IKM uke 3❤️❄️

:Heartred Oi! Uff stakkars jente, og foreldre :sorry: Mini her har også tann på vei, men slapp unna med å være våken med henne fra 03-04:Heartred Mammen sto opp med henne også, så jeg sov til nå:hilarious: Håper dere får en ok dag til tross og at det verste er over:love7
Tusen takk! Det ble litt tullete dag i dag. Feberen stiger og vi har en sint og frustrert jente her. Mistenker den fjerde barnesykdom. Veldig rød i kinnene, høy feber med Paracet, og begynner å få utslett på kroppen. Krysser fingrene for at det går fort over:Heartred Så deilig å få sove ut litt! Det trenger man.

God fredag, alle sammen! Hva er deres planer for helgen? :DHer blir det en liten bytur på dagen (perm), spillkveld med bestefar, mamma og co i kveld, og middagsgjester i morgen :joyful:
Åå så hyggelig! Har planer om å dra ut med en kollega å ta et glass i morgen, men vi får se på lillemor sin form. Jeg lever normalt fram til positiv test, ellers blir jeg gal:laughing002 Kos dere masse! Hørtes ut som en trivelig helg:love017

Her blir det kos hjemme i dag med gjengen. I morgen blir det muligens svømmehallen da vi har -25 grader så ikke så digg utevær egentlig. Mannen og jeg unner oss en natt på the well fra søndag- så her blir det langhelg :Heartred .
Å så nydelig!! Elsker The Well! Har ikke vært på hotellet, men mye på spa der. Nyyt:Heartred

Hei.
Er det noen av dere som har erfaring med spotting mellom el og mens? Kan det gjøre så egget ikke fester seg? Jeg hadde en senabort i august, fikk igjen mensen 1 mnd etterpå. Men jeg har begynt å spotte oftest noen dager etter el og frem mot mens. Ikke mye, kommer aldri i trusa, men ser det på papiret, ser det litt ekstra om jeg tørker veldig godt. Er type "gammelt" blod. Lutealfasen er stabil på 14 dager og syklusen er ganske stabil, varierer mellom 28-30 dager. Ellers ingen plager. Hadde en kjemisk forrige pp (første gang jeg har opplevd). Celleprøve er også fine. Noen som har vært borti lignende og fortsatt blitt gravide?

CD 16 idag og fortsatt ingen positiv EL-test :bored: jeg merker at jeg stresser veldig med å få EL, tror jeg er litt bekymret for at alt er i orden :nailbiting: men jeg satser på at jeg får positiv test I morgen siden jeg fikk positiv test på CD 17 sist
Heia egget!! :happy093.

Veldig spent om egget slipper i dag eller i morgen! Pleier å ha sterkest el test den dagen egget slipper, men ting var annerledes denne gang, så det er ikke godt å si :confused005
Testen har sunket. Det var ikke like konsentrert urin, men vil tro den har sunket uansett siden det er så graverende forskjell på dem
Screenshot_20240105_201505_Premom.jpg

Hei.
Er det noen av dere som har erfaring med spotting mellom el og mens? Kan det gjøre så egget ikke fester seg? Jeg hadde en senabort i august, fikk igjen mensen 1 mnd etterpå. Men jeg har begynt å spotte oftest noen dager etter el og frem mot mens. Ikke mye, kommer aldri i trusa, men ser det på papiret, ser det litt ekstra om jeg tørker veldig godt. Er type "gammelt" blod. Lutealfasen er stabil på 14 dager og syklusen er ganske stabil, varierer mellom 28-30 dager. Ellers ingen plager. Hadde en kjemisk forrige pp (første gang jeg har opplevd). Celleprøve er også fine. Noen som har vært borti lignende og fortsatt blitt gravide?
*Sniker* Det kan være østrogentoppen ifbm EL, eller lutealfasesvikt, eller noe helt annet selvfølgelig... Har ingen erfaring med det selv dessverre..

Her blir det kos hjemme i dag med gjengen. I morgen blir det muligens svømmehallen da vi har -25 grader så ikke så digg utevær egentlig. Mannen og jeg unner oss en natt på the well fra søndag- så her blir det langhelg :Heartred .
Åh, veldig kos! Nyt helgen :love7

Åå så hyggelig! Har planer om å dra ut med en kollega å ta et glass i morgen, men vi får se på lillemor sin form. Jeg lever normalt fram til positiv test, ellers blir jeg gal:laughing002 Kos dere masse! Hørtes ut som en trivelig helg:love017
Høres koselig ut:love7Jeg lever også som normalt, tilnærmet i hvert fall (drikker litt mindre kaffe for drikker vanligvis så sykt mye). Jeg har mistet tidlig to ganger (på grensen til kjemisk) før mini satt, og hatt streifer/kjemisk den ene pp vi har hatt nå.. så prøver å gjøre det jeg kan for at miljøet der nede skal være festevennlig:D uansett.. håper lille føler seg bedre allerede nå, og at hun er tipp topp i morgen! Ikke bare, bare å være ett år:sorry::Heartred Og takk! Det ble en veldig koselig kveld med «rykte går»(tegnespill):D:D

Høres koselig ut:love7Jeg lever også som normalt, tilnærmet i hvert fall (drikker litt mindre kaffe for drikker vanligvis så sykt mye). Jeg har mistet tidlig to ganger (på grensen til kjemisk) før mini satt, og hatt streifer/kjemisk den ene pp vi har hatt nå.. så prøver å gjøre det jeg kan for at miljøet der nede skal være festevennlig:D uansett.. håper lille føler seg bedre allerede nå, og at hun er tipp topp i morgen! Ikke bare, bare å være ett år:sorry::Heartred Og takk! Det ble en veldig koselig kveld med «rykte går»(tegnespill):D:D
Ja det skjønner jeg veldig godt! Vi klarte jo få snuppa vår uten noe planlegging, så jeg tenker jo at nr 2 skal sitte bra etterhvert, men har jo tenkt mer på det med at jeg også hadde en kjemisk for to runder siden. Men jeg må faktisk ta meg ett glass eller tre etter en kaotisk mnd. Ihvertfall hvis jeg skal være edru i hvertfall 10 mnd etterhvert :laughing002 Huff ja, det er så mye sykdom!! Men nå tror jeg vi har vært innom alt vi kan få snart. Tusen takk:Heartred Det er så gøy med spillkveld! Det burde man gjøre mer av i det kalde været her:love017

4 dpo!! Synes egentlig dagene går ganske greit nå:laughing002 Vi lever i totalt kaos! Men jeg har hatt smerter i livmora siste dagene. Ikke kjempevondt, men konstant ubehag. Som om livmora føles øm ut! Skikkelig tung og litt mer el slim i etterkant av El? Ellers er det meste normalt. Veldig spendt på å følge gruppa videre:love017

4 dpo!! Synes egentlig dagene går ganske greit nå:laughing002 Vi lever i totalt kaos! Men jeg har hatt smerter i livmora siste dagene. Ikke kjempevondt, men konstant ubehag. Som om livmora føles øm ut! Skikkelig tung og litt mer el slim i etterkant av El? Ellers er det meste normalt. Veldig spendt på å følge gruppa videre:love017
Samme her, hadde vondt 1-2 dager etter el, nå kjenner jeg det bare innimellom, men er ganske ømt. 4 DPO i dag. Prøver å leve som normalt, men har faktisk kuttet kaffe helt igjen, men ikke bevisst pga prøving. Mer sånn, bytte ut kaffe i bilen med juice for å få inn 1 av 5 om dagen :hilarious:
Synes dagene i seg selv går greit, men det går treigt mellom hver dpo-dag, hvis du skjønner :hilarious:

Ja det skjønner jeg veldig godt! Vi klarte jo få snuppa vår uten noe planlegging, så jeg tenker jo at nr 2 skal sitte bra etterhvert, men har jo tenkt mer på det med at jeg også hadde en kjemisk for to runder siden. Men jeg må faktisk ta meg ett glass eller tre etter en kaotisk mnd. Ihvertfall hvis jeg skal være edru i hvertfall 10 mnd etterhvert :laughing002 Huff ja, det er så mye sykdom!! Men nå tror jeg vi har vært innom alt vi kan få snart. Tusen takk:Heartred Det er så gøy med spillkveld! Det burde man gjøre mer av i det kalde været her:love017
Da tenker jeg nr2 sitter bra snart! Forhåpentligvis denne runden :love7Nyt de glassene! Blir litt vin her i kveld også :love7 Jeg drakk vin helgen etter eggløsning da lille I satt også:D

CD 14 idag og har følt meg svimmel og kvalm siden jeg våknet idag. Har noen opplevd slike plager dagene rundt EL?

Bisva86 - 37 - B2 - pp 8, EL 6/1 IKM?
Hei! Melder meg inn her! Hadde forventet EL 2/1, men den kom ikke før i dag. Er det ok å satse på dette egget eventuelt eller har det allerede blitt for gammelt mtp at det er 4 dager forsinket? xsmile14 Jeg aner ikke :joyful:

Hei! Melder meg inn her! Hadde forventet EL 2/1, men den kom ikke før i dag. Er det ok å satse på dette egget eventuelt eller har det allerede blitt for gammelt mtp at det er 4 dager forsinket? xsmile14 Jeg aner ikke :joyful:
Velkommen! Det tror jeg går helt fint! Noen ganger er el forsinket uten spesiell grunn :Heartred

Velkommen :D jeg ble gravid med el på cd 45, hun er 5 år nå :love017

Endelig 1 dpo! Første test blir søndag 14. jan 9 dpo –føles som en evighet til! Stalker uke 2 gruppe hele tiden, må ha spenningen gjennom dem enn så lenge :shy: Er vel ikke sååå lenge til de med el i starten av uken begynner å teste her heller?:pompus::angelic:

Back
Topp