IKM uke 3❤️❄️

Den ser lik ut som sist, og da var det ikke noe :p så får man se hvor lenge man klarer å holde seg fra å teste nå, tr er ventet om et par dager...
Ser veldig positiv ut da! Spennende ❤

Den ser lik ut som sist, og da var det ikke noe :p så får man se hvor lenge man klarer å holde seg fra å teste nå, tr er ventet om et par dager...
Det er noe dritt med skyggestrekene på bp!! Da jeg var gravid kjøpte jeg noen bp tester fordi make sure var så dårlig. Men kommer til å bruke de samtidig med nye make sure, stoler mest på ms!

Oh nooo!! Jeg har gravid tester og gravid vitaminer som jeg kjøpte før jul liggende i bilen!! Er de ødelagt nå siden det har vært minusgrader??

Det er noe dritt med skyggestrekene på bp!! Da jeg var gravid kjøpte jeg noen bp tester fordi make sure var så dårlig. Men kommer til å bruke de samtidig med nye make sure, stoler mest på ms!
Jeg bruker ikke bp alene for å si det slik :wacky:

Oh nooo!! Jeg har gravid tester og gravid vitaminer som jeg kjøpte før jul liggende i bilen!! Er de ødelagt nå siden det har vært minusgrader??
Forhåpentligvis har de tålt det, men du får jo prøve ut testene evnt (alma hadde vel noen som var skikkelig dårlige etter de hadde ligget i høy temp) :shy:

Ser absolutt på den øverste! Håper den blir tydeligere :love7

1 dpo, og aksjer lagt :love017 Så får kose meg med deres tester inntil jeg kan teste selv ❤️

Edit: Eller, appene sier EL i dag, visst :hilarious:

Vedlegg

• Screenshot_20240108_112418_Premom.jpg
    Screenshot_20240108_112418_Premom.jpg
    458,7 KB · Visninger: 46
Skulle ønske, men per nå er det bare en ny skyggestrek :shy:
Jaa, jeg har også fått skyggestrek før med babyplan, 3 ganger fakrisk, men fikk «skyggestrek» sist jeg var gravid også, derfor det er så vanskelig å vite :(

Forhåpentligvis har de tålt det, men du får jo prøve ut testene evnt (alma hadde vel noen som var skikkelig dårlige etter de hadde ligget i høy temp) :shy:
Stemmer, det likte de ikke.. jeg får prøve dem å se. Tror det er 15 stk bp vanlig og 2 cb..

Jaa, jeg har også fått skyggestrek før med babyplan, 3 ganger fakrisk, men fikk «skyggestrek» sist jeg var gravid også, derfor det er så vanskelig å vite :(
Joda,vi får se hva det blir til, men er av den grunn at jeg tar to tester (en bp og en annen type) :p

7 dpo og litt blødning, så da gikk det nok ikke denne gangen heller. Begynte å spotte 8dpo sist pp og spotta til tr kom, skjer nok det samme nå. Skjønner ikke hva denna kroppen driver med. Var ikke sånn før jeg mistet I senabort i august..

7 dpo og litt blødning, så da gikk det nok ikke denne gangen heller. Begynte å spotte 8dpo sist pp og spotta til tr kom, skjer nok det samme nå. Skjønner ikke hva denna kroppen driver med. Var ikke sånn før jeg mistet I senabort i august..
Ååhh :( men det kan vel kanskje være implantasjonsblødning?

Siljeell - 22 - B1 - PP1 - EL 7.1 - IKM 21.1

Slenger meg på her. Forventet mens er akkurat i utkanten av uke 3 men kommer innimellom noen dager før. Blir spennende å se og følge med på dere

Hiver meg inn her, selv om det er stor fare for at denne syklusen blir lang.

Kinelill - 30 - B1 - PP 14 kanskje? - EL 2.1 - IKM 16.1

Her har vel eggløsningen vært sånn at det er trygt å begynne på Lutinus? Hadde maksimal på monitor lørdag og søndag

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    1,6 MB · Visninger: 31
Hvor tidlig starter dere å teste? Og hvilke tester bruker dere? Har lyst å finne ut så tidlig som mulig såklart, men vil ikke bli skuffet av å ta test for tidlig og få en negativ test:nailbiting:
Har tidligere brukt rfsu test ofte, men fikk høre at de ikke var til å stole på:shy:

Hvor tidlig starter dere å teste? Og hvilke tester bruker dere? Har lyst å finne ut så tidlig som mulig såklart, men vil ikke bli skuffet av å ta test for tidlig og få en negativ test:nailbiting:
Har tidligere brukt rfsu test ofte, men fikk høre at de ikke var til å stole på:shy:
Jeg begynte idag, 8dpo :angelic: blir ikke klok på hvilke tester som er best, jeg får hvertfall endel skygger på bp :wacky:

Back
Topp