IKM uke 3❤️❄️

6dpo, og testegal :) spendt på om det er skygge eller om det utvikler seg :cool:
Oi, her er første test allerede, og det ser lovende ut!! (Trodde først jeg hadde gått inn i uke 2, helt til jeg så @AnneS hadde svart :hilarious:)

Kan du ha hatt el tidligere? Håper den utvikler seg :love017

Oi, her er første test allerede, og det ser lovende ut!! (Trodde først jeg hadde gått inn i uke 2, helt til jeg så @AnneS hadde svart :hilarious:)

Kan du ha hatt el tidligere? Håper den utvikler seg :love017
Har ikke tempet, men har brukt el tester fra 2 dager etter mens var ferdig, og ut ifra tegn så tror jeg egget slapp natt til 1 januar, el testene gikk også fort ned denne gangen. Testet positivt tidlig sist også, da endte det i kjemisk. Kan se strek på test fra normal også, men vet jo det er veldig tidlig, og tenker det sikkert er skygge... men samtidig så føler jeg "noe" denne gangen, men det kan jo også bare være ett stort ønske, da vi må vente til neste høst med å prøve igjen om det ikke går denne gangen. Jeg hadde også to dager med spotting av "gammelt" blod på onsdag og torsdag, ikke noe mere etter det. Men det blir spennende med tester fremmover da :-)

Ser den! :joyful: Blir spennende om du holder ut med testepresset og evt symptomer som frister :hilarious:Jeg vil egentlig teste litt tidlig for å få med meg en evt kjemisk, for da vet jeg at jeg burde be om støttemedisiner når vi evt. gjenopptar prøving til sommeren:sorry: Har du noen standar graviditetssymptome du fikk tidlig forrige gang?
Jeg la mest merke til at etter eggløsning så fortsatte livmoren å jobbe mye, småmurringer og stikkinger. Litt kvalm rett før positiv test. Begynte å teste tidlig for jeg var overbevist om at jeg var gravid, fikk svak positiv kveld dpo 9, men så begynte streken å forsvinne dpo 11… Nå er dagene så travle så jeg tror faktisk jeg skal klare å holde meg, vi har mer enn nok å gjøre neste uke!

Jeg la mest merke til at etter eggløsning så fortsatte livmoren å jobbe mye, småmurringer og stikkinger. Litt kvalm rett før positiv test. Begynte å teste tidlig for jeg var overbevist om at jeg var gravid, fikk svak positiv kveld dpo 9, men så begynte streken å forsvinne dpo 11… Nå er dagene så travle så jeg tror faktisk jeg skal klare å holde meg, vi har mer enn nok å gjøre neste uke!
Åh, mistet du forrige gang du var gravid? :sorry: Travle dager i dpo-land liker vi! Føler det er ganske travelt her også, så tiden går ganske fort:joyful:

Åh, mistet du forrige gang du var gravid? :sorry: Travle dager i dpo-land liker vi! Føler det er ganske travelt her også, så tiden går ganske fort:joyful:
Ja jeg hadde en kjemisk for to mnd siden! Men merket det godt at jeg var gravid den gangen. Når jeg ble gravid med datteren min, så var jeg egentlig bare trøtt og en følelse av uro i kroppen. Da fant jeg ikke ut av det før en uke etter ikm, for vi prøvde ikke. Etter jeg fikk henne så kjenner jeg alt som skjer i livmor ekstremt godt, veldig merkelig :laughing002

Har ikke tempet, men har brukt el tester fra 2 dager etter mens var ferdig, og ut ifra tegn så tror jeg egget slapp natt til 1 januar, el testene gikk også fort ned denne gangen. Testet positivt tidlig sist også, da endte det i kjemisk. Kan se strek på test fra normal også, men vet jo det er veldig tidlig, og tenker det sikkert er skygge... men samtidig så føler jeg "noe" denne gangen, men det kan jo også bare være ett stort ønske, da vi må vente til neste høst med å prøve igjen om det ikke går denne gangen. Jeg hadde også to dager med spotting av "gammelt" blod på onsdag og torsdag, ikke noe mere etter det. Men det blir spennende med tester fremmover da :)
Så kult å få positiv test så tidlig! Blir veldig spennende å følge deg de neste dagene :)

Åå, da skjønner jeg det er ekstra nervepirrende! Håper spiren sitter nå ❤️

Så kult å få positiv test så tidlig! Blir veldig spennende å følge deg de neste dagene :)

Åå, da skjønner jeg det er ekstra nervepirrende! Håper spiren sitter nå ❤️
Ja, det blir veldig spennende fremmover :-) i ene øyeblikket så tenker jeg att nå, nå sitter den og så i neste øyeblikk så er jeg helt negativ, og tenker att det ikke gikk.. hehe

Ja, det blir veldig spennende fremmover :) i ene øyeblikket så tenker jeg att nå, nå sitter den og så i neste øyeblikk så er jeg helt negativ, og tenker att det ikke gikk.. hehe
Hehe, de følelelsene altså! Det er så tøft å bare stole på testen uten å kjenne noe.
Når tar du ny test? :love017

PrøverLykkenIgjen - 35 år - Baby1 (2) - PP4(etter SA i august) - EL 4-5/1 - IKM 16/1

Vært stille en stund etter TR men karrer meg tilbake inn her for å følge med denne mnd :Heartred
Blir IVF nå og oppstart på gonapeptyl sprøyter her fra i morgen, så blir ikke noe positiv test denne runden for min del vil jeg tro, selv om vi har lagt inn aksjer til rett tid.
Men februar skal bli spennende!
Lykke til alle sammen;)

Det blir nok en i morgen tidlig :) men hat bare igjen tester fra Normal, så må nok på butikken en tur :cool:
Hørtes lurt ut med tanke på en tur til butikken da :hilarious: har du tilgang til make sure der? Rfsu er jo like dritt som normal :rolleyes:

Hørtes lurt ut med tanke på en tur til butikken da :hilarious: har du tilgang til make sure der? Rfsu er jo like dritt som normal :rolleyes:
Ja,vi har spar her, og der har de make sure :-) Rfsu har jeg aldri prøvd! Har ikke vært testegal på de andre barna, men nå er jeg jo helt koko, hehe

Ja,vi har spar her, og der har de make sure :) Rfsu har jeg aldri prøvd! Har ikke vært testegal på de andre barna, men nå er jeg jo helt koko, hehe
Det er en bivirkning av å henge her inne :hilarious:
Gleder meg til å se ny test i morgen :love017

Okei, jeg er offisielt testegal :cool: er det noen som vet hvordan normal testene er? Jeg brukte test fra normal sist, men da testet jeg ikke før jeg var 6uker på vei. Er det noen som vet om de gir mye skygge?
De er ræva! Hadde en i termingruppa med yngstemann som testet med disse, de viste negativt. Hun testet positivt på andre tester, og de var sterkt positive :oops:

Trodde først jeg hadde EL tirsdag, men det ble nok fredag. Hadde positiv test og EL-smerter samme kveld, stemmer godt med at jeg alltid har EL samme dag som positiv test. Om det ikke klaffer denne syklusen har jeg fått rekvisisjon på blodprøver i neste syklus også går vi i gang med assistert befruktning etterhvert tenker jeg :happy:

Håper skyggen utvikler seg :love017
Den ser lik ut som sist, og da var det ikke noe :p så får man se hvor lenge man klarer å holde seg fra å teste nå, tr er ventet om et par dager...

Vedlegg

• PXL_20240108_055933764.jpg
    PXL_20240108_055933764.jpg
    350,3 KB · Visninger: 70
Back
Topp