Ja det ble en annerledes jul Vært våken siden 03.30 med snuppsi her. 7 tenner på vei samtidig, tom for Paracet og aner ikke vi skal komme oss igjennom denne dagen Håper dere får en fin dag!Fy søren, så stress! heldigvis bra igjen snart, ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det ble en annerledes jul Vært våken siden 03.30 med snuppsi her. 7 tenner på vei samtidig, tom for Paracet og aner ikke vi skal komme oss igjennom denne dagen Håper dere får en fin dag!Fy søren, så stress! heldigvis bra igjen snart, ja
Så trist å lese alt du har vært gjennom, det må være forferdelig! Håper lykken snur og at 2024 blir deres årSå hyggelig med "gamle kjente" i gruppa
Jeg har mistet tre ganger tidlig i svangerskapet og har en senabort bak meg og føler sånn med deg. Måtte det nye året bringe oss masse hell og lykke
Oi! Uff stakkars jente, og foreldre Mini her har også tann på vei, men slapp unna med å være våken med henne fra 03-04 Mammen sto opp med henne også, så jeg sov til nå Håper dere får en ok dag til tross og at det verste er overJa det ble en annerledes jul Vært våken siden 03.30 med snuppsi her. 7 tenner på vei samtidig, tom for Paracet og aner ikke vi skal komme oss igjennom denne dagen Håper dere får en fin dag!
Sykt positiv også da! Det mest positive jeg har fått er 2, og selv det er sjeldent! Må være godt tegn med såå positivEndelig positiv test!! Flaks jeg rakk å følge min egen gruppe
Vis vedlegget 424166
Vis vedlegget 424167
Jaa, aldri fått så sterk test! Dette MÅ være gulleggetSykt positiv også da! Det mest positive jeg har fått er 2, og selv det er sjeldent! Må være godt tegn med såå positiv
Lite planer. Bort og spise middag hos svigers imorgen. Ellers sikkert bare leke masse i snøen når vi først har så mye snøGod fredag, alle sammen! Hva er deres planer for helgen? Her blir det en liten bytur på dagen (perm), spillkveld med bestefar, mamma og co i kveld, og middagsgjester i morgen
God fredag! Hørtes ut som en veldig koselig helg du har i vente her har vi ingen planer, (eller, jeg har planer om å forføre mannen i kveld ) vi tar det litt som det kommerGod fredag, alle sammen! Hva er deres planer for helgen? Her blir det en liten bytur på dagen (perm), spillkveld med bestefar, mamma og co i kveld, og middagsgjester i morgen
Jippi! Så gøy! Vi har bestemt oss at dette er pp'en hvor vi alle skal bli gravide! Håper du er klar, velkommen til ossFlytter hit, jeg. Gynekologen fant en eggpose på 19,2 mm i dag, så jeg setter ovitrelle i kveld og får EL i helga! Duphaston fra mandag.
Nei helsike heller - 38 - B3 - PP4 etter MA (PP7) - EL 7.1. - IKM 21.1
Jeg er klar, men det spørs om egg og sædceller er friske og enige. Vi bestemte oss for det i forrige runde også, men NEIDA. Det er en av grunnene til at jeg ikke kan henge her. Er så negativ og SUR. Men hvis det lykkes, så havner vi vel i oktober 2024 sammen? Noen her blir vel september-folk, men.Jippi! Så gøy! Vi har bestemt oss at dette er pp'en hvor vi alle skal bli gravide! Håper du er klar, velkommen til oss
De har bare med å være klar NÅ skal vi inn i terminforum og få babyene våreJeg er klar, men det spørs om egg og sædceller er friske og enige. Vi bestemte oss for det i forrige runde også, men NEIDA. Det er en av grunnene til at jeg ikke kan henge her. Er så negativ og SUR. Men hvis det lykkes, så havner vi vel i oktober 2024 sammen? Noen her blir vel september-folk, men.
Jeg er klar, men det spørs om egg og sædceller er friske og enige. Vi bestemte oss for det i forrige runde også, men NEIDA. Det er en av grunnene til at jeg ikke kan henge her. Er så negativ og SUR. Men hvis det lykkes, så havner vi vel i oktober 2024 sammen? Noen her blir vel september-folk, men.
Hvis det sitter denne gangen har jeg termin mot slutten av september, og forrige fødsel ble satt igang to uker på overtid Så innerst inne håper jeg egentlig det nå også, så får jeg to oktoberbarn kan da hende jeg melder meg inn i begge ja men det får tiden vise, prøver å ikke håpe for mye for da skjer det jo tydeligvis ikkeDe har bare med å være klar NÅ skal vi inn i terminforum og få babyene våre
Jeg vipper mellom 30.9 og 1.10, kommer sikkert til å henge i begge om det skjer
Nei, jeg var sikker i to dager forrige gang, og det straffet seg.Hvis det sitter denne gangen har jeg termin mot slutten av september, og forrige fødsel ble satt igang to uker på overtid Så innerst inne håper jeg egentlig det nå også, så får jeg to oktoberbarn kan da hende jeg melder meg inn i begge ja men det får tiden vise, prøver å ikke håpe for mye for da skjer det jo tydeligvis ikke
Haha, ja kanskje det Balanse hadde vært fint rent statistisk er det vel sannsynlig at jeg går over neste gang også, men noen garanti er det jo ikke. Men jeg likte veldig godt å bli satt igang på sykehuset, alt føltes så kontrollert og avslappet liksom. Måtte ikke råkjøre til sykehuset midt i rier liksom, slik jeg hadde sett for meg Forrige syklus var jeg 100% sikker på at jeg var gravid, i sånn 2 uker, så var IKM men fortsatt bare skyggestreker. TR kom omsider, men føltes endelig som en vanlig mens, 10 uker etter MA, så jeg jublet likevel jeg altså men denne gangen jubler jeg nok ikke hvis TR kommer. Må jo bare takle det, men blir ikke like gledelig som sist nei NÅ vil jeg bli gravid igjenNei, jeg var sikker i to dager forrige gang, og det straffet seg.
Jeg fikk første på termindato og andre ni dager før. Betyr det at neste kommer senere? Kanskje din neste også da kommer før, bare for å skape harmoni i universet? Hahaha, jeg har en født i september og en født i november, så hadde jo vært perfekt med en i midten. Da kan vedkommende ikke komme mye før EL-termin.
Her blir det kos hjemme i dag med gjengen. I morgen blir det muligens svømmehallen da vi har -25 grader så ikke så digg utevær egentlig. Mannen og jeg unner oss en natt på the well fra søndag- så her blir det langhelg .God fredag, alle sammen! Hva er deres planer for helgen? Her blir det en liten bytur på dagen (perm), spillkveld med bestefar, mamma og co i kveld, og middagsgjester i morgen
Jeg gikk overtid med begge mine, og nr 3 er en luring sier de. Så du skal se jeg føder før tiden blir nok å melde meg inn i begge siden jeg er helt oppi månedsskiftet, hvis den sitterHvis det sitter denne gangen har jeg termin mot slutten av september, og forrige fødsel ble satt igang to uker på overtid Så innerst inne håper jeg egentlig det nå også, så får jeg to oktoberbarn kan da hende jeg melder meg inn i begge ja men det får tiden vise, prøver å ikke håpe for mye for da skjer det jo tydeligvis ikke
Sniker fra 2!CD 16 idag og fortsatt ingen positiv EL-test jeg merker at jeg stresser veldig med å få EL, tror jeg er litt bekymret for at alt er i orden men jeg satser på at jeg får positiv test I morgen siden jeg fikk positiv test på CD 17 sist