IKM uke 3❤️❄️

Fy søren, så stress! heldigvis bra igjen snart, ja :joyful:
Ja det ble en annerledes jul :laughing002 Vært våken siden 03.30 med snuppsi her. 7 tenner på vei samtidig, tom for Paracet og aner ikke vi skal komme oss igjennom denne dagen:smiley-ashamed004 Håper dere får en fin dag!

Så hyggelig med "gamle kjente" i gruppa :joyful:
Jeg har mistet tre ganger tidlig i svangerskapet og har en senabort bak meg og føler sånn med deg. Måtte det nye året bringe oss masse hell og lykke ❤️
Så trist å lese alt du har vært gjennom, det må være forferdelig! Håper lykken snur og at 2024 blir deres år ❤️

Endelig positiv test!! Flaks jeg rakk å følge min egen gruppe :hilarious:
Screenshot_20240105_090209_Gallery.jpg
Screenshot_20240105_090447_Premom.jpg

Ja det ble en annerledes jul :laughing002 Vært våken siden 03.30 med snuppsi her. 7 tenner på vei samtidig, tom for Paracet og aner ikke vi skal komme oss igjennom denne dagen:smiley-ashamed004 Håper dere får en fin dag!
Oi! Uff stakkars jente, og foreldre :sorry: Mini her har også tann på vei, men slapp unna med å være våken med henne fra 03-04:Heartred Mammen sto opp med henne også, så jeg sov til nå:hilarious: Håper dere får en ok dag til tross og at det verste er over:love7

God fredag, alle sammen! Hva er deres planer for helgen? :DHer blir det en liten bytur på dagen (perm), spillkveld med bestefar, mamma og co i kveld, og middagsgjester i morgen :joyful:

God fredag, alle sammen! Hva er deres planer for helgen? :DHer blir det en liten bytur på dagen (perm), spillkveld med bestefar, mamma og co i kveld, og middagsgjester i morgen :joyful:
Lite planer. Bort og spise middag hos svigers imorgen. Ellers sikkert bare leke masse i snøen når vi først har så mye snø :p

God fredag! Hørtes ut som en veldig koselig helg du har i vente :love017 her har vi ingen planer, (eller, jeg har planer om å forføre mannen i kveld :hilarious:) vi tar det litt som det kommer :)

Flytter hit, jeg. Gynekologen fant en eggpose på 19,2 mm i dag, så jeg setter ovitrelle i kveld og får EL i helga! Duphaston fra mandag. :smiley-bounce012

Nei helsike heller - 38 - B3 - PP4 etter MA (PP7) - EL 7.1. - IKM 21.1
Jippi! Så gøy! Vi har bestemt oss at dette er pp'en hvor vi alle skal bli gravide! Håper du er klar, velkommen til oss :love017

Jippi! Så gøy! Vi har bestemt oss at dette er pp'en hvor vi alle skal bli gravide! Håper du er klar, velkommen til oss :love017
Jeg er klar, men det spørs om egg og sædceller er friske og enige. :hilarious: Vi bestemte oss for det i forrige runde også, men NEIDA. Det er en av grunnene til at jeg ikke kan henge her. Er så negativ og SUR. :hilarious: Men hvis det lykkes, så havner vi vel i oktober 2024 sammen? Noen her blir vel september-folk, men.

Jeg er klar, men det spørs om egg og sædceller er friske og enige. :hilarious: Vi bestemte oss for det i forrige runde også, men NEIDA. Det er en av grunnene til at jeg ikke kan henge her. Er så negativ og SUR. :hilarious: Men hvis det lykkes, så havner vi vel i oktober 2024 sammen? Noen her blir vel september-folk, men.
De har bare med å være klar :smiley-angry005 NÅ skal vi inn i terminforum og få babyene våre❤️
Jeg vipper mellom 30.9 og 1.10, kommer sikkert til å henge i begge om det skjer :hilarious:

De har bare med å være klar :smiley-angry005 NÅ skal vi inn i terminforum og få babyene våre❤️
Jeg vipper mellom 30.9 og 1.10, kommer sikkert til å henge i begge om det skjer :hilarious:
Hvis det sitter denne gangen har jeg termin mot slutten av september, og forrige fødsel ble satt igang to uker på overtid :hilarious: Så innerst inne håper jeg egentlig det nå også, så får jeg to oktoberbarn:smiley-angelic006 kan da hende jeg melder meg inn i begge ja :hilarious: men det får tiden vise, prøver å ikke håpe for mye for da skjer det jo tydeligvis ikke:hilarious:

Hvis det sitter denne gangen har jeg termin mot slutten av september, og forrige fødsel ble satt igang to uker på overtid :hilarious: Så innerst inne håper jeg egentlig det nå også, så får jeg to oktoberbarn:smiley-angelic006 kan da hende jeg melder meg inn i begge ja :hilarious: men det får tiden vise, prøver å ikke håpe for mye for da skjer det jo tydeligvis ikke:hilarious:
Nei, jeg var sikker i to dager forrige gang, og det straffet seg. :hilarious:

Jeg fikk første på termindato og andre ni dager før. Betyr det at neste kommer senere? Kanskje din neste også da kommer før, bare for å skape harmoni i universet? :hilarious: Hahaha, jeg har en født i september og en født i november, så hadde jo vært perfekt med en i midten. Da kan vedkommende ikke komme mye før EL-termin. :hilarious:

Nei, jeg var sikker i to dager forrige gang, og det straffet seg. :hilarious:

Jeg fikk første på termindato og andre ni dager før. Betyr det at neste kommer senere? Kanskje din neste også da kommer før, bare for å skape harmoni i universet? :hilarious: Hahaha, jeg har en født i september og en født i november, så hadde jo vært perfekt med en i midten. Da kan vedkommende ikke komme mye før EL-termin. :hilarious:
Haha, ja kanskje det :hilarious: Balanse hadde vært fint:hilarious: rent statistisk er det vel sannsynlig at jeg går over neste gang også, men noen garanti er det jo ikke. Men jeg likte veldig godt å bli satt igang på sykehuset, alt føltes så kontrollert og avslappet liksom. Måtte ikke råkjøre til sykehuset midt i rier liksom, slik jeg hadde sett for meg:hilarious: Forrige syklus var jeg 100% sikker på at jeg var gravid, i sånn 2 uker, så var IKM men fortsatt bare skyggestreker. TR kom omsider, men føltes endelig som en vanlig mens, 10 uker etter MA, så jeg jublet likevel jeg altså:hilarious: men denne gangen jubler jeg nok ikke hvis TR kommer. Må jo bare takle det, men blir ikke like gledelig som sist nei:hilarious: NÅ vil jeg bli gravid igjen:smiley-angelic001

Her blir det kos hjemme i dag med gjengen. I morgen blir det muligens svømmehallen da vi har -25 grader så ikke så digg utevær egentlig. Mannen og jeg unner oss en natt på the well fra søndag- så her blir det langhelg :Heartred .

Jeg gikk overtid med begge mine, og nr 3 er en luring sier de. Så du skal se jeg føder før tiden :hilarious: blir nok å melde meg inn i begge siden jeg er helt oppi månedsskiftet, hvis den sitter :smiley-angelic001

CD 16 idag og fortsatt ingen positiv EL-test :bored: jeg merker at jeg stresser veldig med å få EL, tror jeg er litt bekymret for at alt er i orden :nailbiting: men jeg satser på at jeg får positiv test I morgen siden jeg fikk positiv test på CD 17 sist

CD 16 idag og fortsatt ingen positiv EL-test :bored: jeg merker at jeg stresser veldig med å få EL, tror jeg er litt bekymret for at alt er i orden :nailbiting: men jeg satser på at jeg får positiv test I morgen siden jeg fikk positiv test på CD 17 sist
Sniker fra 2!
Jeg stressa også mye sist. Hadde fått positiv EL-test cd16 to sykluser på rad da vi ikke prøvde. Sto der uten positiv test på cd16 denne syklusen! Ble kjempestressa. :hilarious: Men ble positiv dagen etter! Googla om stress kunne utsette eggløsning og alt.:knegg: (Det kan det da).

Back
Topp