IKM uke 30

Nei samme tenker jeg, men når man vil så sterkt så går vel egentlig alt ann[emoji12] men synes det er merkelig å ha så mange symptomer også kommer TR læll, håper hu holder seg vekke[emoji5]
Ja er ikke ofte jeg gleder meg til at mandagen skal komme[emoji1]

Da satser vi på at mandag blir en finfin mandag med 2 rosa streker for oss begge[emoji7]
 
A2CCF79B-12EB-422F-BCB0-6ED5989462D1.jpeg

10 min og 1 times urin.

Da gjekk det til HELVETE igjen. Har svake såre bryst, mens smerter og ilt i kors ryggen. Lei meg.
 
Kjenner jeg gleder meg på deres vegne jenter og håper det blir noen positive tester ila neste uke [emoji177] For min egen del ser det meget mørkt ut. Har spottet siden EL (spotter vanligvis ca 1 uke før mens, nå begynte det samme dag som eggløsning av en eller annen merkelig grunn). Jeg har hatt smerter i korsrygg og murringer i magen også siden EL. Trodd typ hver dag at mensen begynner, men foreløbig ingen mens, annet enn denne merkelige spottingen. Er ganske sikker på at jeg får mensen mandag og at dette ikke er normalt ved en graviditet så jeg kan nok settes på ikke gravid [emoji26]
 
Åh, over 30grader i skyggen i dag, så oppdateringer av lista får bare vente til senere, jeg ligger og griller både meg og maten i kullgrillen i finværet :cool:
Håper dere damer også koser dere og har fint vær!
33 gr i nord Sverige idag. I morgen drar vi hjem, nå begynner skogbrannen og komme litt nært campingplassen. [emoji57]
 
Kjenner jeg gleder meg på deres vegne jenter og håper det blir noen positive tester ila neste uke [emoji177] For min egen del ser det meget mørkt ut. Har spottet siden EL (spotter vanligvis ca 1 uke før mens, nå begynte det samme dag som eggløsning av en eller annen merkelig grunn). Jeg har hatt smerter i korsrygg og murringer i magen også siden EL. Trodd typ hver dag at mensen begynner, men foreløbig ingen mens, annet enn denne merkelige spottingen. Er ganske sikker på at jeg får mensen mandag og at dette ikke er normalt ved en graviditet så jeg kan nok settes på ikke gravid [emoji26]

Spottet siden EL hørtes merkelig ut ja, med mindre det er en form for festeblødning? ‍♀️ når er IKM da?
Ikke gi opp håpet før evt TR er her da[emoji173]️
 
Spottet siden EL hørtes merkelig ut ja, med mindre det er en form for festeblødning? ‍♀️ når er IKM da?
Ikke gi opp håpet før evt TR er her da[emoji173]️

IKM er mandag 23/7 [emoji5] Eggløsning søndag 8/7 eller mandag 9/7. Lyserosa blod på papiret søndagskveld. Brun spotting hver bidige dag siden det! Tenkte først festeblødning og at eggløsning kanskje hadde vært noen dager før tiden, men hadde ingen symptomer på El før søndag formiddag. I tillegg varer vel ikke festeblødning i så mange dager? Jeg aner ikke hva som skjer. Enda en merkelig ting som ikke har skjedd meg før men som har dukket opp plutselig i prøveperioden [emoji23] Den listen begynner å bli rimelig lang nå for å si det sånn

Men ja, kan jo evt leve i håpet noen dager til [emoji173]️ Kjenner bare skuffelsen blir mindre dersom jeg allerede nå innstiller meg på at dette ikke gikk veien hvis du skjønner.
 
IKM er mandag 23/7 [emoji5] Eggløsning søndag 8/7 eller mandag 9/7. Lyserosa blod på papiret søndagskveld. Brun spotting hver bidige dag siden det! Tenkte først festeblødning og at eggløsning kanskje hadde vært noen dager før tiden, men hadde ingen symptomer på El før søndag formiddag. I tillegg varer vel ikke festeblødning i så mange dager? Jeg aner ikke hva som skjer. Enda en merkelig ting som ikke har skjedd meg før men som har dukket opp plutselig i prøveperioden [emoji23] Den listen begynner å bli rimelig lang nå for å si det sånn

Men ja, kan jo evt leve i håpet noen dager til [emoji173]️ Kjenner bare skuffelsen blir mindre dersom jeg allerede nå innstiller meg på at dette ikke gikk veien hvis du skjønner.

Åh såpass! Nei ser den, forvent det værste og håp på det beste[emoji5] aldri hørt om at festeblødning er så lang nei, men kanskje du er den første jeg har hørt om[emoji6] kan jo og hende det lyserosa var ELslim som var ekstra fruktbart da. Min EL var og litt rar, testa positiv fra onsdag ettermiddag til fredag morgen så negativ fra fredag kveld, men ELslim kom plutselig på lørdagen så vi hoppa i høyet med en gang[emoji1]
Krysser fingrene for deg[emoji173]️
 
Åh såpass! Nei ser den, forvent det værste og håp på det beste[emoji5] aldri hørt om at festeblødning er så lang nei, men kanskje du er den første jeg har hørt om[emoji6] kan jo og hende det lyserosa var ELslim som var ekstra fruktbart da. Min EL var og litt rar, testa positiv fra onsdag ettermiddag til fredag morgen så negativ fra fredag kveld, men ELslim kom plutselig på lørdagen så vi hoppa i høyet med en gang[emoji1]
Krysser fingrene for deg[emoji173]️

Så rart. Men jeg har opplevd nesten det samme. El slim først men negative eggløsningstester og deretter positive eggløsningstester men ikke noe elslim [emoji23]

Når har du IKM? Krysser fingrene for deg også [emoji173]️
 
Så rart. Men jeg har opplevd nesten det samme. El slim først men negative eggløsningstester og deretter positive eggløsningstester men ikke noe elslim [emoji23]

Når har du IKM? Krysser fingrene for deg også [emoji173]️

Jo mer jeg prøver å skjønne denne kroppen jo mindre klokere blir jeg[emoji85]
Tusen takk[emoji7] IKM er neste lørdag 28.juli, føles ut som en eeeevighet til[emoji1]
 
Ting å gjøre i dpo-land:
*Leos lekeland med poden/dyrepark i Kristiansand eller lignende
* finne malingsrester eller kjøpe små prøvebokser, pusse ned og male inne- og utemøblene
* bake
* dra på telttur
* danse salsa

Hva skal dere gjøre?

Jeg fant ut at jeg skulle begynne å fjerne tapeten på et rom vi skal pusse opp. Det skal nok få tiden til å gå. Men vet ikke om det var så lurt.:excited001
 
Last edited:
Jeg fant ut at jeg skulle begynne å fjerne tapeten på et rom vi skal pusse opp. Det skal nok få tiden til å gå. Men vet ikke om det var så lurt.:excited001

Spennende med oppussing [emoji2] Da har man nok å holde på med! Hvilket rom i huset er det dere skal pusse opp? [emoji5]

Vi reiser på ferie i morgen så dagene og tiden frem til IKM går i og for seg fort for min del heldigvis [emoji6] Mulig jeg tar en test fredagsmorgen dersom jeg ikke klarer å holde meg. Er ganske sikker på at TR kommer som sagt så dumt å sløse penger på tester nå [emoji2]
 
Jeg fant ut at jeg skulle begynne å fjerne tapeten på et rom vi skal pusse opp. Det skal nok få tiden til å gå. Men vet ikke om det var så lurt.:excited001
Hehe, å holde seg i arbeid med noe er ikke dumt da:)
 
Hatt oss som kaniner hele ferien, og nå når vi skulle ha oss igjen, så gjorde det «vondt» når mannen fingra, ikke ble jeg særlig våt heller, så vi droppa det pga at det også ef seint å vi må opp tidlig i morgen...jeg aner ikke når el var/er pga jeg sluttet på p-ring 26 juni..ømme nipler siste 2 dager:..er det håp ?? [emoji51]
 
Back
Topp