IKM uke 30

Kjenner at teste trangen er der.. vi dro på feire i dag og glemte seff å ta med en!
Så får vente til lørdags morran med test..
 
Klarer ikkje å sjå noko. Håper i morgon at det synes bedre :)
Nei, er nok bare synsbedrag fra min side [emoji14]så ikke noe når den var tørket heller så, ikke så mye håp denne pp, så tror kansje jeg bare hopper over morgendagens test.
 
What ? Er det varmen på soverommet som tuller med meg eller? (Varmere enn i går her,kjenner meg veldig varm) Klarer ikke helt tro på den der[emoji85] 36,76 Temmpene tatt etter el var på hytta med bedre lufting.
IMG_7655.jpg
 
I følge ff så er jeg kun 4 dpo idag, den flyttet EL etter dagens temp. Nå gir jeg opp, ingen soldater som kan ha klart seg fra cd 10 til cd 14.
 
Klarte selvfølgelig å svi av en test i dag(4 dpo) og den var selvsagt blendahvit! Åssen klarer dere andre å holde dere? Jeg skulle jo holde meg til hvertfall 9dpo [emoji85] gi meg styrke[emoji1][emoji85]
 
1 dpo idag, og heldigvis er jeg på ferie frem til helgen, så ingen testing da! Skal ikke teste før slutten av mnd
 
Klarte selvfølgelig å svi av en test i dag(4 dpo) og den var selvsagt blendahvit! Åssen klarer dere andre å holde dere? Jeg skulle jo holde meg til hvertfall 9dpo [emoji85] gi meg styrke[emoji1][emoji85]
Klarer ikke [emoji23]
 
Skjønner dere noe av dette? Når er eventuelt eggløsningen? Jeg tror jo den er der det står på ff! Men denne syklusen har bare vært tull
 

Vedlegg

  • Screenshot_20180717-183754.png
    Screenshot_20180717-183754.png
    446,8 KB · Visninger: 63
1dpo og har veldig såre nipler, puppene føles hovne som alltid skjer etter el...
Har lest at dette er mangel på progesteron?

Så da tror jeg ikke dette funket denne gangen heller :(

Såre nipler skjer nettopp på grunn av rask progesteronstigning under/etter el, så det er bare et kjempefint tegn på at egget trolig har sluppet :) Har det alltid hvertfall de 2-3 første dagene etter el!
 
Bare 4 dpo.. oppblåst og murringer i livmor! Så sykt spennende[emoji1] prøver så godt jeg kan å holde testetøsa i bur[emoji23] har sååååå lyst å teste, selv om den blir neg[emoji23] prøve å holde meg til 10dpo iallefall
 
Trodde jeg hadde el i forrige uke, men nå kjenner jeg stikninger i eggstokkområdet og økt slim.... EL nå først eller noe på gang?
 
Back
Topp