IKM uke 30

Det er jo vel tidlig å forvente positiv test da. Prøve å smøre deg meg litt mer tålmod [emoji4] vet det er vanskelig! Jeg testet også blenda 8dpo. Fikk skygge i dag og er spent på morgendagens [emoji41]
Jeg har hat svak strek men no negativ og da er alt håp ute. Har gitt opp denne pp.
 
Har ikkje testa og tror løpet er kjørt. Er så vitt jeg kjenner såre bryst. Har ingen andre tegn. Tror mens murringane og ilt i kors ryggen i går var nok eit tegn på at egget slapp. Har gitt opp alt. Får barre vente på heksa.
 
Våkna kl 4 i natt og tok en test. Da synes jeg at jeg så en liten skygge på både nattas og gårsdagens tester. Selvfølgelig tatt bilde og forsøkt med all mulig triksing med filtre for å det tydeligere frem. Å i morges fremstår alt som hvitt. Er det mulig. Det er bare dpo 7, men testmonsteret har våknet. Måtte ta meg sammen for å ikke ta en digital. :banghead::bag::mask:
 
Våkna kl 4 i natt og tok en test. Da synes jeg at jeg så en liten skygge på både nattas og gårsdagens tester. Selvfølgelig tatt bilde og forsøkt med all mulig triksing med filtre for å det tydeligere frem. Å i morges fremstår alt som hvitt. Er det mulig. Det er bare dpo 7, men testmonsteret har våknet. Måtte ta meg sammen for å ikke ta en digital. :banghead::bag::mask:
6 DPO her, og føler meg akkurat lik :hilarious:
 
Spennende med oppussing [emoji2] Da har man nok å holde på med! Hvilket rom i huset er det dere skal pusse opp? [emoji5]

Vi reiser på ferie i morgen så dagene og tiden frem til IKM går i og for seg fort for min del heldigvis [emoji6] Mulig jeg tar en test fredagsmorgen dersom jeg ikke klarer å holde meg. Er ganske sikker på at TR kommer som sagt så dumt å sløse penger på tester nå [emoji2]

Skal pusse opp gjesterommet. Men spørs om jeg har tatt på meg litt før mye, hehe.

Jeg var så frista til å ta en test selv i dag, men det er alt for tidlig og jeg har ikke troen heller. Men det er jo en hel uke til TR. Lenge å vente.
 
10dpo og fikk denne i dag på morgenurin. Bittelitt sterkere enn i går. Synes nå på bilde og bedre i virkeligheten. Mener jeg ser rosa farge. Men dette er 10 mlu/l så tenker at det kan like gjerne være skygge. Jubler ikke ennå.
20180719_094700.jpg
20180719_094801.jpg
måtte ta ut av hylsteret fordi det vinduet gir så dårlig sikt.
 
Jeg tror jeg melder meg inn her jeg :). Skal egentlig ikke begynne prøving før neste måned, men har noen tegn som hvert fall gir mannen min en liten mistanke om at jeg er gravid. Så dette innebærer at jeg må ta noen tester snart. Jeg tror ikke jeg er gravid, men det er selvfølgelig veldig hyggelig om jeg er det :happy:

Miesl - pp0 (vi prøver ikke enda) - b2 - el 12.07.18 - IKM 26.07.18 :)
 
Last edited:
10dpo og fikk denne i dag på morgenurin. Bittelitt sterkere enn i går. Synes nå på bilde og bedre i virkeligheten. Mener jeg ser rosa farge. Men dette er 10 mlu/l så tenker at det kan like gjerne være skygge. Jubler ikke ennå. Vis vedlegget 267336Vis vedlegget 267337 måtte ta ut av hylsteret fordi det vinduet gir så dårlig sikt.

Ser noe på den nederste testen! Er det noe på gang tenker jeg du har svaret innen i morgen[emoji5]
 
10dpo og fikk denne i dag på morgenurin. Bittelitt sterkere enn i går. Synes nå på bilde og bedre i virkeligheten. Mener jeg ser rosa farge. Men dette er 10 mlu/l så tenker at det kan like gjerne være skygge. Jubler ikke ennå. Vis vedlegget 267336Vis vedlegget 267337 måtte ta ut av hylsteret fordi det vinduet gir så dårlig sikt.

Ser noe på den nederste testen! Er det noe på gang tenker jeg du har svaret innen i morgen[emoji5]
 
6 DPO og veldig spent på morgendagens test,ikke at jeg tror jeg får en strek så tidlig men det er godt å få det avkreftet isåfall :)
 
Ser noe på den nederste testen! Er det noe på gang tenker jeg du har svaret innen i morgen[emoji5]

Ser ut som der er noe på den nederste testen.
Ja den er veldig tydelig nå som testen har tørket. Mener selv den ser rosa ut men ikke godt å vite. Spørs om jeg greier å holde meg fra å teste i morgen hehe. Prøve å holde meg til lørdag tenkte jeg. Har fryktelig ømme pupper inni i kveld. Det var de sist jeg var gravid også livredd for å få blenda igjen nå.. har aldri prøvd disse testene før. Har to cb på vei o posten også som kommer over helga. Haff.. surrer i hodet [emoji23]
 
Å, jeg skal egentlig holde meg til tirsdag, men jeg har gitt meg lov på mandag hvis jeg ikke klarer å vente. Problemet er at jeg holder på å sprekke allerede. :laughing002
 
Back
Topp