Babysjuk2000
Flørter med forumet
Enda ikke noe eggløsning så må nok hoppe videre til ikm 4
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Prøver første test på mandag, da er jeg ca 7 dpo. Altfor tidlig meeeeen er jo tross alt mandagEndelig 1 dpo! Første test blir søndag 14. jan 9 dpo –føles som en evighet til! Stalker uke 2 gruppe hele tiden, må ha spenningen gjennom dem enn så lenge Er vel ikke sååå lenge til de med el i starten av uken begynner å teste her heller?
Bra start på ukenPrøver første test på mandag, da er jeg ca 7 dpo. Altfor tidlig meeeeen er jo tross alt mandag
*sniker*Okei, jeg er offisielt testegal er det noen som vet hvordan normal testene er? Jeg brukte test fra normal sist, men da testet jeg ikke før jeg var 6uker på vei. Er det noen som vet om de gir mye skygge?
Ja, det er det jeg også har sett, men har ikke funnet noe spesielt om skygge på de. Jeg gikk på en smell i dag, er bare 5 kanskje 6 dpo, men jeg kan se antydning til en strek. Vet jo det er for tidlig men.. hadde to dager med blødning i går og torsdag, men ikke noe i dag.. men tiden får vise*sniker*
Av de testene fra normal jeg har sett her inne, så er de fryktelig dårlige. De gir jo knapt strek i det hele tatt, så om du ikke tenker å teste før uke 6 igjen er de vel gode, skal du teste før ikm/på ikm hadde jeg styrt unna både de og de fra rfsu
Samme herEnda ikke noe eggløsning så må nok hoppe videre til ikm 4
Lykke til, håper el er like rundt hjørnetEnda ikke noe eggløsning så må nok hoppe videre til ikm 4
Lykke til, håper el dukker opp ganske snartSamme her
Åå jeg heier fra sidelinjen! koselig å se deg på ikm gruppe her jeg ligger og sniker litt rundt , krysser alt for at det går riktig vei for både deg og alle dere andre kjempespennende med test 14.jan , det er b.dagen til S herEndelig 1 dpo! Første test blir søndag 14. jan 9 dpo –føles som en evighet til! Stalker uke 2 gruppe hele tiden, må ha spenningen gjennom dem enn så lenge Er vel ikke sååå lenge til de med el i starten av uken begynner å teste her heller?
Koselig at du heie Og bursdagen til S må jo bety ekstra lykke!Åå jeg heier fra sidelinjen! koselig å se deg på ikm gruppe her jeg ligger og sniker litt rundt , krysser alt for at det går riktig vei for både deg og alle dere andre kjempespennende med test 14.jan , det er b.dagen til S her
Jeg har ikke brukt tester denne mnd, men bare forholdt meg til temping. Litt for å ikke ha for mye fokus på testing og styrTopp funnet og aksjer er lagt inn de 3 siste kveldene. . Hvordan går det med El for dere andre?
Vis vedlegget 424429
Yey! Jeg er skikkelig testetøs, men har tenkt til å prøve og holde ut til ikm. Det er planen ihvertfall Blir så gal av å teste tidligEndelig 1 dpo! Første test blir søndag 14. jan 9 dpo –føles som en evighet til! Stalker uke 2 gruppe hele tiden, må ha spenningen gjennom dem enn så lenge Er vel ikke sååå lenge til de med el i starten av uken begynner å teste her heller?
Ser den! Blir spennende om du holder ut med testepresset og evt symptomer som frister Jeg vil egentlig teste litt tidlig for å få med meg en evt kjemisk, for da vet jeg at jeg burde be om støttemedisiner når vi evt. gjenopptar prøving til sommeren Har du noen standar graviditetssymptome du fikk tidlig forrige gang?Yey! Jeg er skikkelig testetøs, men har tenkt til å prøve og holde ut til ikm. Det er planen ihvertfall Blir så gal av å teste tidlig