe tullete nå også siden jeg har hatt et svangerskap og begynte rett på prevensjon igjen 2 mnd etter fødsel:hilarious: Men spennende å være i gang igjen uansett :)
Får håpe den hopper rett i rute.
Med første skulle jeg bytte p-piller bare, men endte opp gravid før jeg fikk mensen, så... ;) Kan ha flaks sånn og :p
 
Back
Topp