IKM uke 30

Hører vel egentlig til her jeg :) er 5 DPO og jeg er så spent !!!
 
9dpo og skygge på test i dag. Synes i virkeligheten men vond å få med på bilde. Vet i grunn ikke om jeg får forhåpninger. Var tidligtest så den burde jo være sterkere??
 
9dpo og skygge på test i dag. Synes i virkeligheten men vond å få med på bilde. Vet i grunn ikke om jeg får forhåpninger. Var tidligtest så den burde jo være sterkere??
Skal legges til at jeg ikke tok den på morgenurin og da [emoji23]
 
Haha! Huff, kjedlig når en først tester så er testen ugyldig[emoji85] 5dpo, syns tiden kan fly litt[emoji28]

Ja bare å holde seg opptatt med ting, vask alle kriker og kroker i huset[emoji1] tenkte å vaske, rydde og støvsuge bilen i dag så er jeg hvertfall ute av huset og langt vekke fra testene[emoji23] nå må tiden bare flyyyy[emoji574]️
 
Ja bare å holde seg opptatt med ting, vask alle kriker og kroker i huset[emoji1] tenkte å vaske, rydde og støvsuge bilen i dag så er jeg hvertfall ute av huset og langt vekke fra testene[emoji23] nå må tiden bare flyyyy[emoji574]️

Er på jobb ut uken så går jeg på ferie, så denne uken har jeg iallefall litt å drive med! Hadde jeg sittet hjemme hadde jeg sikkert svidd av alle testene mine[emoji28]
 
Ting å gjøre i dpo-land:
*Leos lekeland med poden/dyrepark i Kristiansand eller lignende
* finne malingsrester eller kjøpe små prøvebokser, pusse ned og male inne- og utemøblene
* bake
* dra på telttur
* danse salsa

Hva skal dere gjøre?
 
Er på jobb ut uken så går jeg på ferie, så denne uken har jeg iallefall litt å drive med! Hadde jeg sittet hjemme hadde jeg sikkert svidd av alle testene mine[emoji28]

Ja hadde jeg hatt ferie så hadde jeg testa hele tiden[emoji85] men har en sånn greie at jeg kun tester på morgenurin, selvom det er vanskelig å la være nå. Skal heldigvis vekk i helgen så tar ikke med noen tester[emoji1] håper jeg...[emoji85]
 
Ting å gjøre i dpo-land:
*Leos lekeland med poden/dyrepark i Kristiansand eller lignende
* finne malingsrester eller kjøpe små prøvebokser, pusse ned og male inne- og utemøblene
* bake
* dra på telttur
* danse salsa

Hva skal dere gjøre?

Gode tips[emoji108] tror jeg må spørre noen venninner om jeg kan være barnevakt igjen sånn at jeg kommer meg vekk fra testene som frister og samtidig få masse babykos[emoji7]
 
Åh, over 30grader i skyggen i dag, så oppdateringer av lista får bare vente til senere, jeg ligger og griller både meg og maten i kullgrillen i finværet :cool:
Håper dere damer også koser dere og har fint vær!
 
Åh, over 30grader i skyggen i dag, så oppdateringer av lista får bare vente til senere, jeg ligger og griller både meg og maten i kullgrillen i finværet :cool:
Håper dere damer også koser dere og har fint vær!

Så heldig du er da! Her bøtter det ned + lyn og torden innimellom[emoji299]️ kos deg i fineværet[emoji4]
 
Ja hadde jeg hatt ferie så hadde jeg testa hele tiden[emoji85] men har en sånn greie at jeg kun tester på morgenurin, selvom det er vanskelig å la være nå. Skal heldigvis vekk i helgen så tar ikke med noen tester[emoji1] håper jeg...[emoji85]

Svidde av en test! Så blenda hvit som bare det[emoji28] men føler kroppen er så rar.. hodeverk, vondt i korsryggen, murringer og fiser hele tiden! Går vel ikke an å innbille seg alt det?[emoji23]

Dra på tur uten tester, så blir det ekstra spennede å komme hjem å teste [emoji1376][emoji7]
 
æsj.. 3dpo og det bare riktig rant mellom bena måtte bytte truse! Og puppene er fortsatt såre(niplene)
 
Åh, over 30grader i skyggen i dag, så oppdateringer av lista får bare vente til senere, jeg ligger og griller både meg og maten i kullgrillen i finværet :cool:
Håper dere damer også koser dere og har fint vær!
Her har det heldigvis letnet litt. Var så lummert før i dag og i går at vi bare rant bort... så kom det litt torden og to skikkelige skyllebøtter med regn. Ble litt friskere da. Bare 25grader nå [emoji23]

Fikk forøvrig testene mine i posten i dag, så kommer garantert til å svi av en i morgen på morgenurin siden jeg fikk skygge i dag [emoji23]
 
Svidde av en test! Så blenda hvit som bare det[emoji28] men føler kroppen er så rar.. hodeverk, vondt i korsryggen, murringer og fiser hele tiden! Går vel ikke an å innbille seg alt det?[emoji23]

Dra på tur uten tester, så blir det ekstra spennede å komme hjem å teste [emoji1376][emoji7]

Nei samme tenker jeg, men når man vil så sterkt så går vel egentlig alt ann[emoji12] men synes det er merkelig å ha så mange symptomer også kommer TR læll, håper hu holder seg vekke[emoji5]
Ja er ikke ofte jeg gleder meg til at mandagen skal komme[emoji1]
 
Åh, over 30grader i skyggen i dag, så oppdateringer av lista får bare vente til senere, jeg ligger og griller både meg og maten i kullgrillen i finværet :cool:
Håper dere damer også koser dere og har fint vær!

Åååh så herlig[emoji41][emoji41] kos deg masse[emoji41][emoji108]
 
Back
Topp